2023-04-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Blir väl ofta så nära en kändis. Alla vänner är inte äkta, utan vill sola sig i glansen. Det är inte schysst, jag vet men tyvärr funkar många så.

Eller så är kändisen omöjlig att ha att göra med.
Kändisen stjäl av de du kallar oäkta vänner.
Citera
2023-04-15, 14:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Blir väl ofta så nära en kändis. Alla vänner är inte äkta, utan vill sola sig i glansen. Det är inte schysst, jag vet men tyvärr funkar många så.

Trams som vanligt!

Anna Book utstrålar ingen glans som någon kan sola sig i, Anna Book kastar en stor mörk skugga omkring sig där INGEN vill vara.
Citera
2023-04-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Trams som vanligt!

Anna Book utstrålar ingen glans som någon kan sola sig i, Anna Book kastar en stor mörk skugga omkring sig där INGEN vill vara.
Anna är så jobbig så ingen vill vara vän med henne inte ens My orkade med henne. Anna har en obehaglig blick dessutom, jag skulle vara rädd att vara ensam med henne.
Citera
2023-04-15, 17:40
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna är så jobbig så ingen vill vara vän med henne inte ens My orkade med henne. Anna har en obehaglig blick dessutom, jag skulle vara rädd att vara ensam med henne.
Hennes ögon är svarta.
Hon känns som en bomb som kan smälla när som helst.
Skönt att yngsta dottern skapar ett liv lååångt bort, även om den ömme modern kan komma objuden och försöker ta sig in med egen nyckel

Såg bilder från ottocicci, där syntes äldsta dottern, så hon verkar jobba kvar.

Vad sonen gör eller befinner sig vet jag inte, hoppas att alla barn kan klippa navelsträngen för att komma vidare med sina egna liv.

Anna är gränslös, minns reportaget om att hon, Memmeth och mamma Maritha låg och sov i samma säng
Citera
2023-04-15, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hennes ögon är svarta.
Hon känns som en bomb som kan smälla när som helst.
Skönt att yngsta dottern skapar ett liv lååångt bort, även om den ömme modern kan komma objuden och försöker ta sig in med egen nyckel

Såg bilder från ottocicci, där syntes äldsta dottern, så hon verkar jobba kvar.

Vad sonen gör eller befinner sig vet jag inte, hoppas att alla barn kan klippa navelsträngen för att komma vidare med sina egna liv.

Anna är gränslös, minns reportaget om att hon, Memmeth och mamma Maritha låg och sov i samma säng

Sista stycket i ditt inlägg är obehagligt. Anna verkar ha haft ett direkt osunt förhållande till sin mamma.
Nu menar jag inte alls något incestliknande, mer att mamman saknat alla gränser i "mitt och ditt privatliv"
Anna var väl tonåring när reportaget gjordes. Vilken mamma inbjuder till att dela säng med dotter och pojkvän?
Neee..hennes mamma var nog ingen stabil kvinna. Band Anna till sig som en livboj kanske, liknande Annas sätt gentemot sina egna barn.
Kanske EIPS går i släkten, vet inte alls.
Ut med barnen! Ge dom spelrum! Uppmuntra dom att leva, uppleva, resa, plugga, pröva sina vingar! Men finns som en trygg hamn.
Citera
2023-04-15, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Tänker att Anna kletar och klänger på alla nyfunna vänner och att dom tröttnar då dom tillsist inte kan andas.
Alternativt att någon inte håller med i en diskussion, då åker fiiiina, bästa, vackraste vännen ut och släpps aldrig mer in.
(Skönt för henne)

Denise Lopez och minst 5 andra av Annas vänner skrev ett inlägg riktat till Anna.
En mytoman, kleptoman, dramaqueen med diverse personlighetsstörningar är inte vad en vanlig människa orkar med mer än i begränsad tid.
Vet vad jag pratar om 🥴

Jag minns helt ärligt inte varför det sket sig mellan henne och My.. Och Kin? Hängde inte hon och Anna rätt flitigt? Fika hit och dit, hjärtan och styrkekramar.
Varit så många turer att det är svårt att hänga med..
Citera
2023-04-15, 19:52
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Sista stycket i ditt inlägg är obehagligt. Anna verkar ha haft ett direkt osunt förhållande till sin mamma.
Nu menar jag inte alls något incestliknande, mer att mamman saknat alla gränser i "mitt och ditt privatliv"
Anna var väl tonåring när reportaget gjordes. Vilken mamma inbjuder till att dela säng med dotter och pojkvän?
Neee..hennes mamma var nog ingen stabil kvinna. Band Anna till sig som en livboj kanske, liknande Annas sätt gentemot sina egna barn.
Kanske EIPS går i släkten, vet inte alls.
Ut med barnen! Ge dom spelrum! Uppmuntra dom att leva, uppleva, resa, plugga, pröva sina vingar! Men finns som en trygg hamn.

Hennes syster Pia är ju helt annan personlighet än Anna. Hon verkar ha haft en helt annan bild av uppväxten och verkar ha haft en fin och sund relation med sin mamma...vad gick snett med Anna?
Citera
2023-04-15, 19:56
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Jag minns helt ärligt inte varför det sket sig mellan henne och My.. Och Kin? Hängde inte hon och Anna rätt flitigt? Fika hit och dit, hjärtan och styrkekramar.
Varit så många turer att det är svårt att hänga med..
Att Kin inte hänger med Anna är väl mkt pga Anna outade skillsmässan till hela världen innan de själva gått ut med den.
Citera
2023-04-15, 20:06
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Att Kin inte hänger med Anna är väl mkt pga Anna outade skillsmässan till hela världen innan de själva gått ut med den.

Ja, det är mysko att det är helt tyst med My och Kin... Det är ju flera av hennes BFF:s som försvunnit på ett halvår nu...
Citera
2023-04-15, 20:07
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99

Delvis. Hon hängde ju med Kin ett tag efter också men Kin tror jag ledsnade på Annas (o)vana att bjuda in sig själv, att bli bästis med hennes barn och sen hörde jag en fågel som viskade att hon pratat skit om Kin både till My och DrAlban.

My vill inte ha med Anna att göra efter att Anna tyckte det var en god idé att dumpa sin överstiga dotter hos Mys man när My inte var hemma, att Anna sen kom dit och skulle "göra iordning " sonen och allt från vattenkamma honom, välja kallingar och hänga ut sonen (Mys alltså) med div bebisord. Mys man har aldrig gillat Anna, hon kladdar på honom, hans vänner och pratar skit om alla
Citera
2023-04-15, 22:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Delvis. Hon hängde ju med Kin ett tag efter också men Kin tror jag ledsnade på Annas (o)vana att bjuda in sig själv, att bli bästis med hennes barn och sen hörde jag en fågel som viskade att hon pratat skit om Kin både till My och DrAlban.

My vill inte ha med Anna att göra efter att Anna tyckte det var en god idé att dumpa sin överstiga dotter hos Mys man när My inte var hemma, att Anna sen kom dit och skulle "göra iordning " sonen och allt från vattenkamma honom, välja kallingar och hänga ut sonen (Mys alltså) med div bebisord. Mys man har aldrig gillat Anna, hon kladdar på honom, hans vänner och pratar skit om alla

Inte underligt att han körde hem dottern ögonaböj och avkrävde Annas nyckel till deras hem. Anna och dottern gick för långt och hade bara tur att de inte anmäldes för hemfridsbrott och kanske även försök till stöld.
Citera
2023-04-15, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Inte underligt att han körde hem dottern ögonaböj och avkrävde Annas nyckel till deras hem. Anna och dottern gick för långt och hade bara tur att de inte anmäldes för hemfridsbrott och kanske även stöld.

Jag vet inte.. men jag hörde något om att dottern försökt lägga an på Mys gubbe.. men jag vill påpeka att källan inte är helt tillförlitlig, att de sedan skulle ha ursäktat det med att de "testade hans trohet" typ... Men som sagt, jag vågar inte lita till 100 procent på källan men håll med om att det låter troligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in