2017-06-18, 17:54
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BVfFYkvB...danobook&hl=sv

Nu börjar utförsbacken. Anna har upptäckt något som hon kallar nyttiga mellanmål. Och en hel burk med dessa bollar och bars finns det. Nom, nom.

annatoledanobookTur att jag har min älskade dotter Felicia som hjälper mig och lär mig göra 100 % nyttiga och bra mellanmål. Som jag kan ha med mig när jag som till exempel nu, har varit i stallet & ridit. Men måste få i mig något bra men nyttigt👍🏼🌟😜 #hemlagadebars #nyttigt #mellenmål #nyttliv #mårbättre #kämpa

En hel burk har hon med sig. Med typ 1000 kcal. Herregud.
Citera
2017-06-18, 18:07
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Ja haha, CamSim har väl hört om hur det gick till när Anna Book blev bjuden till Rednex-Annikas bröllop

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle13448346.ab

Citat:
– När ceremonin var som vackrast och tårarna rann kom Anna Book in som en jävla flodhäst och förstörde allt, säger Annika Ljungberg till tidningen.
Enligt Ljungberg ska fadäs*en vid vigselceremonin följts av att Book höll inte ett, utan två tal vid middagen, som ”handlade mest om hennes bukoperation”.

HAHAHA... det hade jag missat1
Så hon skämde ut sig på Rednex-parets bröllop? Hon är inte klok någonstans!
Inte undra på att hon behöver våldgästa fester... Riktiga kändisar vill inte ha med henne att göra!
Och snika sig in på tex Noppes begravning. Utan inbjudan. Och begravningsblommorna tog hon sedan med sig hem igen.

Att hon står ut med sig själv!? Det är ju inte friskt någonstans!
Citera
2017-06-18, 18:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Inte undra på att hon behöver våldgästa fester... Riktiga kändisar vill inte ha med henne att göra!
Och snika sig in på tex Noppes begravning. Utan inbjudan. Och begravningsblommorna tog hon sedan med sig hem igen.

Nu har väl i o f Tunnan haft något samarbete med C.L angående melodifestivalen om jag inte minns fel, men alla Tunnan är i närheten av brukar ju relativt snart märka att det inte går att ha med människan att göra. Det har nog C.L med märkt. Sen måste hon ju fått kännedom om Fläskets beteende på Rednex Annikas bröllop och bara det är big no no för att bli inbjuden.
Citera
2017-06-18, 18:23
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nu har väl i o f Tunnan haft något samarbete med C.L angående melodifestivalen om jag inte minns fel, men alla Tunnan är i närheten av brukar ju relativt snart märka att det inte går att ha med människan att göra. Det har nog C.L med märkt. Sen måste hon ju fått kännedom om Fläskets beteende på Rednex Annikas bröllop och bara det är big no no för att bli inbjuden.

Ja.

Av någon "konstig" anledning så blir Book i princip aldrig bjuden på kändisars bröllop och fester.
Liksom, alla kändisar blir bjudna på andra kändisars fester och bröllop till höger och vänster. Till och med sådana C-kändisar som Sanna Bråding eller PH-deltagare blir bjudna. Men Book, nej - det var längesen för henne nu. Riktigt länge sen.

A-kändisarna vet om hur Book är, och de vill givetvis inte ha med henne att göra. Allra minst ha henne på ens bröllop. Vem vill ha all mat uppäten? Vem vill höra om fetmaoperationer vid middagstalet? Vem vill se ett par groteska hästtänder tugga i sig tårta? Vem vill få värdesaker stulna?
Citera
2017-06-18, 18:47
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Va???

Det kan bara inte vara sant.
Citera
2017-06-18, 19:17
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Va???

Det kan bara inte vara sant.
Var det inte så att hon tog med blommor hemifrån (alltså inte köpte en bukett speciellt för begravningen) och hade med sig?

Vill minnas att någon hade sett samma bukett (som hon hade på någon bild i samband med begravningen) på en tidigare Instagrambild från hennes hem. Alltså att hon passade på att bara plocka med en "begagnad" bukett från köksbordet när hon fick för sig att oanmält stövla iväg till begravningen.

Men hon kan i och för sig ha tagit dem med hem sedan, att hon är så jävla sjuk att hon så att säga bara lånar ut en egen bukett en stund vid begravningen. Kan hända att jag minns fel också, får slänga in en liten brasklapp här. Oavsett hur det ligger till så har jag full förståelse för att kändisar numera mörkar saker, annars hade Bookskan stövlat in och stulit showen. Det var väl rena rama turen att hon var inlåst på fettislägret när Let's Dance-finalen ägde rum.
Senast redigerad av emma80 2017-06-18 kl. 19:19.
Citera
2017-06-18, 19:27
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Var det inte så att hon tog med blommor hemifrån (alltså inte köpte en bukett speciellt för begravningen) och hade med sig?

Vill minnas att någon hade sett samma bukett (som hon hade på någon bild i samband med begravningen) på en tidigare Instagrambild från hennes hem. Alltså att hon passade på att bara plocka med en "begagnad" bukett från köksbordet när hon fick för sig att oanmält stövla iväg till begravningen.

Men hon kan i och för sig ha tagit dem med hem sedan, att hon är så jävla sjuk att hon så att säga bara lånar ut en egen bukett en stund vid begravningen. Kan hända att jag minns fel också, får slänga in en liten brasklapp här. Oavsett hur det ligger till så har jag full förståelse för att kändisar numera mörkar saker, annars hade Bookskan stövlat in och stulit showen. Det var väl rena rama turen att hon var inlåst på fettislägret när Let's Dance-finalen ägde rum.
Det är ju helt klart mer okej att ta med sig en bukett hemifrån än att ta med sig en bukett från en begravning.
Citera
2017-06-18, 19:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
https://www.instagram.com/p/BVfFYkvB...danobook&hl=sv

Nu börjar utförsbacken. Anna har upptäckt något som hon kallar nyttiga mellanmål. Och en hel burk med dessa bollar och bars finns det. Nom, nom.

annatoledanobookTur att jag har min älskade dotter Felicia som hjälper mig och lär mig göra 100 % nyttiga och bra mellanmål. Som jag kan ha med mig när jag som till exempel nu, har varit i stallet & ridit. Men måste få i mig något bra men nyttigt👍🏼🌟😜 #hemlagadebars #nyttigt #mellenmål #nyttliv #mårbättre #kämpa

En hel burk har hon med sig. Med typ 1000 kcal. Herregud.

Vad i hela friden, de där bollarna är ju livsfarliga om man bantar!!
Jag brukar bara ta en sådan ibland till fikat och då bantar ändå inte jag.
Det hade varit bättre att hon hade varit kvar på den där campen åtminstone tävlingstiden ut och sedan fått tilldelat en personlig tränare och en dietist som hade arbetat med hela familjen. Hur kan människan bara påstå att dessa "sockerbomber" är nyttiga? Och lika korkade är hennes följare som frågar efter ett recept. Det ser de väl att bollarna är köpta i affären?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-18 kl. 19:36.
Citera
2017-06-18, 19:41
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är ju helt klart mer okej att ta med sig en bukett hemifrån än att ta med sig en bukett från en begravning.
Nu läste jag lite bakåt i tråden, kring begravningen, och summerar man bilder och uppgifter som folk har sett blir det ganska bisarrt.

Book verkar ha tagit med en bukett till begravningen (hon verkade vara den enda som anlände med blommor i handen) och sedan tagit med buketten hem igen. Däremellan fotat loss i kyrkan, bl.a. på den sörjande änkan.

Tacka fan för att ingen vågar gå ut med info kring firande, sörjande och liknande offentligt, med risk för att Book, vare sig hon är inbjuden eller inte, ska dyka upp.

edit: det var någon som rörde ihop det i diskussionen då det begav sig, att buketten skulle synts hemma FÖRE begravningen också, det var den uppgiften jag kom ihåg. Sorry.
Senast redigerad av emma80 2017-06-18 kl. 19:46.
Citera
2017-06-18, 19:41
Medlem
Citat:

Bilden med blommorna kom upp efter begravningen.
Citera
2017-06-18, 19:42
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:

Tvärtom!

Hon hade med sig blommor till sin mycket goda, käre vän Noppes begravning trots att det stått i annonsen att det inte skulle vara någon defilering (98% säker på det angavs i annonsen). Ingen annan hade med sig blommor.
(Bilder fanns bl.a. i Aftonbladet.)

Men vår kära Book kunde ju inte låta blommorna förfaras så på kvällen prydde de middagsbordet hemma (förevisat på IG.)

Edit: Tvåa på bollen men mer utförlig.
Citera
2017-06-18, 19:42
Medlem
ace_secs avatar
https://www.instagram.com/p/BVcRrYHh...danobook&hl=sv

Ett leende och ett utseende som bara en mor kan tycka om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto