2017-10-12, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja jag ser denna live som endast en grej för att få sympati för det som hon själv startade med Tilde. Anna är verkligen sjuk på nåt sätt,... Vad jag tycker är obehagligt är att hon så totalt saknar självinsikt och att hon inte efter alla år då hon ständigt hamnar i konflikter har fattat någonting
Jag tror hon är bipolär, allt tyder på det.
Citera
2017-10-12, 08:25
Medlem
Riktigt frisk verkar hon absolut INTE vara..lite tragiskt kan man tycka.
Nån som vet nåt om hennes gubbe Roberto,är han den trogna typen eller doppar han nåt annat i smyg ?
Citera
2017-10-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Såg hennes medverkan i Nyhetsmorgon.

SATAN vad vidrig hon såg ut! Vidriga hästtänder, rynkig, fortfarande fet. Hon ser ut som en gammal tragisk tjackhora.

Äcklig, extremt ful och genomfalsk. Man förstår varför de riktiga kändisarna hånskrattar åt henne. Ingen vill kännas vid henne.

Jag fattar inte varför hon tyckte Tilde betedde sig så dåligt mot henne i det där inslaget. Vad hade hon förväntat sig? Att båda programledarna ställde sig upp och applåderade under hela intervjun?
Citera
2017-10-12, 09:08
Medlem
Tagelapas avatar
Anna Book kommer ut som nymfoman!

Rubrik från dagens Expressen. Hur fan kan hon ställa upp på sådana galenskaper. Hur kan hon tycka att det är rätt att vräka ut sig på det sättet.
Hennes son är dömd i två instanser för våldtäkt mot barn och själv fläker hon ut sitt smutsiga liv överallt där det låter sig göras.

Är det rimligt för en mamma att göra så här?
Hon borde ligga lågt med sina galenskaper. Hennes barn har förmodligen redan från start fått en väldigt snedvriden syn på sex och kärlek.
Vilka tonåringar eller barn över huvud taget vill läsa i skvallerpressens rubriker att mamma knullar på ICA Maxis kundtoalett och att hon är nymfoman. För att inte tala om hur det måste låta i skolan för andra elever och deras föräldrar läser också tidningar.

Tror hon att detta är något som gör henne mer älskad och omtyckt? Folkkär?
Nä du lilla Anna det spär bara på folks äckelkänslor och ilska över ditt gränslösa beteende.

Man blir nästan förbannad på tidningar som Expressen och Aftonbladet som fortsätter exponera en helt klart sjuk människa. Det är inte god journalistik. Endast jakt på klick. Men det måste väl finnas någon slags yrkesstolthet, heder även hos journalister. Eller inte.
Hela Anna Book story är för jävla sorglig och jag befarar att den kommer att sluta med en riktig skitsmäll.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-10-12 kl. 09:31.
Citera
2017-10-12, 09:10
Medlem
Carl Serungs avatar
Visst är det zigenarblod både i Anna och i hennes man?
Ungarna ser ut som riktiga tattare också.
Citera
2017-10-12, 09:11
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Visst är det zigenarblod både i Anna och i hennes man?
Ungarna ser ut som riktiga tattare också.

Det har talats om att pappan var zigenare. Mamman var ju finska.
Citera
2017-10-12, 09:12
Medlem
annatoledanobookMinnen från dagen då vi spelade in mitt personporträtt inför finalen av Biggest Loser VIP ⭐️💪🏽💖 Har såååå många fina minnen! Och jag vill från djupet av mitt hjärta tack alla underbara människor jag fått lära känna & jobba tillsammans med, under min tid på Slottet & under resans gång 💖 Här på bilderna ser ni några ifrån produktionen som betyder mycket för mig - Peter, Jocke & Annika⭐️🙏🏼💖 Jag är så stolt och lycklig över min resa och det enda jag kan säga.... är att jag har verkligen gett ALLT från djupet av mitt hjärta på den här resan mot ett nytt friskare, sundare & starkare liv. I 5 månader har jag kämpat, tvivlat, trott, stött, nött kost & träning. Försökt LÄRA mig såååå mycket nytt som möjligt. Allt för att skapa mig ett BÄTTRE LIV. Och inte EN ENDA GÅNG klev jag åt sidan, sa nej....detta är inget för mig. Jag har deltagit i varje utmaning, stått emot, tävlat i alla tävlingar & ofta slutat 2a.....jag har känt rädsla, osäkerhet, tvivel, skam, skuld, lycka, sorg, smärta & mycket annat. Men jag gav ALDRIG UPP💪🏽👊🏽jag stod i finalen mot två riktigt tunga, starka, tävlingsinriktade personer med otroliga pannben 💪🏽 & jag sprängde mitt mål på 60 kilo med råge & plockade hem segern i världens första Biggest Loser VIP⭐️🥇🏆 högst upp på prispallen 🔥med hela 28,6% vilket är helt fantastiskt på den tiden & med min startvikt på 79,4 i starten totalt. 22,7 kilo🔥🔥🔥🔥 Men den finaste vinsten är den personliga 💖💖💖💖 & speciellt ur mitt hälsoperspektiv. Jag har förbättrat min hälsa med 15 år på insidan & är idag helt normalviktig, för 1a gången på 25 år🙏🏼 Fy fan så stolt jag är över mig själv. När jag var som tjockast så vägde jag 130 kilo. Och idag väger jag 56 kilo - jag har därmed gått ner totalt 74 kilo. Behöver jag säga mer.....💖💪🏽👊🏽🏆🥇🍾🙌🏽 Jag gjorde jobbet, hela vägen. Grattis Anna 👊🏽 fy fan vad jag är bra💖 #nyttliv #biggestloservip #biggestloservipvinnare #minresa #mittliv #minväg #nyaval #träna #ätarätt #bättreval #styrka #nykraft #nyamål #tropåmigsjälv

alvinsmomHejsan! Då vägde du 130 kg när du gjorde din gastric bypass @annatoledanobook ? Och gick sedan ner till 79 med hjälp av den? Det är ju 51 kg ned 👍. Och sedan slutligen ner till 56 kg med hjälp av Biggest Loser? Imponerande. Två fantastiska verktyg. En GBP och BL. Kör hårt nu och håll i. Det är grymma förmåner och inte alla förunnat-förvalta dem väl nu och stort lycka till 😊.

annatoledanobook@alvinsmom Nej det stämmer inte 😁 Jag vägde 130 kg när jag gjorde min GBP & gick ner 13 kg utav den. Sedan började jag träna, men mitt under ett träningsläger med Martin Lidberg i Dalarna så höll jag på att dö utav akut tarmvred - detta hände 2 ggr på kort tid &

annatoledanobook@alvinsmom här kommer fortsättningen. & efter dom två traumatiska operationerna så var jag sjuk & gick upp i vikt igen. Men mellan 2012 & 2015 tog jag tag i mitt liv & började äta & träna bättre & på den tiden lyckades jag gå ner sakta men säkert till 70 kg. Fast då gjorde jag inte alls så stora & avgörande val & satsningar som den här gången utav BL VIP. & förra året efter mellofiaskot, så blev jag deppig & slutade med allt igen....& då gick jag upp till 79,4 som jag vägde när jag kom till BL VIP!!! & allt sedan dess har jag förändrat mitt liv fullständigt!!! På ett sätt jag aldrig någonsin tidigare gjort....& mitt mål var hela tiden att gå ner till 60 kg. Och det lyckades jag med, med råge eftersom jag slutade på 56,7 & allt tack vare mitt hårda slit & min ärliga satsning. Så snälla, tro inte att jag inte förstår dig. Och om du inte gillar & respekterar mig?! Varför följer du då mig?!?
annatoledanobook@alvinsmom & förmån med GBP 🤔🤔🤔 Jag BETALADE för min operation själv... så vart är förmånen med det?!?
Citera
2017-10-12, 09:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det har talats om att pappan var zigenare. Mamman var ju finska.
Finsk zigenerska !
http://annabook.spotlife.se/files/20...318-214158.jpg

Samtliga i familjen har dessutom klassiskt tattarbeteende.

Citera
2017-10-12, 09:24
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Finsk zigenerska !

Åh ve och fasa!
Var det så det var med mamman också.
Citera
2017-10-12, 09:54
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Finsk zigenerska !

Hennes fäbless för guldsmycken och kråsblusar känns väldigt zigenskt.
Citera
2017-10-12, 09:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Åh ve och fasa!
Var det så det var med mamman också.

Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Hennes fäbless för guldsmycken och kråsblusar känns väldigt zigenskt.
Så är det ju. Sedan vill jag minnas att jag läst någonstans att hon är klåfingrig...

Citera
2017-10-12, 10:04
Medlem
FiffelMonas avatar
Jag har inte kollat i tråden på ett tag och den växer ju ganska snabbt... Har det kommit ut nåt om hon pundar??

Ilväll ska hon prata om bland annat sex och sina tänder i Breaking News med Filip och Fredrik, kanal 5 kl 22! Jag kommer sitta bänkad, de är förvisso inte lika frispråkiga nu förtiden men de är inte alls lika fyrkantiga och tråkiga som andra journalister så det kan nog bli roligt om jag förstår det rätt så är det live också, så man kan nog förvänta sig ett skratt.

Edit: Läste en artikel om att hon var rädd för att familjen skulle lämna henne under inspelningen.

" Det var nog det sista jag sa, att ”lova mig att ni är kvar när jag kommer hem. Att ni inte lämnar mig"

Så pratar inte en frisk människa. Hon får det att låta som att hon precis har mördat sin granne och ska sitta 20 år i fängelse. Hur fan står familjen ut? Kan det vara nån cariant av Stockholmssyndromet? Vet inte om det går att kalla det så, men helt normalt är det ju inte i den familjen
Senast redigerad av FiffelMona 2017-10-12 kl. 10:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in