2017-09-14, 07:44
Medlem
googlade My martens och det verkar vara nån som varit med i ensam mamma söker
Citera
2017-09-14, 07:50
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vem är My Martens? Hur i helvete hinner människan? Idag var hon och fotade kungen och drottningen som ville vara ifred. Nu har hon skaffat en väninna?
My Martens har tom en en egen tråd här! Hon var med i Ensam mamma söker. Hon är lite som Anna, försöker hålla sig kvar i rampljuset till varje pris.
Citera
2017-09-14, 07:54
Medlem
lyssnade på liven som anna hade efter senaste biggest looser som finns på bloggbevakning/anna book, jag häpnar över hur mkt skit hon pratar om de flesta även om camilla får mest skit så är det äckligt över hur hon sitter och höjer sig själv till skyarna... jag tror inte ett ögonblick på att vamilla är avis på annas underbaaaaara förhållande med roberto...sen är jag ju galet nyfiken på vad som hände i slutet då man rör robertos röst säga till antonio " skit i det" o man ser anna vända sig mot dem o pang bom BAAAM stänga ner liven
Citera
2017-09-14, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Idag framställdes hon inte i så positiv dager i Expressen. Manlig signatur, inte de här "livsstilsreportrarna" som dyrkat henne i Söndagsbilagorna...Hon kallades rentav "elak" i sitt agerande mot Camilla. Är detta ett trendbrott månne, eller väntar nya femtimmarsintervjuer då Porslinet får breda ut sig om sin egen förträfflighet? Själv nämnde hon ju i någon intervju att hon kan ställa upp i bildreportage när hon väl nått sin målvikt och kan go all in på sexiga underkläder...Herregud jag emigrerar snart...

Jag såg faktiskt programmet och det var ett bra avsnitt. Anna Book lurade de andra i sitt lag att äta - vilket hade försäkrat henne att stanna kvar en vecka till ifall deras lag hade förlorat. Det var jävligt fult gjort och det blir ju inte bättre av att hon snackar ner Camilla Henemark i sina egna live-sändningar och påpekar att Camila minsann inte har varken kärlek eller familj... Ja, vad ska man säga: Elak är ordet. Men jag undrar om hon alltid varit sådan eller om det hänger ihop med viktnedgången?

Kanske handlar det också om trovärdighet. I tidigare sammanhang, när hon gråtit, har det varit fullt trovärdigt att det varit mest synd om henne och mest jobbigt för henne i situationen som skildrats. Men i Biggest Loser VIP är det faktiskt inte Anna Book som det är synd om. Hon tillhör de friskaste, smalaste, piggaste, mest älskade hemma - samt utan tvekan mest ilskna. Så varför ska man tycka synd om henne? Hon verkar inte fatta att det är hon som mobbar andra nu.
Citera
2017-09-14, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag såg faktiskt programmet och det var ett bra avsnitt. Anna Book lurade de andra i sitt lag att äta - vilket hade försäkrat henne att stanna kvar en vecka till ifall deras lag hade förlorat. Det var jävligt fult gjort och det blir ju inte bättre av att hon snackar ner Camilla Henemark i sina egna live-sändningar och påpekar att Camila minsann inte har varken kärlek eller familj... Ja, vad ska man säga: Elak är ordet. Men jag undrar om hon alltid varit sådan eller om det hänger ihop med viktnedgången?

Kanske handlar det också om trovärdighet. I tidigare sammanhang, när hon gråtit, har det varit fullt trovärdigt att det varit mest synd om henne och mest jobbigt för henne i situationen som skildrats. Men i Biggest Loser VIP är det faktiskt inte Anna Book som det är synd om. Hon tillhör de friskaste, smalaste, piggaste, mest älskade hemma - samt utan tvekan mest ilskna. Så varför ska man tycka synd om henne? Hon verkar inte fatta att det är hon som mobbar andra nu.

väldigt bra skrivet! Jag har upplevt Anna som dryg i många år men det började då jag i mitt dåvarande jobb hade telefonkontakt med henne och hon var förfärligt otrevlig! Hon snackar ju skit om allt o alla, och är fruktansvärt aggressiv vilket jag tror beror på att hon förmodligen mår jävligt dåligt själv. Jag skräms av att hon växlar mellan " åhhh va du är gullig" med len röst till "det ska jag tala om för dej" med hatisk röst ...men hennes ögon är elaka o framför allt när hon spärrar upp dem. Att hon sedan blockerar och håller på vid minsta lilla kritik hjälper ju knappast henne heller för det finns ju horder av kritik på olika sidor och inlägg om henne. Nä vänta ett tag så har hon gått upp igen och sitter o tjuter o anklagar tv4
Citera
2017-09-14, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
väldigt bra skrivet! Jag har upplevt Anna som dryg i många år men det började då jag i mitt dåvarande jobb hade telefonkontakt med henne och hon var förfärligt otrevlig! Hon snackar ju skit om allt o alla, och är fruktansvärt aggressiv vilket jag tror beror på att hon förmodligen mår jävligt dåligt själv. Jag skräms av att hon växlar mellan " åhhh va du är gullig" med len röst till "det ska jag tala om för dej" med hatisk röst ...men hennes ögon är elaka o framför allt när hon spärrar upp dem. Att hon sedan blockerar och håller på vid minsta lilla kritik hjälper ju knappast henne heller för det finns ju horder av kritik på olika sidor och inlägg om henne. Nä vänta ett tag så har hon gått upp igen och sitter o tjuter o anklagar tv4
Dottern Felicia verkar dryg också så hon verkar ha ärvt sin mammas otrevliga sätt och beteende.
Citera
2017-09-14, 10:46
Medlem
Citat:
lyssnade på liven som anna hade efter senaste biggest looser som finns på bloggbevakning/anna book, jag häpnar över hur mkt skit hon pratar om de flesta även om camilla får mest skit så är det äckligt över hur hon sitter och höjer sig själv till skyarna... jag tror inte ett ögonblick på att vamilla är avis på annas underbaaaaara förhållande med roberto...sen är jag ju galet nyfiken på vad som hände i slutet då man rör robertos röst säga till antonio " skit i det" o man ser anna vända sig mot dem o pang bom BAAAM stänga ner liven
Där fick han en lavett!
Citera
2017-09-14, 11:16
Medlem
lite kommentarer på annas IG nu:

axelnils79är detta platsen där din son våldtog 13 åriga tjejen

axelnils79du är endast en wannabe och en dramaqueen, du snackar skit om alla som inte passar dig, sopa rent framför egen dörr är ett bra tips. DU är inte mer än någon annan. TA ansvar istället och lär dig ta kritik.

iddcent@mirabelles18 vad bra att jag får anna att känna sig stark
iddcent@mirabelles18 "tack alla som hatar mig" varsegod anna!
Citera
2017-09-14, 13:03
Medlem
jo han är ju vääääääldigt rolig han Roberto

https://minfil.org/3eL0z4c4b1/IMG_0237.MOV
Citera
2017-09-14, 16:39
Medlem
Citat:
jo han är ju vääääääldigt rolig han Roberto

https://minfil.org/3eL0z4c4b1/IMG_0237.MOV
Han är förståndshandikappad tyvärr. Finns också personer som gillar att vara förtryckta och bli hunsade, Såg något sånt i ett program från England. Vuxna karlar som går omkring med blöjor och liknande. Han låg ju och skrek -Mamma!! på filten och sparkade med benen.
Citera
2017-09-14, 16:51
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Att Anna Book är avskydd av större delen av "kändiseliten" är ju ingen nyhet.
Nu skapar hon själv ett hat från Sveriges befolkning.
Vore intressant att se var det landar om en inte så avlägsen framtid.
Citera
2017-09-14, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Att Anna Book är avskydd av större delen av "kändiseliten" är ju ingen nyhet.
Nu skapar hon själv ett hat från Sveriges befolkning.
Vore intressant att se var det landar om en inte så avlägsen framtid.
Konstigt nog så har det inte stått om Book i Expressen på 2 dagar. Reportern kan nog också få sig en känga om hon ignorerar den självberömmande mat/sex och pillermissbrukaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in