2025-10-15, 11:47
Medlem
TookAnna med den klåfingriga dottern har legat i hårdbantning och knaprat bantningspreparat för att var sexig snygg och alldeles förfärliga på Jockes fest Och vad fan gör Tooket bland ” ungdomarna”??? Javisst ja! Hon har ju inga egna vänner i sin ålder……
Såg snoppviftaren live på TikTok!! Han blir bara rundare och rundare sååååå lik sin mamma-took Hemsk familj
Citera
2025-10-15, 17:10
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

Såg snoppviftaren live på TikTok!! Han blir bara rundare och rundare sååååå lik sin mamma-took Hemsk familj
Länk tack
Citera
2025-10-15, 21:30
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Jag hade faktiskt det tveksamma nöjet att se honom i förrgår. Gick jämsides varandra ett tag.

Han var mycket kortare än vad jag trodde och luktade som att han badat i parfym. Hyvelrakat huvud och finskor.
Citera
2025-10-18, 09:36
Medlem
Förutom de vanliga bittra hoten om hämnd och karma osv, har det varit väldigt mycket reklam från hjärtat för alla möjliga saker på stories de senaste. Och en väldig massa "bästa" den och bästa ni, peppigt.

Någon mer som tror att hon försöker bli av med stämpeln som "omöjlig"? Nu när hon ska vara med i något program om kylskåp. Hon kan nog lyckas med det, och det får vi hoppas så vi får se henne i rutan mer.

Men jag tror inte hon kan hålla sig från att bete sig galet länge, hon verkar ju aldrig kunna hålla sig.
Citera
2025-10-18, 10:19
Medlem
TPLs avatar
"17 October 2025 12:03:25

🥰🇪🇸❤️ Vårt andra nya andra hem ✨ Nu är grunden på plats med möbler & gardiner specialbeställda & måttade utav BÄSTA Tapetcerian på Costa del Sol ✨✨✨/.../ Vi är betalande kunder, men gardinerna överträffade verkligen förväntningarna & att se en kvinna driva ett företag så proffsigt om man jämför med andra vi tänkte på initialt ~ där det knappt gick att boka ett första möte…. Det ser bra ut på utsidan, men ingen VILL jobba🤦🏻‍♀️ Så går man bara på ren känsla rakt in i en liten butik i Fuengirola istället påväg till marknaden & möter en kvinna som kan sitt jobb, som VILL jobba & på det hade ett kundbemötande som är helt otroligt 10/10 ✨✨✨✨✨ SÅDANT BÖR PREMIERAS ! Törs lova att, därifrån skulle jag våga beställa gardiner för att ta med hem till Sverige 🤭 SÅ BRA var dem & alla otroligt fina kuddar vi beställde också ~ vi kunde inte blivit nöjdare, värt varenda euro ✨✨✨✨ Nästa gång vi åker hem till Spanien, då ska vi leta efter snygga lampor, speglar, lite hyllor & annan inredning för att göra hemmet komplett, även om det redan är så mysigt & fint, så kommer det mera🙌🏽🙌🏽🙌🏽🥰 sååååå kul med allt att se framemot! Bara bygga på i vår takt & ändå inte skaffa för mycket onödiga saker 🥰 Passar på att önska alla som kikar in här, en trevlig fredag & en skön helg ~ det ska iaf. JAG ha 🥰 Kärlek A. @wow_malaga @ikea.malaga @jysk_espana @maisonsdumonde_es @zarahome @onehome_lacala @
"

Minst 7 bilder på kuddar.

" Det ser bra ut på utsidan, men ingen VILL jobba🤦🏻‍♀️ " Typiskt Spanien. Mañana.
Citera
2025-10-18, 10:20
Medlem
TPLs avatar
Dem, dem...

"16 October 2025 13:26:00
När underbaraste Anna Toledano Book och Felicia Book var hos oss och fick sina drömhår med Bombshell extensions😍🩷 Så underbara, varma och fina människor🥰 dem blev så fina med sina Bombshell svall och dem älskade det!
"

Var det inte Anna som nyligen sa att hon inte använder extensions längre? Hon var såååå nöjd när hon klippte håret kortare hos bääästa frisören på Vitasalongen.

Till och med hennes ordinarie frisör kommenterade
"stylistagenten
Så fint!😍😍 känns som att han verkligen fick fram det bästa hos er båda❤️
"
Citera
2025-10-18, 13:57
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"17 October 2025 12:03:25

🥰🇪🇸❤️ Vårt andra nya andra hem ✨ Nu är grunden på plats med möbler & gardiner specialbeställda & måttade utav BÄSTA Tapetcerian på Costa del Sol ✨✨✨/.../ Vi är betalande kunder, men gardinerna överträffade verkligen förväntningarna & att se en kvinna driva ett företag så proffsigt om man jämför med andra vi tänkte på initialt ~ där det knappt gick att boka ett första möte…. Det ser bra ut på utsidan, men ingen VILL jobba🤦🏻‍♀️ Så går man bara på ren känsla rakt in i en liten butik i Fuengirola istället påväg till marknaden & möter en kvinna som kan sitt jobb, som VILL jobba & på det hade ett kundbemötande som är helt otroligt 10/10 ✨✨✨✨✨ SÅDANT BÖR PREMIERAS ! Törs lova att, därifrån skulle jag våga beställa gardiner för att ta med hem till Sverige 🤭 SÅ BRA var dem & alla otroligt fina kuddar vi beställde också ~ vi kunde inte blivit nöjdare, värt varenda euro ✨✨✨✨ Nästa gång vi åker hem till Spanien, då ska vi leta efter snygga lampor, speglar, lite hyllor & annan inredning för att göra hemmet komplett, även om det redan är så mysigt & fint, så kommer det mera🙌🏽🙌🏽🙌🏽🥰 sååååå kul med allt att se framemot! Bara bygga på i vår takt & ändå inte skaffa för mycket onödiga saker 🥰 Passar på att önska alla som kikar in här, en trevlig fredag & en skön helg ~ det ska iaf. JAG ha 🥰 Kärlek A. @wow_malaga @ikea.malaga @jysk_espana @maisonsdumonde_es @zarahome @onehome_lacala @
"

Minst 7 bilder på kuddar.

" Det ser bra ut på utsidan, men ingen VILL jobba🤦🏻‍♀️ " Typiskt Spanien. Mañana.
... möter en kvinna som kan sitt jobb, som VILL jobba & på det hade ett kundbemötande som är helt otroligt 10/10 ✨✨✨✨✨ SÅDANT BÖR PREMIERAS ! ...

Låter nästan som någon vi känner
Citera
2025-10-18, 14:54
Medlem
TPLs avatar
Anna glömde säga till om filter. För det är väl Anna på bilden? EllerTitti Schulz?

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...U9NjhGODZGRUY=
Citera
2025-10-18, 19:36
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Anna glömde säga till om filter. För det är väl Anna på bilden? EllerTitti Schulz?

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...U9NjhGODZGRUY=

Missbildade

Annas Arm och hand är lika missbildade som ansiktet.
Varför lägger man ut en sådan bild på sig själv till allmän beskådan?
Citera
2025-10-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Missbildade

Annas Arm och hand är lika missbildade som ansiktet.
Varför lägger man ut en sådan bild på sig själv till allmän beskådan?
Håller med Santa Anna Wanna-be kristen! Kräks
Citera
2025-10-19, 10:48
Medlem
TPLs avatar
Anna sörjer sina föräldrar i ett jättelångt inlägg.

Dem, dem, dem. Inget kommer gratis. Nä man gifter sig med en toffel vars pappa var snorrik. Anna har aldrig kämpat.

"Dem båda var så vackra, jag har 100% fått min känslighet / tårarna efter pappa & mitt empatiska hjärta har jag efter min mamma som också alltid gav av sin omsorg till/för andra ~ jag har också fått mitt tålamod efter mamma, hon lärde mig att allt bra är värt att kämpa för & att inget absolut inget kommer gratis."
Citera
2025-10-19, 11:16
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Anna sörjer sina föräldrar i ett jättelångt inlägg.

Dem, dem, dem. Inget kommer gratis. Nä man gifter sig med en toffel vars pappa var snorrik. Anna har aldrig kämpat.

"Dem båda var så vackra, jag har 100% fått min känslighet / tårarna efter pappa & mitt empatiska hjärta har jag efter min mamma som också alltid gav av sin omsorg till/för andra ~ jag har också fått mitt tålamod efter mamma, hon lärde mig att allt bra är värt att kämpa för & att inget absolut inget kommer gratis."

Inte snorrik

Toffelns pappa var långtifrån snorrik, han hade skrapat ihop några miljoner, det är inte så märkvärdigt, det gör många svenska medelklassfamiljer under sin livstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in