2017-08-12, 21:58
Medlem
godboys avatar
Så om någon nu vill boka fettot så gör man det genom biggest looser? Anna Toledano~Book Artist/Singer for 33years🇸🇪🇪🇸For booking,press contact BiggestLoser VIP Sweden 2017💪🏽

Förut var det väl Minitunnan man skulle ta kontakt med, via en hotmailadress, kändes ju sådär seriöst. Ungefär som att ringa till en begagnad bilhandlarfirma som bara har sina telefoner på kontantkort, eller en hotmail som kontaktväg.
Citera
2017-08-12, 21:59
Medlem
Jag såg en filmsnutt från hennes instagram.
Hon har blivit riktigt, riktigt mörkbrun i huden.
Har hon fått Barbiedrog av Bobby O.?
För hon var hos honom härom dagen och gosade med honom samt han har rykten om att han kan ge diverse droger med mera.
Men även Robert Silver från fd. Brottbykliniken håller på med Barbiedrog för att bli smal och brun.
Citera
2017-08-12, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja, men de har nog lärt sig att det brukar innebära diverse problem med att ha med fläsktunnan att göra. Produktionsbolagen ser det säkert som hanterligt när hon är med i ett grupprogram som B.L osv, men en egen show är nog väl problematiskt med hennes beteende. Men det skulle kunna bli första klassens förnedrings TV. Tänk att alla Stolletandos är med! Herregud. Skulle nästan kunna bli en kopia på familjen Bundy.https://sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A...A4rsta_%C3%A5r
Roberto som Al
Anna som Peggy
Felicia som Kelly
Antonio som Bud
Vanessa hade blivit ett bonuskort eller så hade väl hon kunnat få slippa idioterna under inspelningen.
Vanessa blir familjens hund Briard.
Citera
2017-08-12, 22:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Är hon fortfarande i sändning? Inte kan hon väl varit konstant live sedan klockan 18.00?

Apropå sändning, går det bara att sända via mobilen eller kan man sända via datorn också och man ser det på Instagram?
Om det bara går via mobilen måste hon ju ha astronomiska mobilräkningar, typ flera tusen kr i månaden. Hon kanske rent av har någon typ av VIP-avtal med telebolaget för hon måste ju vara en enorm kassako att ha som kund.
Citera
2017-08-12, 22:06
Medlem
Ingen som frågat arrangörerna av Pride i Örebro hur de kan ha någon som försvarar en våldtäktsman som artist på deras "gala". Trodde Pride-folket skulle vara måna om att ta kraftigt avstånd om allt som har med våldtäker och sex med minderåriga att göra.
Citera
2017-08-12, 22:09
Medlem
Såg en live på Bloggbevakning där AB ligger på mage och äter melonbitar med gaffel. De är så stora att de knappt går in i munnen och tänderna är så stora att hon har svårt att tugga. Hon smaskar! Vidrigt! 😖
Citera
2017-08-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Såg en live på Bloggbevakning där AB ligger på mage och äter melonbitar med gaffel. De är så stora att de knappt går in i munnen och tänderna är så stora att hon har svårt att tugga. Hon smaskar! Vidrigt! 😖

hjälp nu blev jag nyfiken men antar att jag kommer bli blind
Citera
2017-08-12, 22:13
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Ingen som frågat arrangörerna av Pride i Örebro hur de kan ha någon som försvarar en våldtäktsman som artist på deras "gala". Trodde Pride-folket skulle vara måna om att ta kraftigt avstånd om allt som har med våldtäker och sex med minderåriga att göra.
Ska Anna Book gästa Örebro Pride i år igen?

Hon var ju där 2016, men 2017 har jag inte läst om.
Citera
2017-08-12, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Ska Anna Book gästa Örebro Pride i år igen?

Hon var ju där 2016, men 2017 har jag inte läst om.

Läste om det i Nerikes allehanda tror jag det var.
Citera
2017-08-12, 22:18
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Är hon fortfarande i sändning? Inte kan hon väl varit konstant live sedan klockan 18.00?

Apropå sändning, går det bara att sända via mobilen eller kan man sända via datorn också och man ser det på Instagram?
Om det bara går via mobilen måste hon ju ha astronomiska mobilräkningar, typ flera tusen kr i månaden. Hon kanske rent av har någon typ av VIP-avtal med telebolaget för hon måste ju vara en enorm kassako att ha som kund.
Många idag har ju abonnemang med väldigt mycket surf, hur stor pott Book har vet jag så klart inte.

Sänder hon live på Instagram hemifrån går det garanterat över Wifi, då kan hon sända dygnet runt om hon så önskar.

Citera
2017-08-12, 22:22
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Läste om det i Nerikes allehanda tror jag det var.
Googlar jag Nerikes allehanda i kombination med Anna Book och Pride, då får jag bara en träff från 2016.

http://www.na.se/orebro-lan/orebro/h...l-orebro-pride

Men jag säger absolut inte att du skulle ha fel och att det inte stämmer, men konstigt att Book inte har gjort väsen av det (vad jag vet iaf). Det låter som en grej hon skulle ha tjatat om och gjort reklam för i en evighet.
Citera
2017-08-12, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Blev nog skrämda efter Arga Snickaren. Har man gjort henne upprörd så blir man aldrig av med henne tills hon har fått rätt. Även om hon har fel.
Solna star har väl aldrig fel. Hur tänkte du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in