2023-04-15, 23:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag vet inte.. men jag hörde något om att dottern försökt lägga an på Mys gubbe.. men jag vill påpeka att källan inte är helt tillförlitlig, att de sedan skulle ha ursäktat det med att de "testade hans trohet" typ... Men som sagt, jag vågar inte lita till 100 procent på källan men håll med om att det låter troligt

Jag är inte förvånad och har hört det viskats om något liknande. Summa summarum så har de båda gått för långt och förtjänar att hamna i kylan.
Anna verkar inte heller besöka grannen efter "fadäsen" att dyka upp före frukost och enligt hennes egen utsago ha stannat där hela dagen och ätit alla deras måltider från frukost till middag och troligen även kvällsmat.
Ingen normal människa med lite hyfs och vett gör detta hur "ökänd" man än är.
Citera
2023-04-16, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Jag minns helt ärligt inte varför det sket sig mellan henne och My.. Och Kin? Hängde inte hon och Anna rätt flitigt? Fika hit och dit, hjärtan och styrkekramar.
Varit så många turer att det är svårt att hänga med..

Relationen mellan Anna o My verkade brytas helt när Anna o co hjälpte My och sätta upp gymmet 2 gånger.
Citera
2023-04-16, 11:41
https://youtu.be/gv9-Tiu5lYU

Här lagas det mat med underbara booken
Citera
2023-04-16, 12:19
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/gv9-Tiu5lYU

Här lagas det mat med underbara booken
Jösses...
Citera
2023-04-16, 12:34
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Inte underligt att han körde hem dottern ögonaböj och avkrävde Annas nyckel till deras hem. Anna och dottern gick för långt och hade bara tur att de inte anmäldes för hemfridsbrott och kanske även försök till stöld.
Ja det försvann väl två cyklar också i samband med detta, när Took hade varit kattvakt...
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-04-16 kl. 12:37.
Citera
2023-04-16, 12:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja det försvann väl två cyklar också i samband med detta, när Took hade varit kattvakt...

Det förvånar mig inte. Till råga på eländet kan troligen ingen av dem ens cykla. Jag har iaf inte sett vare sig Anna eller dottern på någon cykel.
Ja, vad ska man säga... det är en tragisk familj... Jag tror ingen av oss vill byta med dem...
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-04-16 kl. 12:57.
Citera
2023-04-16, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jösses...
Otroligt hur hon återkommer till sina bukoperationer..
Det är endast två kvinnor som gått ut med att buken spruckit, det är MYtomanen Martens och Anna Took
Citera
2023-04-16, 13:21
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Otroligt hur hon återkommer till sina bukoperationer..
Det är endast två kvinnor som gått ut med att buken spruckit, det är MYtomanen Martens och Anna Took
Av någon anledning tycker hon att det är lämpligt att börja snacka om sina magoperationer vid matbordet. Hon har gjort det tidigre också.

Och så grinar hon FORTFARANDE över att hon blev diskad i Mello för massa år sen. Suck. Och att "ingen kom och var med henne" när det inträffade. Vad fan, hade hon hoppats på att någon skulle få i uppgift att hålla henne i handen eller vad. Väx upp Anna Took!

På denna korta tid hann hon grina över tre olika saker. Patetiskt (som vanligt).

Är den här Kalle och tjejen ihop? För Kalle avger alla bögvibbar som finns.
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-04-16 kl. 13:23.
Citera
2023-04-16, 13:24
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Av någon anledning tycker hon att det är lämpligt att börja snacka om sina magoperationer vid matbordet. Hon har gjort tidigre också.

Och så grinar hon FORTFARANDE över att hon blev diskad i Mello för massa år sen. Suck. Och att "ingen kom och var med henne" när det inträffade. Vad fan, hade hon hoppats på att någon skulle få i uppgift att hålla henne i hande eller vad. Väx upp Anna Took!

På denna korta tid hann hon grina över tre olika saker. Patetiskt (som vanligt).

Är den här Kalle och tjejen ihop? För Kalle ger alla bögvibbar som finns.
Kalle är så ultrabögig man kan vara😊

Anna är fast i det förgångna, men drömmer om att ha en egen krogshow

Med disco-cd-spelaren då?
Citera
2023-04-16, 14:38
Undrar varför hon lägger upp en bild på Sofia och en annan kvinna!
https://i.postimg.cc/1XY8KY00/2-CD30...62-A8-A4-D.jpg
Citera
2023-04-16, 14:45
Hon är en jäkel på att posera. Undra bilden lade hon ut 2 februari. Övre 20 dagar senare. Texten till inlägget gör det tydligt att man ska förväntas tro bilden var just från den dagen.
Fantastiskt med samma tröja där kragen ligger exakt likadant, samma örhängen, håret likadant, exakt samma bakgrund och samma vinkel, likadant smink o s v.
https://postimg.cc/gallery/64p1pCF
Citera
2023-04-16, 17:22
Medlem
Fy fan vad sunkig och snuskig hon är!! Står och snyter sig och grejar med papper runt näsan och sen vifta med samma äckelpapper vid maten. Sen fortsätta ta i matvarorna utan att tvätta sina nysnutna äckelhänder. 🤮🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in