2017-09-22, 17:11
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Mmm precis. Hon glömde berätta att städaren i förbifarten talade om att toan var helt nyinstallerad och oanvänd. Just då kom sexologen Malena Ivarsson ut ur ett annat bås och proklamerade att det där var minsann den fräschaste och sex-vänligaste toa hon nånsin sett. Efter att Anna och Roberto var klara stod hela personalen i led utanför och de fick ett presentkort på 500 kronor av ica-handlaren efter ett så lyckat samlag. Sen applåderade både personalen och kunderna och glada tillrop som "så härligt spanskt!" och "ska inte Anna vara med i Så kan det låta snart"? hörde ända ut till parkeringen.

Ridå.
Jag tycker att du är bra på att fånga den alltid lika läckra feststämningen som omger Anna och hennes göranden - kanske kan du bli en av manusförfattaren till den evighetslånga såpan vi alla längtar efter, "Serien om Anna Book"? Gnomegirl har ju börjat med grovjobbet, finns ju oändligt med material...
Citera
2017-09-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
He he..jag kan se dom framför mig där hon står på en liten pall och har ena foten på dasslocket. Herr Bock är blank av svett där han glider fram och tillbaka medan han tänker på Jennifer Lopez. Sen kommer explosionen och Book har samma dna som sin spanjor.
Här fick du huvudet på spiken och ABC så skönt det var och sedan åt de en glass efteråt och åkte hemåt :-)
Citera
2017-09-22, 20:33
Medlem
PeterMadsen123s avatar
Hon påstår att Ica maxi sexet var för ca 20 år sen. Ica maxi fanns väl inte då?
De var för en månad sedan antagligen.

Hon säger att toalettsexet är moder jord och hotellrummet är inte det. Är jag förvirrad eller är hon helt ute och cyklar
Anna anna langa en tjackpanna!
Citera
2017-09-22, 21:40
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
Hon påstår att Ica maxi sexet var för ca 20 år sen. Ica maxi fanns väl inte då?
De var för en månad sedan antagligen.

Hon säger att toalettsexet är moder jord och hotellrummet är inte det. Är jag förvirrad eller är hon helt ute och cyklar
Anna anna langa en tjackpanna!
Konceptet ICA Maxi fanns då - jo.

Om hennes lokala fanns då vet jag dock inte.
Citera
2017-09-22, 22:02
Medlem
Påminner eder alla om de papperskorgade och icke längre sökbara novellerna om Tunnan. Texterna hörde väl hemma i något lyrikforum för egenhändiga essäer och påhittade alster, men åkte ner i papperskorgen samt återfinns här och här.
Citera
2017-09-22, 22:45
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Ingen av dem skulle ha någonting med AB.
Tänk istället på vem som helt nyligen vid ett par tillfällen kommenterat Annas vikt på hennes IG. En som hejar på Annas viktnedgång men som aldrig synts till på Annas IG tidigare. En person som vid ett flertal tillfällen torskat på kokain. T o m visat upp en tallrik med kokain och tillbehör på sin blogg. En person som tillsammans med sin man och son drogpåverkade körde rakt in i Stockholmspolisens grindar. Kommer du på vem den personen är så kanske du kan tänka dig vem eller vilka som kranar åt Anna.

Vem?
Säg!
Citera
2017-09-22, 22:53
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ser att även My har gjort sin insta privat helt plötsligt, vadan detta? Vad ska dom två hitta på i köpenhamn som är så hemligt att de måste låsa sina insta?

Taktiken att låsa instagram är väl för att man inte kommer ha tid att sitta som en hök och radera negativa kommentarer från icke-följare. Följare kan ju visst kommentera negativt men dom antifans som följer brukar ju dra sig för det så dom inte blir blockade.
Citera
2017-09-22, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Vem?
Säg!

om inte hag fattar fel så Lin-a Rosi-g
Citera
2017-09-22, 23:50
Medlem
Jag kan tänka mig att det blir ett herrans liv den dagen dom här damerna blir osams. Väldigt lika och My borde se framför sig hur hon kommer se ut om 10-20 år. Tiden går fort när man har roligt.

Såg Instagram på Bokens mat och så fort jag ser det hon lagat blir jag spyfärdig. Vet inte om det är för att hon lagat eller om det ser så oaptitligt ut? Hade aldrig köpt en kokbok med dom bilderna.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-22 kl. 23:57.
Citera
2017-09-22, 23:59
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
om inte hag fattar fel så Lin-a Rosi-g
Nu när du säger det så har jag något minne av en sådan fadäs därifrån - ja

Linda R och Anna B ... känns nästan som en mix made in h...
Citera
2017-09-23, 00:00
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag kan tänka mig att det blir ett herrans liv den dagen dom här damerna blir osams. Väldigt lika och My borde se framför sig hur hon kommer se ut om 10-20 år. Tiden går fort när man har roligt.

Såg Instagram på Bokens mat och så fort jag ser det hon lagat blir jag spyfärdig. Vet inte om det är för att hon lagat eller om det ser så oaptitligt ut? Hade aldrig köpt en kokbok med dom bilderna.
Nej, My ser att bredvid AB så är My alltid yngre och fräschare ... Därför är AB en bekväm "sidekick" för My.
My får uppmärksamhet men ingen som helst konkurrens
Citera
2017-09-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, My ser att bredvid AB så är My alltid yngre och fräschare ... Därför är AB en bekväm "sidekick" för My.
My får uppmärksamhet men ingen som helst konkurrens
I vilket fall borde Book vara ett varningsexempel på hur man förändras till en skräcködla a la Anita Ekberg? Men jag förstår vad du menar. Hon ser sig själv och blir ju oerhört vacker bredvid detta monster till kvinna.

När jag skrev lika menade jag till sättet då båda är vilsna själar som jagar uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in