Citat:
Ursprungligen postat av
tatoomike
Okey trodde inte Tooken hade nåt körkort... Nu fick jag upp en bild i skallen hur det hade sett ut när/om hon körde upp för TSV-inspektören..... Hon kanske har filmat uppkörningen som bevis för hur lätt och elegant det gick till väga.....?

Har för mig att hon har haft körkort länge, att hon tog det typ när "alla andra tar det" runt 18 år men jag kan ha fel.
Vänta bara, de kommer skrota bilen och köpa en ny fräsch nu när arvet trillar in. Lägenheterna kommer säljas för att få in cash alternativt hyras ut. Det blir ju en stadig månadsinkomst om de lyckas hyra ut båda konstant. Book kommer missa att de behöver skatta och så vips är hela familjen aktuella på kronofogden igen och Anna slåss med näbbar och klor för att hon anser att det är fel.. eller nåt....
Personligen tycker jag synd om henne, hon tycks leva i ett parallellt universum där det dessutom finns folk som underblåser hennes något vridna bild, inte bara av sig själv utan av samhället i stort.
Det blir lite "Kejsarens nya kläder" över hela familjen där det känns som att Roberto är den som är mest jordnära men han verkar nästan lite starstruck av att leva med Anna, eller så är han bara lite efterrent generellt och faktiskt TROR på allt hon säger.
Jag har sagt det förr och vidhåller, tänk att under några dagar få vara en fluga på väggen hemma hos dem och få höra vad som händer PÅ RIKTIGT..