2017-07-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jahopp då är även jag blockerad på AB:s Instagram haha, vet inte vad jag gjort för har aldrig kommenterat något bara gillat en del kommentarer hon fått. antar att rosorna hon fick av mig på Liseberg vissnade för fort....
Det sägs att hon hänger här och läser om vad vi skriver om henne. Kan du ha antytt något om rosor på insta så att Anna kan räkna ut att du är en av alla hon ska blocka?
Citera
2017-07-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Det sägs att hon hänger här och läser om vad vi skriver om henne. Kan du ha antytt något om rosor på insta så att Anna kan räkna ut att du är en av alla hon ska blocka?

Hej, nej har inte skrivit någonting på hennes instagram om rosor eller annat, det enda jag gjort är att gilla en del kommentarer andra skrivit. Den människan har problem alltså...
Citera
2017-07-23, 21:37
Medlem
Citat:
Hej, nej har inte skrivit någonting på hennes instagram om rosor eller annat, det enda jag gjort är att gilla en del kommentarer andra skrivit. Den människan har problem alltså...
Du har nog gillat kommentarer som Tunnan inte gillar. Då åker man ut så det ryker, fråga mig!
Citera
2017-07-23, 22:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/

Länk till gammal blogg, enligt henne själv har pappan varit död många år. Finns bild på en mörkhårig man som utseendemässigt mycket väl kan vara släkt med vår Tunna. Om det verkligen är hon som sitter i hans knä - tja...

Dessutom berättar hon om sina "systrar"/kusiner som ska ha varit fosterbarn hos Tunnamamma.

Tack, jo det verkar vara pappan. Enligt bilderna verkar Anna vara den som är mest lik pappan av systrarna och det kan ju stämma om de andra är fosterbarn. Troligen har hon väl ingen kontakt med de andra barnen numera.
Citera
2017-07-24, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
Du har nog gillat kommentarer som Tunnan inte gillar. Då åker man ut så det ryker, fråga mig!

javisst är det så! Blicka blocka så försvinner allt! för det som inte syns finns ju inte 😂
Citera
2017-07-24, 02:31
Medlem
Citat:
javisst är det så! Blicka blocka så försvinner allt! för det som inte syns finns ju inte 😂
Prova och skicka en ny bukett! Gärna nåt köttätande.
Citera
2017-07-24, 08:14
Medlem
ceciliastenbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
När det gäller dramatik som i detta fallet tror jag att äkta människor träder in. Normalt sett är det maskinen. Du tror väl inte själv att 2 personer oberoende av varandra skriver armband när det nu var ett fotband det handlade om. Det är väl inte så att inte andra kan skriva om dom vill. Jag skulle också kunna skriva något till fettklumpen men avstår. Book tycker nog att det för för få vänliga kommentarer och anlitar en maskin.

Sen tror jag att personen som anlitar tjänsten själv väljer och kan styra upp det hela. Står att läsa på deras hemsida. Book är noggrann när det gäller att ha ett gott rykte och hög kändisstatus. Våldtäkt och liknande ord har inte registrerats troligen och även foton kan ge signaler till maskinen vad som ska skrivas. Läs själv, då jag skrev adressen till sidan. Det ska vara fint och Ullaredstuk helst.

Alltså jag skulle inte vara förvånad men hur vet ni om hon har köpt följare? Kan man se sådant? Btw AB är verkligen en konstig person, jag blir lika förundrad varje gång jag läser skiten!!!
Citera
2017-07-24, 11:23
Medlem
QueerSchilvias avatar
Tillgjorda semesterbilder från Spanien på Books instagram.
Men boendet imponerade inte direkt. Något schabbigt 2 stjärnigt lägenhetshotell. Dock med pool, men utan solstolar.
Kanske det enda de har råd med nu när de måste pröjsa skadeståndet i sonens våldtäktsdom.

Kan knappast råda stiltje i den familjen. Och när maken, som ett tag blev utkastad, nu går igång på Books återigen jojo bantade kropp då är det pyspunka.
Citera
2017-07-24, 16:09
Medlem
Hittills har jag väl inte haft någon egentlig uppfattning om maken, men det här Insta-inlägget får mig att undra om karln är riktigt navlad.
Citat:
annatoledanobook😂😂😂😂 Min älskade man saknar mig redan efter några minuter. Ligger & lyssnar på ABC i solen☀️🌊🌴🇪🇸😂😂😂 Faaaan vad jag ÄLSKAR den här mannen!!!! Och hans - Kommer inte mamma??? Heeeeela tiden varje dag, så fort jag inte är nära!!! Soy una mujer que tienes suerte❤️🙏🏼❤️ Te quiero para siempre mi amor😘 #juntossiempre #mimarido #cantando #abc #tequiero #parasiemprecontigo #casatoledanobook #segundacasa #españa #lomejor

Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Och när maken, som ett tag blev utkastad, nu går igång på Books återigen jojo bantade kropp då är det pyspunka.
Det har jag missat. När hände det?
Citera
2017-07-24, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Hittills har jag väl inte haft någon egentlig uppfattning om maken, men det här Insta-inlägget får mig att undra om karln är riktigt navlad.

Meen herre gud, hahaha! "när kommer mamma, kommer inte mamma snart".. Något står inte rätt till hos den här familjen. Men det vi ju redan ioför sig så att... Ännu en bekräftelse på detta kanske.?
Citera
2017-07-24, 17:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

Kära nån, jag visste inte att han var så mammaaktig
Har han bara sin far kvar i livet eller vägrar mamman träffa honom efter giftermålet med Anna?
Citera
2017-07-24, 17:56
Medlem
Citat:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in