2023-05-23, 22:06
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Retardo får slita på ett annat sätt också då Anna är hungrig och omättlig även på ett annat sätt. Det är nog mycket därför Retardo är i god form...

Sex säljer

Jag tror inte alls på detta med omättlig på annat sätt, det är bara något som Anna har hittat på för att få uppmärksamhet.
Jag tror inte heller på historien som skulle ha utspelat sig på ICAs kundtoalett.
Citera
2023-05-23, 22:16
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Sex säljer

Jag tror inte alls på detta med omättlig på annat sätt, det är bara något som Anna har hittat på för att få uppmärksamhet.
Jag tror inte heller på historien som skulle ha utspelat sig på ICAs kundtoalett.
Då är vi två som inte tror på den ICA storyn, inget normalt par har sex på en sunkig toalett, så jag vill nog tro att även halmpyntet har en gräns för vart han lägrar sin fru, Du det luktar piss här inne, men vänta nu rycker det i den lite kan du luta dig emot handfatet utan ha sönder det?, nä tror inte det!
Finns det någon som tror att detta är sant?
Edit: Sex på ICA är en lögn inför media.
Citera
2023-05-23, 22:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/List...arna_på_fortet

Enligt denna lista så får jag det till 6 gånger, kan räknat fel!
Så hon får väl räknas till veteran i det sammanhanget.
TV4 vet hur man utnyttjar Anna
Förra årets medverkan finns inte med på listan (när hon visade upp sina marshmallows). 7 gånger alltså.

Jag har tappat räkningen över hur många gånger hon klagat på behandlingen där nere. Andra deltagare tycks alltid få skaldjursplatå, medan hon får nöja sig med sura oliver, äcklig potatissallad, eller torr pizza.

Anna är kanske inte den bästa på att uppfatta subtila vinkar?
Hon är nog tillbaka nästa år
Citera
2023-05-23, 22:43
Medlem
flugornass avatar
Nu är jag fullt medveten om att jag går över gränsen för er fantasi, se framför er ett handfat och en sunkig toalett, Anna lutar sig med händerna emot handfatet, rumpan utan kläder, och halmpyntet tar fram trumpeten och genomför det, utanför hörs slamret av kundvagnar med gnisslande ljud och barn som vrålar efter godis i kör med orgasmerna inifrån kund toaletten. I högtalarna ropas det ut extrapris på Billys pizza.
Ja herregud vad gör hon inte för att bli omskriven?
Citera
2023-05-23, 23:15
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Då är vi två som inte tror på den ICA storyn, inget normalt par har sex på en sunkig toalett, så jag vill nog tro att även halmpyntet har en gräns för vart han lägrar sin fru, Du det luktar piss här inne, men vänta nu rycker det i den lite kan du luta dig emot handfatet utan ha sönder det?, nä tror inte det!
Finns det någon som tror att detta är sant?
Edit: Sex på ICA är en lögn inför media.

Vi pratar ju inte om ett normalt par, vi pratar om Anna Toledano Book och Retardo Toledano. Anna krävde att bli påsatt på ICA Maxis kundtoa och då blir hon det! Anna kräver och Retardo betjänar...
Citera
2023-05-23, 23:17
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nu är jag fullt medveten om att jag går över gränsen för er fantasi, se framför er ett handfat och en sunkig toalett, Anna lutar sig med händerna emot handfatet, rumpan utan kläder, och halmpyntet tar fram trumpeten och genomför det, utanför hörs slamret av kundvagnar med gnisslande ljud och barn som vrålar efter godis i kör med orgasmerna inifrån kund toaletten. I högtalarna ropas det ut extrapris på Billys pizza.
Ja herregud vad gör hon inte för att bli omskriven?

Usch ja, lite så var det nog...
Citera
2023-05-24, 13:36
[quote=trottwell|84555903]Sex säljer

Jag tror inte heller på historien som skulle ha utspelat sig på ICAs kundtoalett.[/QUOTE]
https://youtu.be/Zzov_jHri4E

Här är busiga Anna
Citera
2023-05-24, 13:39
Medlem
Nu har Anna lagt upp på Stories att hon flyger till Frankrike idag, månne hon skall vara med i Fångarna på fortet igen? Hon skall ju uppträda på lördag och sjunga om 80talet, hon kanske ställer in det uppträdandet eftersom hon aldrig tackar nej till Fångarna på fortet.
Senast redigerad av Muminflickan 2023-05-24 kl. 13:42.
Citera
2023-05-24, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu har Anna lagt upp på Stories att hon flyger till Frankrike idag, månne hon skall vara med i Fångarna på fortet igen? Hon skall ju uppträda på lördag och sjunga om 80talet, hon kanske ställer in det uppträdandet eftersom hon aldrig tackar nej till Fångarna på fortet.

Wow!! Hon ser helt sliten och trött ut. Och så rund hon har blivit. Ska hon kånka runt med hyddan på fortet nu igen till allas beskådan och hånskratt 😈 Det är synd om henne och att hon inte fattar. Sen att hon är så ’bjussig’ och ’bjuder på sig själv’ är ju för att det bara är spektakel hon blir inbjuden till. Stackars stackars Anna Book
Citera
2023-05-24, 17:53
Medlem
Musslis avatar
Ursäkta offtopic men jag måste fråga igen. Jag ser alla Annas inlägg på Instagram men inga stories alls. Kan man bli blockad på stories men samtidigt kunna se alla inlägg?
Alla andra jag följer kan jag se både inlägg och stories.
Citera
2023-05-24, 18:13
Medlem
Chles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ursäkta offtopic men jag måste fråga igen. Jag ser alla Annas inlägg på Instagram men inga stories alls. Kan man bli blockad på stories men samtidigt kunna se alla inlägg?
Alla andra jag följer kan jag se både inlägg och stories.

Då har hon blockat dig endast på story, d går då vettú!
Citera
2023-05-24, 18:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Wow!! Hon ser helt sliten och trött ut. Och så rund hon har blivit. Ska hon kånka runt med hyddan på fortet nu igen till allas beskådan och hånskratt 😈 Det är synd om henne och att hon inte fattar. Sen att hon är så ’bjussig’ och ’bjuder på sig själv’ är ju för att det bara är spektakel hon blir inbjuden till. Stackars stackars Anna Book
Vilka flyger propellerplan till Frankrike tro. Borde ju vara ett skapligt stort gäng för en inspelning eller det kanske bara är VIP för deltagare med lyx, lyx, lyx.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in