2022-11-24, 04:36
Medlem
Kanske blir en ny bil nu, som gått mindre än 25000 mil?
Citera
2022-11-24, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu är det klar både Kin och Alban på G till bröllopet.
Men den FETA blev inte bjuden!
Varför bam bam bam, så jävla orättvist!
Har Tunnan kommenterat Mytomanens bröllop nån stans än?
Citera
2022-11-24, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Har Tunnan kommenterat Mytomanens bröllop nån stans än?

Har inte sett någonting angående My, Tooken lägger bara ut skakiga filmsnuttar när hon är ute och går och från solariet. Börjar bli lite tjatigt nu. Så jävla synd att hon inte blev bjuden, hade kunnat sluta hur som helst. 🤪
Citera
2022-11-24, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Har inte sett någonting angående My, Tooken lägger bara ut skakiga filmsnuttar när hon är ute och går och från solariet. Börjar bli lite tjatigt nu. Så jävla synd att hon inte blev bjuden, hade kunnat sluta hur som helst. 🤪
Ja då hade man gärna varit en fluga på väggen haha..
Citera
2022-11-24, 10:54
Medlem
Citat:
Dessa klipp varje dag när hon är ute och promenerar är totalt ointressanta. Om hon vill filma det så kan hon visa det för Roberto, ingen annan är intresserad av hennes promenader.
Citera
2022-11-24, 11:04
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Så jävla synd att hon inte blev bjuden, hade kunnat sluta hur som helst. 🤪

Sist AB var i fjällvärlden åkte (hasade) hon lagg, åkstilen påminde om en 3-årings första försök.
En repris vore sevärd.
Citera
2022-11-24, 11:21
Medlem
Papperstrassels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Kanske blir en ny bil nu, som gått mindre än 25000 mil?

Jo, nuvarande bil klarade inte besiktningen. Senast dag för ombesiktning är idag(2022-11-24)
Citera
2022-11-24, 13:50
Måste ju spekulera lite här i varför vänskapen med My rann ut i sanden för under flera år har ju både My och Anna försvarat den med näbbar och klor. När vi här på FB hävdade att de var ovänner så skrev My själv att Anna var en av hennes närmaste, bästa och äldsta vänner men att de hade så mycket "på var sitt håll" emellanåt att de tyvärr inte kunde ses så mycket som de ville.
Och de fortsatte att ses, Anna passade huset, Anna planterade i trädgården, Anna och My var i fjällen...osv osv osv.

Anna var ju även hemma hos "bästa Kin" vid några tillfällen.

VI vet ju att Anna har problem att föra sig socialt men vänskapen med My har ju varit bestående under flera år och helt plötsligt är Anna bortplockad. Vad hände?
Var det Mys pojkvän, numera make som satte ner foten- för det har ju varit rätt uppenbart att han inte alltid uppskattat Book, hans pokerface lämnar mycket att önska så att säga?

Var det Mys son som sa ifrån att han inte accepterade att bli daddad med som en bebis så fort Anna var i närheten?

Eller var det så att My helt enkelt inte pallade med alla krav på att vara den allra bästaste lilla mysigaste vännen som tog med sig fru Book i alla samarbeten och gratisevent som hon fick?

Många frågor, är det NÅGON här som vet. Jag har kollat med min källor och ingen tycks veta något.
Citera
2022-11-24, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Måste ju spekulera lite här i varför vänskapen med My rann ut i sanden för under flera år har ju både My och Anna försvarat den med näbbar och klor. När vi här på FB hävdade att de var ovänner så skrev My själv att Anna var en av hennes närmaste, bästa och äldsta vänner men att de hade så mycket "på var sitt håll" emellanåt att de tyvärr inte kunde ses så mycket som de ville.
Och de fortsatte att ses, Anna passade huset, Anna planterade i trädgården, Anna och My var i fjällen...osv osv osv.

Anna var ju även hemma hos "bästa Kin" vid några tillfällen.

VI vet ju att Anna har problem att föra sig socialt men vänskapen med My har ju varit bestående under flera år och helt plötsligt är Anna bortplockad. Vad hände?
Var det Mys pojkvän, numera make som satte ner foten- för det har ju varit rätt uppenbart att han inte alltid uppskattat Book, hans pokerface lämnar mycket att önska så att säga?

Var det Mys son som sa ifrån att han inte accepterade att bli daddad med som en bebis så fort Anna var i närheten?

Eller var det så att My helt enkelt inte pallade med alla krav på att vara den allra bästaste lilla mysigaste vännen som tog med sig fru Book i alla samarbeten och gratisevent som hon fick?

Många frågor, är det NÅGON här som vet. Jag har kollat med min källor och ingen tycks veta något.

Jag tror det var i samband med den sommaren när Fizan mer eller mindre bodde hemma hos My och J , och det även efter att My hade åkt iväg till Spanien . My öppnande upp sitt hem för Fizan . Fizan verkade göra sig lite väl hemmastadd medans My ” firade ”
Midsommar helt solo i Spanien . Anna verkade inte tycka det var några konstigheter alls att sin vuxna dotter la ut sexiga selfies på sig själv från sin bästas väns hus där hon var själv med dennes sambo . Och bemödande sig inte att köra och hämta hem henne . Utan J fick köra hem henne och i samma veva tog han med sig deras extranyckel .
Denna dag , midsommarafton hade Anna fått ett telefonsamtal tidigt på morgonen som fått henne att gråta i två timmar . https://nyheter24.se/noje/963774-ann...-ingen-det-har
Senare på dagen var Anna kalas på hot shots och det livades och det var dans till discokulan från partykungen .

Jag tror att svaret finns midsommarhelgen 21 , de har umgåtts efter det och varit vänner , men tror att något hände då som har gjort att My har mist tilliten och förtroendet för the Books .
Senast redigerad av Tezz-l 2022-11-24 kl. 14:34.
Citera
2022-11-24, 18:58
Medlem
moralhoras avatar
Jag tror det är enklare än så - My har en massa andra vänner som Anna har på sin dödsfiendelista och hon gjorde valet att bjuda dom vännerna och inte bjuda Anna. Även om My kanske försökte förklara snällt att hon inte ville ha AnnaDrama (buu!) på bröllopet så gissar jag att Anna inte kunde acceptera detta och därefter lade till My på sin dödsfiendelista.
Citera
2022-11-24, 19:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror det är enklare än så - My har en massa andra vänner som Anna har på sin dödsfiendelista och hon gjorde valet att bjuda dom vännerna och inte bjuda Anna. Även om My kanske försökte förklara snällt att hon inte ville ha AnnaDrama (buu!) på bröllopet så gissar jag att Anna inte kunde acceptera detta och därefter lade till My på sin dödsfiendelista.
Tror också det, det var inte långt efter Annas brytningen med Dr Alban och My valde förmodligen en mera glamorös väns sida. Anna hade väl läckt om Dr Albans skilsmässa?
Citera
2022-11-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Hon vågar inte bjuda Anna, hon har ju kraschat bröllop förr.

Anna kommer väl ändå?

Hon har ju kommit oinbjuden till begravningar. Varför skulle hon inte göra detsamma på bröllop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in