2016-11-19, 08:47
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det kan vara världens första synliga gravitationsränder. Tapetmönstret dras obönhörligen mot den massiva himlakroppen i bildens centrum.
Bra iakttaget, jag letade efter något fuffens nere vid låren.

Hon har tagit bort massor av kommentarer på den bilden så det är nog många som reagerat på Tunnans version av verkligheten.

Hon är verkligen ett mysterium, ägnar hela sin tid åt att ljuga. Om hon var hon skrivkunnig hade hon säkert varit journalist.

Gravitationsränder - haha. Ja, så är det nog.
Citera
2016-11-19, 08:54
Medlem
Photoshoppeds avatar
"efter 3 härliga timmar i stallet med min fina ⭐️häst Bingo & idag gjorde jag flera svåra övningar enligt Fabian med ett väldigt speciellt träns, som heter Hackamore ~ Som kräver att man måste rida hästen riktigt ordentligt & vara ännu tydligare med vad man vill att hästen ska göra💪🏽⭐️🏇 eftersom ett sådant träns helt saknar betsel som är i hästens mun & det gick riktigt bra både i skritt, trav & FULL GALOPP🏇🏇🏇 "

Haha - hon är helt otrolig. Efter djurplågeristormen på Facebook tvingas nu svt se till att "ryttarna" får använda bettlösa träns för att hästarna inte ska skadas ännu mer. Men Anna får det till att hon nu får använda ett "väldigt speciellt träns" som kräver mer av henne. Men det är kanske så hon fått det presenterat för sig? Så att hon inte ska lägga sig på backen och skrika som en treåring.
Citera
2016-11-19, 09:06
Medlem
emma80s avatar
Under torsdagen lade SVT upp en trailer till "Stjärnhoppningen" på Facebook. I texten till inslaget stod det att "Skratt och dråpliga fall utlovas". Men trailern möttes inte av några skratt – tvärtom.
Flera tittare kommenterade hur de tyckte att det var "djurplågeri" och "katastrof till underhållning".

Men såvitt jag kan bedöma har hästarna det väldigt kul under de här inspelningarna, de tycker det är roligt, säger Rickard Olsson.

http://www.expressen.se/noje/rickard...tarnas-kritik/

Hästarna har det väldigt kul och tycker att det är roligt. Möjligen de hästar som inte har Anna Book i sadeln. Det där med skratt och dråpliga fall kan jag däremot tänka mig att Book har en central roll i.
Citera
2016-11-19, 11:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Under torsdagen lade SVT upp en trailer till "Stjärnhoppningen" på Facebook. I texten till inslaget stod det att "Skratt och dråpliga fall utlovas". Men trailern möttes inte av några skratt – tvärtom.
Flera tittare kommenterade hur de tyckte att det var "djurplågeri" och "katastrof till underhållning".

Men såvitt jag kan bedöma har hästarna det väldigt kul under de här inspelningarna, de tycker det är roligt, säger Rickard Olsson.

http://www.expressen.se/noje/rickard...tarnas-kritik/

Hästarna har det väldigt kul och tycker att det är roligt. Möjligen de hästar som inte har Anna Book i sadeln. Det där med skratt och dråpliga fall kan jag däremot tänka mig att Book har en central roll i.

Å andra sidan tror jag inte att Anna varit värsta djurplågaren. Hon har ridit så mesigt över små bommar samtidigt som hon krampaktigt hållit i manen för att inte ramla. Hon har inte farit omkring som de andra, helt enkelt för att hon aldrig ridit snabbt och aldrig hoppat över några egentliga hinder, för då hade hon ju flugit i backen. Hon har en kropp som består av fett och skelett och då blir det så.
Citera
2016-11-19, 12:07
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Tjahapp, nu får lilla Anna rida med hackamore. Man kanske lessnat på hennes omilda behandling av stackars Bingos mun?

Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Nopp.

Jag har - bisarrt - blivit hotad via mejl.

Va? Har du också använt hackamore?
Citera
2016-11-19, 12:09
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Va? Har du också använt hackamore?

Nej, jag sade att fröken Book inte är så finifini.
Citera
2016-11-19, 12:11
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Nej, jag sade att fröken Book inte är så finifini.

Fattar ändå inte, fick du citatet rätt?
Citera
2016-11-19, 12:13
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Fattar ändå inte, fick du citatet rätt?

Klargörande: Anna Book är en hemsk person.
Citera
2016-11-19, 12:49
Medlem
Citat:
Klargörande: Anna Book är en hemsk person.

Har Anna Book hotat Dig via mail?
Citera
2016-11-19, 12:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Har Anna Book hotat Dig via mail?

Antyder du att Anna Book vet vad denna nya uppfinningen "mail" existerar?
Citera
2016-11-19, 15:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Hon grinar i senaste avsnittet och då sänker de hindren för henne till nästan inget och säger att hon då inte ens behöver galoppera, men hon grinar ändå. Stackars Anna.
Citera
2016-11-19, 19:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Hon grinar i senaste avsnittet och då sänker de hindren för henne till nästan inget och säger att hon då inte ens behöver galoppera, men hon grinar ändå. Stackars Anna.
Ja, jösses. Tunnans insats i senaste avsnittet kan sammanfattas så här:

* Fullspacklad med lösögonfransar deluxe och rosa läppstift

* Står i ett hörn och grinar inför en barntävling

* Kräver att hindren ska sänkas för henne

* Vägrar galoppera

* Rider fel väg, och skulle enligt normala regler blivit diskad

* Sitter på läktaren och skriker ut order och "råd" till de andra när de ska hoppa

* Är supernöjd med sig själv och tycker att hon vunnit

* Maxida får också rida Bingo och Tunnan tillfrågas aldrig om något medgivande. Något som hon påstått på sin instagram, och att hästbyte gjordes på HENNES initiativ tack vare hennes grandiosa godhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in