2017-08-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
gode gud!!! varför tittade jag??? hon är ju inte klok! hon tror på riktigt att hon är nån jävla mega meeeeega star...

Jag bara känner att hon inte borde få ha en dator eller mobil. Fy fasiken vilken skruvad idiot.
Citera
2017-08-13, 21:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
https://youtu.be/SnQvbvFQSw8

Book bjuder på show.

Äter Chili explosion, dansar sexigt. Snackar om sin rumpa och sina tuttar samt sjunger falskt.
Jeez! Blir man hög av barbiedrogen? Syns den på blodprov? Hon borde helt klart dopingtestas inför finalen. Något är definitivt ALLVARLIGT fel.

Och varför snackar hon engelska? Tror hon på riktigt att hela världen kollar?
Citera
2017-08-13, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jeez! Blir man hög av barbiedrogen? Syns den på blodprov? Hon borde helt klart dopingtestas inför finalen. Något är definitivt ALLVARLIGT fel.

Och varför snackar hon engelska? Tror hon på riktigt att hela världen kollar?

ja herreguuud alltså det är inte ofta jag blir mållös men...
hon tror på allvar att hon är sveriges megastar
Citera
2017-08-13, 23:22
Medlem
Jag såg på Youtube när hon talade engelska och lagade nån fiskrätt. Satt och funderade över vem hon liknade. Sen kom jag på det och det är ju Michael Jackson själv som står där. Tror nog hon tagit dom där solbrännepillren för hon verkar helt spattig. Är det något slags knarkliknade så verkar det stämma. Hon är faktiskt galen på riktigt. Synd att ingen frågade om hon läser denna tråd när hon fick en massa frågor. Ingen man själv skulle velat ha som mor under uppväxten.
Citera
2017-08-13, 23:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Book bjuder på show.

Äter Chili explosion, dansar sexigt. Snackar om sin rumpa och sina tuttar samt sjunger falskt.

Usch varför tittade jag tillbaka i tråden så fort, jag borde ha hållit mig borta minst en dag så jag slapp detta fiasko. Skämskudden är ju alldeles röd av skam och kommer aldrig mer bli sig lik.
Hon måste ju allvarligt talat ha blivit alkoholist och drogmissbrukare efter skandalerna med både Arga snickaren och sonen. Hon kommer att sluta som Leila K om hon inte skärper sig.
Nä, nu går jag och lägger mig annars öppnar jag tråden igen och får skämmas å hennes vägnar hela natten.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-08-13 kl. 23:37.
Citera
2017-08-14, 01:08
Medlem
manodepressivs avatar
Kanske pratar hon engelska i sin livestream för att hennes köpta följare ska förstå. Mina fördomar (har ingen fakta) säger att betalföljarna sitter i stora datorhallar någonstans i tredje världen. De anställda har 30 konton var och gillar allt åt sina klienter. Eftersom Anna är så otroligt ödmjuk kör hon på engelska för att ingen ska känna sig utanför.

Jag har dålig koll på melanotan och vilka effekter det har på en person. Har dock lite mer koll på centralstimulantia och misstänker ett efedrinbruk hos Bookis.

Pratar mycket, snöar in på grejer och kan inte sluta (fyra livesändningar om dagen), glömmer bort att äta, vanföreställningar, sömnlös (promenad på kyrkogård mitt i natten), flera träningspass om dagen, extrem viktminskning osv.
Citera
2017-08-14, 02:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag har nu hittat en sida som bevisar att Book köpt runt 28.000 följare på ett bräde. Man ser på grafen längst ner att antalet följare startar på strax under 30.000. Det normala är annars att man börjar på 1 och ökar vartefter.
Källa: https://socialblade.com/instagram/user/annatoledanobook

Man kan även se ett spikrakt hopp från 35.000 till ca 40.000, vilket visar ett nytt köp på runt 5000 följare. Totalt har hon max 6-7000 riktiga följare. Högt räknat.
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-08-14 kl. 02:26.
Citera
2017-08-14, 02:58
Medlem
Citat:
Kanske pratar hon engelska i sin livestream för att hennes köpta följare ska förstå. Mina fördomar (har ingen fakta) säger att betalföljarna sitter i stora datorhallar någonstans i tredje världen. De anställda har 30 konton var och gillar allt åt sina klienter. Eftersom Anna är så otroligt ödmjuk kör hon på engelska för att ingen ska känna sig utanför.

Jag har dålig koll på melanotan och vilka effekter det har på en person. Har dock lite mer koll på centralstimulantia och misstänker ett efedrinbruk hos Bookis.

Pratar mycket, snöar in på grejer och kan inte sluta (fyra livesändningar om dagen), glömmer bort att äta, vanföreställningar, sömnlös (promenad på kyrkogård mitt i natten), flera träningspass om dagen, extrem viktminskning osv.
Det finns nog flera alternativ hur hon kommit över medicin och den du skrev är väl receptbelagd i Sverige. Dock inte i andra länder och hon kommer ju direkt från Spanien? Sen har vi den tvivelaktiga tandläkaren som fixar med både det ena och andra varför hon också borde ha tillgång till medlet och eventuellt skriva ut till sin patient? Dessutom har hon väl gamla läkare lite varstans med tanke på alla sina krämpor genom åren och missbrukare brukar väl åka runt till såna eller ringa om recept? Man märker att det är något som inte stämmer och hon verkar ju vara överaktiv alla timmar på dygnet. Googlade på efedrin och det står att det påminner om amfetamin så det ligger nära till hands.
Citera
2017-08-14, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har nu hittat en sida som bevisar att Book köpt runt 28.000 följare på ett bräde. Man ser på grafen längst ner att antalet följare startar på strax under 30.000. Det normala är annars att man börjar på 1 och ökar vartefter.
Källa: https://socialblade.com/instagram/user/annatoledanobook

Man kan även se ett spikrakt hopp från 35.000 till ca 40.000, vilket visar ett nytt köp på runt 5000 följare. Totalt har hon max 6-7000 riktiga följare. Högt räknat.
Det ingår säkert i hennes diagnos som narcissist och har man inga fans eller vänner kvar får man köpa dom på nätet. Jag har misstänkt länge och är övertygad om att hon själv knappar in vissa ord som sen förvandlas till liknande fraser och en massa emojs. Det är omöjligt att det skulle finnas så många som skriver likadant och använder dessa tecken på liknande sätt. Vilken ålder skulle dom vara i? Gamla kärringar håller väl inte på så och där borde hon vara glömd redan för 30 år sedan? Att det skulle vara ungdomar är också uteslutet då dom inte ens skulle veta vem hon är om det inte vore för att hon gråter i TV ständigt och hennes stora fejs syns på skvallersidorna. Jag skrev tidigare att hon prenumererar på följare men blev motsagd av flertalet som går på hennes lurendrejeri.
Citera
2017-08-14, 03:12
Medlem
Om hon använder Barbiedrogen också så finns det inte fler ingrepp eller delar på henne som icke åtgärdats. Därför tror jag på analblekning och att den också är utförd av tandläkaren eller frisörskan som sätter fast löshåret. Inte en del är naturlig längre och berätta gärna om ni kommer på någon sådan kroppsdel. Hon har säkert en piercat sig i klitoris också för att Roberto ska bli glad nu när han har hennes EKG intatuerat. Är det på lemmen eller sitter den på bröstet? Vad blir nästa steg? Ska han tatuera in hennes vikt också eller skonummer?
Citera
2017-08-14, 03:17
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Det finns nog flera alternativ hur hon kommit över medicin och den du skrev är väl receptbelagd i Sverige. Dock inte i andra länder och hon kommer ju direkt från Spanien? Sen har vi den tvivelaktiga tandläkaren som fixar med både det ena och andra varför hon också borde ha tillgång till medlet och eventuellt skriva ut till sin patient? Dessutom har hon väl gamla läkare lite varstans med tanke på alla sina krämpor genom åren och missbrukare brukar väl åka runt till såna eller ringa om recept? Man märker att det är något som inte stämmer och hon verkar ju vara överaktiv alla timmar på dygnet. Googlade på efedrin och det står att det påminner om amfetamin så det ligger nära till hands.

Eller så snor hon amfetaminpiller från ADHD-barnvåldtäktssonen?
Citera
2017-08-14, 03:20
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Citat:

Book bjuder på show.

Alltså hade detta varit i UK/USA hade nog Mrs. Toledano blivit sectioned på en 72-hour psychiatric hold just nu, detta är inte friskt beteende.

Man kan ju se att det är många som skriver med ryska och persiska tecken i chatten under periscopen så det är nog de köpta följarna som skriver de inläggen.
Senast redigerad av LeonaHelmsley 2017-08-14 kl. 03:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in