2017-09-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Haha, om man drar i sig en lina tjack/kokain av bra kvalite så kan man faktiskt vara tvungen att springa o skita så inte omöjligt.

Själv gissar jag på effedrin, om något. Fungerar bra att banta (mer energi och mindre hunger) men går att missbruka om man vill och jag antar att man får nåt tjack-light rus på det. Helt säker att det tär på psyket om man missbrukar det iaf.
Efedrin är ju uppiggande och fettförbrännande! Och "uppiggad" är väl det minsta hon är!
Nä, man kan inte tävla i avmagring. Att gå ner i vikt och förbli där kräver helt andra metoder.
AB är på väg mot total härdsmälta...
Citera
2017-09-13, 13:20
Medlem
Stark-Senaps avatar
Det går rykten om att Anna Book har ramlat ner i avloppet på sin senaste London-resa
https://www.theguardian.com/environm...-sewage-system
Citera
2017-09-13, 16:17
Medlem
nu får anna börja radera igen :

pysselvivihantverkAnna verkar inte tåla sanningen.Jo hon blockar alla som är negativa.Allt ska gå som hon vill o ja det är en tävling.Grattis du gick ner i vikt!Hur mycket kan man grina egentligen.Ryck upp dig kvinna o va den du är istället.Jag är också en känslig o emotionell person.Det är hur man beter sig som man blir bedömd.Jag följer dig inte men kunde inte låta bli att bara skriva till dig.Inte av elakhet för sånt ligger inte i min natur.Så det gör inget om jag blir blockad.

akindvall@lizasahlenkarlsson har inget med att va anonym eller internettroll att göra, Anna behöver prata med psykolog och så är det bara.
mina100000000Anna jag tycker att du är väldig elak och självupptagen. Hur kunde du lura Camilla???? Hon åt för att du ska kunna ringa hem men själv åt du ingenting. Hur kan du ljuga hela tiden?????
mina100000000Fan camilla är så snäll. Du har blåst hela laget. Fan jag har tappat total respekt för dig
mahirswifeyVarför gråter du så mycket?
almaineeHemsk du är Anna!!smal o vita tänder ja.Men en snäll o bra människa som förtjänar respekt är du inte,falsk människa Ush 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
almaineeBorde finnas en Biggest asshole program,Den skulle du vunnit lätt👌
Citera
2017-09-13, 16:31
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu får anna börja radera igen :

almaineeBorde finnas en Biggest asshole program,Den skulle du vunnit lätt👌

Tack snälla för den bästa kommentaren idag. Klockrent och jag fick mig ett riktigt gott skratt.
Citera
2017-09-13, 17:01
Medlem
Boopidoos avatar
Har äntligen "lurat mig förbi" blockeringen. Som belöning gicj jag bl a se hennes skuka beteende på kyrkogården.
När hon tittar mot himlen, snyftar lätt, skickar en slängkyss uppåt samtidigt som Iglesias kvider i bakgrunden
Stor whiskey och skämskudde lindrade litet.
Citera
2017-09-13, 17:02
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Har äntligen "lurat mig förbi" blockeringen. Som belöning gicj jag bl a se hennes skuka beteende på kyrkogården.
När hon tittar mot himlen, snyftar lätt, skickar en slängkyss uppåt samtidigt som Iglesias kvider i bakgrunden
Stor whiskey och skämskudde lindrade litet.
Ursäkta. ... "sjuka beteende" ska det stå
Citera
2017-09-13, 17:49
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
här får ni lite av morgonens livesändning

https://minfil.org/veg2z9c6b9/IMG_0234.MOV
Fast om hon inte har ratten på fel sida så kör hon ju inte bil där ..

Mina bilar har i alla fall ratten på vänster sida och passageraren till höger ...
Citera
2017-09-13, 18:06
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Vilken galen blick hon gör 6 sekunder in
Citera
2017-09-13, 18:14
Medlem
Någon som vet något om hennes viktnedgång? Operationer? Piller?
Citera
2017-09-13, 18:24
Medlem
GemytligGentlemans avatar
Varje gång jag tror att Anna nått botten överraskar hon mig. Det finns bottenskrap och så finns det Anna, som är halvvägs genom kastrullen...

Sist jag på allvar följde tråden var det mest chiliexplosion, tårar och usel spanska, nu är hon en Walking Dead-statist med en våldtäktsmannason. Om ett halvår kommer jag säkert att tänka tillbaka på hennes nuvarande tillstånd och hur hon otroligt nog lyckades bli ännu sjukare och efterblivnare.

På tal om hennes spanska, så vore det kul om någon kunnig flashbackare kunde analysera hennes pretentiösa pisspanska lite närmare; t o m jag med min gymnasiespanska hittar ständigt fel.
Citera
2017-09-13, 18:47
Medlem
Citat:

Hon kan absolut inte var nykter där. Hon visar alla symtom på missbruk av något slag. Tror det är blandmissbruk då hon onekligen är förvirrad och ojämn. Hoppas hon blir stoppad och får genomgå drogtest.
Citera
2017-09-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
"a.perssnVill bara säga att du är@heöt grym. Fastnade i ett Biggest Looser tack vare dig. Skulle aldrig ha tittat annars. Vackra, starka, generösa människa- önskar dig allt gott! ❤️"
Från Annas instagram.

Detta måste väl vara ironi...
Kan också vara ett fans från Expressenredaktionen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in