2023-07-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Standardmammografin görs nog i regel inte på Bröstcentrum på sjukhuset utan dit går man främst om man liksom har nåt symtom eller besvär alt. mammografin visat nån förändring
Stämmer inte. Det görs vanliga mammografi-undersökningar på Bröstcentrum.

Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur man kan basunera ut på sociala medier att man är där, men det mesta Tunnan gör är ju konstigt.
Citera
2023-07-13, 10:56
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Sen kan jag inte för mitt liv förstå hur man kan basunera ut på sociala medier att man är där, men det mesta Tunnan gör är ju konstigt.

Min gissning? Flisan. Hon håller på att åka in i fängelse och banne mig så har detta någonting med det att göra med tanke på Annas tidigare mönster.
Citera
2023-07-13, 11:12
Citat:
Stämmer inte. Det görs vanliga mammografi-undersökningar på Bröstcentrum.

Ja de gör mammografiundersökningar med, Det är en del av deras undersökningar. Jag sa inte annat. Men är det stället man går till för standardundersökningen så att säga, den där rutinundersökningen alla över 40 nåt kallas till med jämna mellanrum?
Senast redigerad av jenjoh75 2023-07-13 kl. 11:13. Anledning: Feltryckt
Citera
2023-07-13, 14:19
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Min gissning? Flisan. Hon håller på att åka in i fängelse och banne mig så har detta någonting med det att göra med tanke på Annas tidigare mönster.
Skulle kunna vara något sådant för att Felicia måste ta hand om mamma en tid.
Citera
2023-07-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja de gör mammografiundersökningar med, Det är en del av deras undersökningar. Jag sa inte annat. Men är det stället man går till för standardundersökningen så att säga, den där rutinundersökningen alla över 40 nåt kallas till med jämna mellanrum?
Ja. Det var det jag menade med ”vanliga mammografiundersökningar”.
Citera
2023-07-13, 19:50
Citat:
Ja. Det var det jag menade med ”vanliga mammografiundersökningar”.
OK
Citera
2023-07-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstrutens
En pod eller live med Runar och Anna ”preach you motherfuckers!” Vilken dröm! 🙏🏼✝️💕💖💗⛪️💒🛐
Fast jag vet inte vem som skulle orka lyssna... Men de bägge skulle nog bli glada om de fick pladdra på, med någon jämlike.
Citera
2023-07-14, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Fast jag vet inte vem som skulle orka lyssna... Men de bägge skulle nog bli glada om de fick pladdra på, med någon jämlike.

Vi är med ngt som roats av att höra Anna live 😏
Citera
2023-07-14, 21:15
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn

Skulle troligen inte gå att lyssna på, två personer som hela tiden pratar i munnen på varandra.
Citera
2023-07-16, 01:24
Medlem
Varför mina inlägg är starkt kritiska mot denna Took-Book galna individ.
1. Värsta barnuppfostran-vanvård. Hon har aldrig lärt dem vara ärliga, fel att stjäla, informera dem att EJ ANVÄNDA DROGER ( vilket förekommit i deras hem ) och respektera andra människor. Speciellt naiva tjejer.
2. Took-morsans egocentriska " självbevarelsedrift" orsakade att barnen blev hånade, utskrattade och mobbade i deras uppväxt. Hennes försvar till vad barnen blev utsatta för : Det råkar alla barn till kändisar ut för, p.g.a. avundsjuka.Vem tusan vill vara avundsjuk på någon klasskompis som har sådan lögn-tjuvaktig-självupptagen morsa som henne?
3.Lärt sina barn att aldrig erkänna något, så länge de ej ertappas med några dumheter. Samt skylla på olika omständigheter och andras skuld. Oavsett vad det än det gäller.
4. Gällande programmet " B L" och hennes viktminskning ( hört från flera inblandade i programmet som reagerade STARKT NEGATIVT att det föregicks utan ta urinprov. ) så utfördes det genom latexmedel och Ritalina bland annat. Tala om att vara dopad och ljuga inför sina motiverade, ärliga medtävlare och svenska tv-tittare. Fyyyyyyyyy, vad falsk denne " varelse? " är.

Det finns ännu mer negativt om henne. Bland annat försöken att få olika kristna församlingar att engagera henne som artist och lansera en skiva.
Som tur är, så kunde de genomskåda henne. Kanske på grund av Knutby och dess falska förespeglingar med kristna förtecken???
Citera
2023-07-16, 07:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Varför mina inlägg är starkt kritiska mot denna Took-Book galna individ.
1. Värsta barnuppfostran-vanvård. Hon har aldrig lärt dem vara ärliga, fel att stjäla, informera dem att EJ ANVÄNDA DROGER ( vilket förekommit i deras hem ) och respektera andra människor. Speciellt naiva tjejer.
2. Took-morsans egocentriska " självbevarelsedrift" orsakade att barnen blev hånade, utskrattade och mobbade i deras uppväxt. Hennes försvar till vad barnen blev utsatta för : Det råkar alla barn till kändisar ut för, p.g.a. avundsjuka.Vem tusan vill vara avundsjuk på någon klasskompis som har sådan lögn-tjuvaktig-självupptagen morsa som henne?
3.Lärt sina barn att aldrig erkänna något, så länge de ej ertappas med några dumheter. Samt skylla på olika omständigheter och andras skuld. Oavsett vad det än det gäller.
4. Gällande programmet " B L" och hennes viktminskning ( hört från flera inblandade i programmet som reagerade STARKT NEGATIVT att det föregicks utan ta urinprov. ) så utfördes det genom latexmedel och Ritalina bland annat. Tala om att vara dopad och ljuga inför sina motiverade, ärliga medtävlare och svenska tv-tittare. Fyyyyyyyyy, vad falsk denne " varelse? " är.

Det finns ännu mer negativt om henne. Bland annat försöken att få olika kristna församlingar att engagera henne som artist och lansera en skiva.
Som tur är, så kunde de genomskåda henne. Kanske på grund av Knutby och dess falska förespeglingar med kristna förtecken???

Är det flera församlingar som hon har kontaktat? Jag trodde det bara var den församling där hon sjöng i församlingshemmet?
Citera
2023-07-16, 13:31
Medlem
Tråden håller på att dö😄
Annas livselixir i att hålla sig omtalad och omskriven torkar ut.
Syns hon inte så finns hon inte heller haha

Nu kan vi strax räkna till *trumvirvel 20 så har hon lagt ut något på instastories.
Sötsaker med de finaste vännerna och den lyckade familjen!
Roberto som jobbar i säkerhetsbranschen (Anna utmålar honom som livvakt åt statsministern. Men att vakta över billiga klockor är nästan samma sak.
Flisan är en framgångsrik makeupartist och snart stjärnkock.
Dvärgen a.k.a gangstawannabe-Tony är snart en publicerad författare iom sin BIOGRAF. Nominerad till Nobelpriset i litteratur.
Lillan försöker verkligen att inte bli som resten av packet, men kan ha fått en skev bild av hur man lever livet som en rakryggad ordentlig medborgare.
Anna har verkligen varit en bra mamma och en fantastisk förebild för sina barn!
Det syns ju i "facit" ✊🏆🥇
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in