2018-06-01, 12:05
Medlem
Det är så bra att han inte raderar inläggen om våldtäkten utan att det står kvar, synliggör det ännu mera om vilket svin han är och hon med sina uttalande
Citera
2018-06-01, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Har varit inne nu på Nemos IG och läst...intressanta frågor minst sagt till fru Book...allt från hennes fejktänder, vikt och hennes beteende ang. sonens "bedrifter"
https://www.instagram.com/p/BjdJiphA...n-by=nemoheden
Citera
2018-06-01, 17:12
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
https://www.instagram.com/p/BjdJiphA...n-by=nemoheden

Att Anna hade ” råkat ” slänga Grafs möbler i en container var nytt för mig . Har för mig att jag tidigare läst att de blev osams för att tunna var långfingrad när hon hjälpte till vid deras flytt. Men måste hänt något innan . Vad hade hon emot Magda egentligen ? Någon som vet ? Och var det Magnus som hon var ( är ) kompis med ?
Senast redigerad av nickomyra 2018-06-01 kl. 17:19.
Citera
2018-06-01, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Att Anna hade ” råkat ” slänga Grafs möbler i en container var nytt för mig . Har för mig att jag tidigare läst att de blev osams för att tunna var långfingrad när hon hjälpte till vid deras flytt. Men måste hänt något innan . Vad hade hon emot Magda egentligen ? Någon som vet ? Och var det Magnus som hon var ( är ) kompis med ?

Dejtade inte Magnus desiree Lopez, hon son tunnan stal grejer ifrån.
Vid flytten av Maggans grejor hamnade vissa saker i contiener och resten i tunnans bagage vad jag vet så stal tunnan Maggans LV väskor
Citera
2018-06-01, 20:01
Medlem
I dag mår vår kära Anna inte bra. Hon sitter i bilen och kör live hela dagen. Hon låter bitter och hånar sina följare när frågorna inte passar. Många kommer bli blockade i dag.
Citera
2018-06-01, 20:09
Medlem
Svimfärdigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drutten2012
I dag mår vår kära Anna inte bra. Hon sitter i bilen och kör live hela dagen. Hon låter bitter och hånar sina följare när frågorna inte passar. Många kommer bli blockade i dag.

Hmm, varför ser jag inte att hon är live?
Edit: IG väl?
Citera
2018-06-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Hmm, varför ser jag inte att hon är live?
Edit: IG väl?

Just nu är hon inte det men till och från hela dagen.
Citera
2018-06-01, 20:15
Medlem
Svimfärdigs avatar
Citat:
Just nu är hon inte det men till och från hela dagen.
Åh ok. Har inte fått pling i mobilen om det. Knas. Nåja.
Citera
2018-06-01, 20:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Dejtade inte Magnus desiree Lopez, hon son tunnan stal grejer ifrån.
Vid flytten av Maggans grejor hamnade vissa saker i contiener och resten i tunnans bagage vad jag vet så stal tunnan Maggans LV väskor
Amfetamin Magnus var kanske inkörsporten till droger?
Citera
2018-06-01, 21:10
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Hon fick inte så särskilt många vettiga frågor. Bara "Heeej Anna"" ... och önskningar "Kan du säga Hej till XXXXX".
Det slutade med att hon bara plötsligt stängde av.

Hann höra Halmpyntets -kommentarer - han tillhör INTE begåvningsreserven den saken är klar.
Bookens glajor är antagligen köpta på samma rumänska postordetsida som hennes sumo-klänning. Fy fabian vilken dålig smak hon har
Citera
2018-06-01, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon fick inte så särskilt många vettiga frågor. Bara "Heeej Anna"" ... och önskningar "Kan du säga Hej till XXXXX".
Det slutade med att hon bara plötsligt stängde av.

Hann höra Halmpyntets -kommentarer - han tillhör INTE begåvningsreserven den saken är klar.
Bookens glajor är antagligen köpta på samma rumänska postordetsida som hennes sumo-klänning. Fy fabian vilken dålig smak hon har
Vad sa han då?
Citera
2018-06-02, 10:54
Medlem
Anna Book ska tydligaen vara med i Tv4s nyhetsmorgon i morgon, söndag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in