2018-06-04, 14:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag tycker ändå att det är fint att hon under intervjuen säger hon
har vänner som har fibromyalgin, men ordet saknar hon helt förmåga att uttala... Fibromylangi, sök på den ni. Bara Annas vänner som lider tror jag.

Hon har inte fibromyalgi oavsett vad hon låtsas lida av för sjukdomar på teve. Hela hon är ett hån mot hela den svenska sjukvården och alla människor som är sjuka.
Hennes matberoende är enbart psykiskt betingat inte fysiskt och kan botas om människan går till en terapeut och erkänner att hon lider av psykisk ohälsa.
Citera
2018-06-04, 16:28
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Melanotan är syntetiska peptidhormoner som stimulerar bildandet av melanin (dvs det som gör att man blir brun) och är inte narkotikaklassat öht så vitt jag vet.
Narkotikaklassat - nej, men all försäljning i Sverige är olaglig.
Källa: https://lakemedelsverket.se/malgrupp...-barbiedrogen/

Dvs har Anna använt den så är hon ute på tunn is och det är inte bra om man är en... Tunna.
Citera
2018-06-04, 17:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Skulle vara intressant och veta vart de ska flytta, med deras grandiosa personlighet flyttar de väl in i Haga slott! Undra om de flyttar till mindre så minitunnan blir tvungen att flytta hemifrån
Södertälje är ju ett hett tips då hon tidigare yrat "söder om Söder" Har ju svårt att tro att de kommer byta upp sig.
Citera
2018-06-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Södertälje är ju ett hett tips då hon tidigare yrat "söder om Söder" Har ju svårt att tro att de kommer byta upp sig.
Nja de med deras ekonomi byter nog ner sig, synd om dem som får dem som grannar
Citera
2018-06-04, 23:15
Medlem
Måste svida för Tunnan att nu alla kan se bilder på hennes exklusiva boende som bara potentiella välbärgade köpare kunde få beskåda tidigare 🤣🤣🤣
Citera
2018-06-05, 00:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Måste svida för Tunnan att nu alla kan se bilder på hennes exklusiva boende som bara potentiella välbärgade köpare kunde få beskåda tidigare 🤣🤣🤣

Det svider nog ännu värre att allt hennes eget "piff" inför fotograferingen tagits bort och förändrats av fotografen/mäklaren.
Jag tänker alltså på länken till de jämförande bilderna av hennes bilder på piffet och bilderna på hur mäklarens slutresultat ser ut.
Citera
2018-06-05, 05:48
Är vi säkra på att det är Books lägenhet? Vis kontakter med föreningen vet jag att en annan fyra på första plan ska säljas, men inte vilken.
Jag har noll koll på interiör hos henne och orkar inte sitta och jämföra bilder. Men om det är deras, så är det ju en helt klart bättre och mer seriös mäklare den här gången.
Citera
2018-06-05, 07:42
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Är vi säkra på att det är Books lägenhet? Vis kontakter med föreningen vet jag att en annan fyra på första plan ska säljas, men inte vilken.
Jag har noll koll på interiör hos henne och orkar inte sitta och jämföra bilder. Men om det är deras, så är det ju en helt klart bättre och mer seriös mäklare den här gången.
200% säker på att det Casa Book/Toledano. Följer henne på Insta, och det finns inget tvivel över huvudtaget. Det finns bilder på alla rummen som finns på mäklarens sida, och den nya soffgruppen på altanen skruvades ihop för någon vecka sen av sonen.
Citera
2018-06-05, 08:17
Medlem
Kan någon länka till annonsen?
Citera
2018-06-05, 08:23
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boolwi
Kan någon länka till annonsen?
https://objekt.fastighetsbyran.se/Ob...jektID=1831530
Citera
2018-06-05, 17:37
Medlem
Anna lägger ut bild på Instagra där det är så mkt filter och redigeringar att det blir pinsamt. En följare skrev att hon uppskattade Annas ärliga framträdande på TV4 där Anna berättade om att alla storlekar osv ska vara ok och att man ska ta hand om sig...osv (jag ahri ten sett inslaget).
Följeren kommenterar vidare att men..... här känner jag inte igen dig.... Nu är inlägget borta och personen säkerligen blockad. Bara ååååh Anna du ser ut som en docka. Du är sååå vacker....
Ja en skrev: "Dra ner på penselstorleken när du målar vitt på ögonvitorna, tips tips" Får se hur länge det står kvar.
Alltså det är något FEL på den där människan, hon har en fruktansvärd personlighet men måste hela tiden hävda att hon är så fantastisk och alla andra är dumma... ungefär som ett bortskämt barn. Det märks tydligt att hon är extremt obildad.
Citera
2018-06-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
https://objekt.fastighetsbyran.se/Ob...jektID=1831530
Vem vill köpa det där fuskbygget?
För var inte Anna och hennes pedofil son med i arga snickare? Vilket slutade med en massa klagomål om att allt var skit och trasigt.
Eller blandar jag ihop det nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in