2025-03-03, 16:10
Medlem
TPLs avatar
Anna
"Att se Anjos Dokumentär ensam, var en helt nödvändig sak att göra. Den finns att köpa eller hyra på @vimeo"

Tack vare Flashback kan man se den gratis! 🥂

Nu väntar vi på en dokumentär om guldtjuven/narkomanen.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==
Citera
2025-03-03, 16:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Har inte sett hela filmen ännu, men har inte Antonio en lindrig utvecklingsstörning? Har man det så förstår man ju inte allting fullt ut och då kan jag tycka att filmen är att utnyttja A (för att försöka tjäna pengar).

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag har inte hörts det sägas rakt ut men utifrån annat som sagts om hans skolgång och hans problematik lutar det absolut åt IF. Och ja, det känns väldigt mycket som utnyttjande då han inte har kapacitet att förstå helheten och vad konsekvenserna lär bli.

Lekspistol

Det syns mycket tydligt i de filmer som Antonio själv lade upp i sociala medier för några år sedan, vid ett tillfälle viftade han med en leksakspistol.
Det är märkligt att inte Anna Book som ansvarskännande mamma stoppade detta.
Citera
2025-03-03, 16:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Lekspistol

Det syns mycket tydligt i de filmer som Antonio själv lade upp i sociala medier för några år sedan, vid ett tillfälle viftade han med en leksakspistol.
Det är märkligt att inte Anna Book som ansvarskännande mamma stoppade detta.
😮
Anna har väl aldrig tagit ansvar.
Citera
2025-03-03, 16:50
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
😮
Det har alltid varit bekvämt att skylla på andra. 🎶 Orkestern spelade fel! 🎶
Anna ska väl inte behöva axla ansvaret för sina egna barns uppfostran?
Att 2 av hennes 3 barn är dömda brottslingar betyder ju inte att HON gjort något fel!

Ödet gjorde nånstans så att Anjo och Anna möttes.
De verkar befinna sig på samma nivå, och de fann varandra.
Alla andra hade för längesedan gått och lagt sig.
De körde på hela natten:
"Precis så tänker jag också! Att ingen tänkt på det!"
Senast redigerad av osnuten 2025-03-03 kl. 17:14.
Citera
2025-03-03, 17:13
Medlem
Citat:
😮
AnnaTook är helt gränslös
Citera
2025-03-03, 17:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det har alltid varit bekvämt att skylla på andra. 🎶 Orkestern spelade fel! 🎶
Anna ska väl inte behöva axla ansvaret för sina egna barns uppfostran?
Att 2 av hennes 3 barn är dömda brottslingar betyder ju inte att HON gjort något fel!

Ödet gjorde nånstans så att Anjo och Anna möttes.
De verkar befinna sig på samma nivå, och de fann varandra.
Alla andra hade för längesedan gått och lagt sig.
De körde på hela natten:
"Precis så tänker jag också! Att ingen tänkt på det!"
Alla 3 barnen har gjort sig skyldiga till brott. Den yngsta har varit folkbokförd i Suckunge men samtidigt bott i Spanien.
Anna sägs ha snattat och haft duster med kronis och rättsväsendet.
Roberto har misshandlat sin son.
Trevlig klan.
Citera
2025-03-03, 17:36
Medlem
TPLs avatar
"02 March 2025 14:05:29

💙🍼 Gårdagens Babyshower för lille Lilou som snart anländer till världen, var MAGISK 💙 Så intimt, vackert, mysigt, roligt med familj, vänner & BARNEN 🥰 Ord räcker inte till, TACK för att vi fick komma 🥰 Helt otroligt uppstyrt av fina @olivialindegren med @eventganget 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ allt var 👌🏽 @joakimlundell & @jonnalundell ni två & barnen är så fina. Vi värdesätter er alla så mycket, men det vet ni redan 🥰 Nu längtar vi bara efter lille prins Lilou tillsammans med er 💙🍼
"

Anna och Felicia utan filter.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD03YTlmNGI=
Senast redigerad av TPL 2025-03-03 kl. 17:41.
Citera
2025-03-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag har inte hörts det sägas rakt ut men utifrån annat som sagts om hans skolgång och hans problematik lutar det absolut åt IF. Och ja, det känns väldigt mycket som utnyttjande då han inte har kapacitet att förstå helheten och vad konsekvenserna lär bli.

Jag kanske minns helt fel, men i FUP:en gällande våldtäkten tror jag att det stod att han hade IF. Men jag kanske minns fel.
Citera
2025-03-03, 17:56
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Alla 3 barnen har gjort sig skyldiga till brott. Den yngsta har varit folkbokförd i Suckunge men samtidigt bott i Spanien.
Anna sägs ha snattat och haft duster med kronis och rättsväsendet.
Roberto har misshandlat sin son.
Trevlig klan.
Så är det ju förstås. Jag var lite blygsam, och nämnde mest vad jag tycker är grova brott. Om Anna snattar på NK drabbar det ju ingen fattig, tänker kanske hon?

Stackars grannarna. De var ju BFFs med Anna någon vecka. Lämnar de numera rabarber på grindstolpen, i hopp om att bli lämnade ifred?
Senast redigerad av osnuten 2025-03-03 kl. 18:05.
Citera
2025-03-03, 18:16
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

💙🍼 Gårdagens Babyshower för lille Lilou som snart anländer till världen, var MAGISK 💙 Så intimt, vackert, mysigt, roligt med familj, vänner & BARNEN 🥰 Ord räcker inte till, TACK för att vi fick komma 🥰 Helt otroligt uppstyrt av fina @olivialindegren med @eventganget 👌🏽⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ allt var 👌🏽 @joakimlundell & @jonnalundell ni två & barnen är så fina. Vi värdesätter er alla så mycket, men det vet ni redan 🥰 Nu längtar vi bara efter lille prins Lilou tillsammans med er 💙🍼
"

Tre fruktansvärt fula människor
Citera
2025-03-03, 18:49
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

"

Om ändå Anna Patrask kunde sluta "le" med det där gräsliga garnityret som hon påstår är "tänder".
Och är verkligen det väntande barnet en pojke? Som ska heta "Lilou"?
Lilou är ett smeknamn för "Lilly, Lillie" och rätt vanligt flicknamn i Frankrike...
Jo, folk namnar sina barn till vad de vill. Och att som pojke heta Lilou Lundell funkar säkert väldigt bra.
Citera
2025-03-03, 19:12
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Nu avslöjar Märstas ljuvligt skönsjungande näktergal vem den otrevligaste kändisen är.

Ja, det är inte madamen själv utan - Eric Saade.

De har dock ingen personlig konflikt.

– Men jag har hört att den här personen och hans manager har gjort sig jävligt lustiga över mig. Det kanske är för att jag sagt att jag tyckte att en låt inte var så bra, för jag tyckte inte att den var så bra, säger hon i en intervju i en podcast av den tidigare ”Robinson”-vinnaren Olivia Lindegren, rapporterar Stoppa Pressarna.

Är hon helt omedveten om hur många det är i branschen som har gjort och fortfarande gör sig lustiga över henne - inte minst nu efter "dokumentären" om sonen Antonios våldtäktsdom?

https://stoppapressarna.se/svenskt/a...aste-kandisen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in