2015-05-19, 17:26
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hade hon inte enligt egen utsago gått ner 50 kg? Kilona rasar väl av henne nu när hon promenerar milen på runt 40 minuter - enligt egen utsago.

Hon kanske går typ upp ett kilo, sedan går ned ett kilo, sedan går upp ett kilo... lägg det på 100 dagar och Anna har förlorat 50 kilo (i Anna Books huvud)!
Citera
2015-05-19, 17:35
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Hade hon inte enligt egen utsago gått ner 50 kg? Kilona rasar väl av henne nu när hon promenerar milen på runt 40 minuter - enligt egen utsago.

Glöm inte all dansträningen inför Let´s dance...
Citera
2015-05-19, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror paniken kom av att hon inte hade plats i magen för den största Big Mac. Har man hål, nät och avkortad magsäck får det kanske bara plats en pommefritz?

Alternativ 2 kan vara att magen redan var fylld med småfralla och andra godsaker.

Eller också levererades inte maten tillräckligt fort!
Citera
2015-05-19, 19:45
Medlem
Anna Book visade civilkurage som vågade ställa upp i FBI-programmet igår angående "hedersmordet" 1994. Ingen annan vågade ställa upp i bild eller med namn av rädsla för hämnd eller repressalier. Heder åt Anna (även om ni tycker hon är tjock)!
Citera
2015-05-19, 22:03
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Anna Book visade civilkurage som vågade ställa upp i FBI-programmet igår angående "hedersmordet"

Jo, jo, så fick hon ju synas också...
Citera
2015-05-20, 05:43
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Anna Book visade civilkurage som vågade ställa upp i FBI-programmet igår angående "hedersmordet" 1994. Ingen annan vågade ställa upp i bild eller med namn av rädsla för hämnd eller repressalier. Heder åt Anna (även om ni tycker hon är tjock)!

Hennes vikt och kroppshydda berör mig inte så mycket, däremot har jag svårt för personer som ljuger - det är där skon klämmer...
Citera
2015-05-20, 06:02
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Jag såg inte själva programmet, men läste i någon kvällstidningsingress att hennes vittnesmål var oerhört viktigt och att det tack vare hennes uppgifter kunde fastslås att offret hade fikat några dagar innan mordet och verkade vara trevlig vid en snabb bedömning.
Citera
2015-05-20, 08:35
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag såg inte själva programmet, men läste i någon kvällstidningsingress att hennes vittnesmål var oerhört viktigt och att det tack vare hennes uppgifter kunde fastslås att offret hade fikat några dagar innan mordet och verkade vara trevlig vid en snabb bedömning.

Får väl hoppas att hon för ovanlighetens skull talade sanning då... Hon skulle nog ta på sig mordet på Olof Palme om det medförde att hon fick rejält med medial uppmärksamhet och pengar.
Citera
2015-05-20, 09:15
Medlem
Citat:
Får väl hoppas att hon för ovanlighetens skull talade sanning då... Hon skulle nog ta på sig mordet på Olof Palme om det medförde att hon fick rejält med medial uppmärksamhet och pengar.

Klockrent, LOL!!
Citera
2015-05-21, 14:42
Medlem
I morgon ryker hon. Räkna med tårar och långa utlägg hur dum Irwing är.
Citera
2015-05-21, 16:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
I morgon ryker hon. Räkna med tårar och långa utlägg hur dum Irwing är.
Och hur de andra deltagarna fuskat genom att smygdansa hemma
Citera
2015-05-21, 16:47
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard

Har inte heller sett programmet, men det där låter, minst sagt, som en enorm överdrift.

Jag är säker på att fler träffade tjejen i fråga dagarna innan hennes dödsfall. Men slaskpressen vill såklart mjölka kossan tills det inte finns något kvar att få ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in