2022-11-24, 22:57
Medlem
Sladdersnoks avatar
Läs kommentarerna på annas insta hennes senaste bilder om hennes hy😂
Passivt aggresiv nähä ….
Citera
2022-11-24, 22:58
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Anna kommer väl ändå?

Hon har ju kommit oinbjuden till begravningar. Varför skulle hon inte göra detsamma på bröllop?
Tack o lov slapp My henne. Bookarna hade aldrig tagit sig hela vägen ändå. my fick ta hjälp av hotellet för deras bil körde fast 🤣 Bookarnas bil hade fastnat norr om Stockholm
Citera
2022-11-24, 23:01
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Läs kommentarerna på annas insta hennes senaste bilder om hennes hy😂
Passivt aggresiv nähä ….

Vad står det?
Citera
2022-11-24, 23:12
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Vad står det?
Oj vad hon läser här för nu var alla kommentarer borta🤷‍♀️
Synd jag inte kunde kopiera hit de, är inte så bra på sånt.
Men en kommentarer hon fick var om hur hon gjort för att få sån fin å blank hy, inget otrevligt alls utan vad jag tänkte va en ärlig fråga, varvid anna ska göra sig lustig å går till attack å säger nåt i stil med….jamen jag har ju har använt 118 filter och sen en massa redigeringsappar som jag köpt å redigerat korten med. Med mera….
Sen undrade en till samma sak å då pratade hon om att det var ett trollkonto så man vet aldrig osv. Aggressiviteten fullkomligt osade genom skärmen.
Citera
2022-11-25, 02:01
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Anna kommer väl ändå?

Hon har ju kommit oinbjuden till begravningar. Varför skulle hon inte göra detsamma på bröllop?
Hon har väl lite annat för sig just nu. Haft fullt upp med att promota nya serien på discovery.
Citera
2022-11-25, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Dessa klipp varje dag när hon är ute och promenerar är totalt ointressanta. Om hon vill filma det så kan hon visa det för Roberto, ingen annan är intresserad av hennes promenader.
Anna vill nog bara visa hur upptagen hon är hemma eftersom hon inte blev bjuden på fjällbröllopet 😇
Citera
2022-11-25, 07:15
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Oj vad hon läser här för nu var alla kommentarer borta🤷‍♀️
Synd jag inte kunde kopiera hit de, är inte så bra på sånt.
Men en kommentarer hon fick var om hur hon gjort för att få sån fin å blank hy, inget otrevligt alls utan vad jag tänkte va en ärlig fråga, varvid anna ska göra sig lustig å går till attack å säger nåt i stil med….jamen jag har ju har använt 118 filter och sen en massa redigeringsappar som jag köpt å redigerat korten med. Med mera….
Sen undrade en till samma sak å då pratade hon om att det var ett trollkonto så man vet aldrig osv. Aggressiviteten fullkomligt osade genom skärmen.

Kommentaren och svaret är kvar. Och hon utvecklar att det är ett trollkonto som varit ironisk innan. Vilket är mycket troligt.
Citera
2022-11-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papperstrassel
Jo, nuvarande bil klarade inte besiktningen. Senast dag för ombesiktning är idag(2022-11-24)
Då hoppas vi familjen Took inte nyttjar den bilen idag för de är väl inte kriminella i den familjen? Hade ju inte varit snyggt om säkerhetsvakten tog den bilen till jobbet och konstapel blå stoppade honom.....
Citera
2022-11-25, 11:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Då hoppas vi familjen Took inte nyttjar den bilen idag för de är väl inte kriminella i den familjen? Hade ju inte varit snyggt om säkerhetsvakten tog den bilen till jobbet och konstapel blå stoppade honom.....

Cyklar han inte till pendeln? Det stod någonstans tidigare i tråden att han aldrig fick använda bilen när hon var hemma ifall hon ville åka iväg en sväng. Det stod också något om att de hade fastnat i snökaoset för några poster sedan men det var kanske innan det blev körförbud?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-11-25 kl. 11:09.
Citera
2022-11-25, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Cyklar han inte till pendeln? Det stod någonstans tidigare i tråden att han aldrig fick använda bilen när hon var hemma ifall hon ville åka iväg en sväng. Det stod också något om att de hade fastnat i snökaoset för några poster sedan men det var kanske innan det blev körförbud?
Okey trodde inte Tooken hade nåt körkort... Nu fick jag upp en bild i skallen hur det hade sett ut när/om hon körde upp för TSV-inspektören..... Hon kanske har filmat uppkörningen som bevis för hur lätt och elegant det gick till väga.....?
Citera
2022-11-25, 13:11
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Okey trodde inte Tooken hade nåt körkort... Nu fick jag upp en bild i skallen hur det hade sett ut när/om hon körde upp för TSV-inspektören..... Hon kanske har filmat uppkörningen som bevis för hur lätt och elegant det gick till väga.....?

Har för mig att hon har haft körkort länge, att hon tog det typ när "alla andra tar det" runt 18 år men jag kan ha fel.
Vänta bara, de kommer skrota bilen och köpa en ny fräsch nu när arvet trillar in. Lägenheterna kommer säljas för att få in cash alternativt hyras ut. Det blir ju en stadig månadsinkomst om de lyckas hyra ut båda konstant. Book kommer missa att de behöver skatta och så vips är hela familjen aktuella på kronofogden igen och Anna slåss med näbbar och klor för att hon anser att det är fel.. eller nåt....

Personligen tycker jag synd om henne, hon tycks leva i ett parallellt universum där det dessutom finns folk som underblåser hennes något vridna bild, inte bara av sig själv utan av samhället i stort.
Det blir lite "Kejsarens nya kläder" över hela familjen där det känns som att Roberto är den som är mest jordnära men han verkar nästan lite starstruck av att leva med Anna, eller så är han bara lite efterrent generellt och faktiskt TROR på allt hon säger.
Jag har sagt det förr och vidhåller, tänk att under några dagar få vara en fluga på väggen hemma hos dem och få höra vad som händer PÅ RIKTIGT..
Citera
2022-11-25, 13:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Har för mig att hon har haft körkort länge, att hon tog det typ när "alla andra tar det" runt 18 år men jag kan ha fel.
Vänta bara, de kommer skrota bilen och köpa en ny fräsch nu när arvet trillar in. Lägenheterna kommer säljas för att få in cash alternativt hyras ut. Det blir ju en stadig månadsinkomst om de lyckas hyra ut båda konstant. Book kommer missa att de behöver skatta och så vips är hela familjen aktuella på kronofogden igen och Anna slåss med näbbar och klor för att hon anser att det är fel.. eller nåt....

Personligen tycker jag synd om henne, hon tycks leva i ett parallellt universum där det dessutom finns folk som underblåser hennes något vridna bild, inte bara av sig själv utan av samhället i stort.
Det blir lite "Kejsarens nya kläder" över hela familjen där det känns som att Roberto är den som är mest jordnära men han verkar nästan lite starstruck av att leva med Anna, eller så är han bara lite efterrent generellt och faktiskt TROR på allt hon säger.
Jag har sagt det förr och vidhåller, tänk att under några dagar få vara en fluga på väggen hemma hos dem och få höra vad som händer PÅ RIKTIGT..

Stackars fluga, den kommer ju att bli döv när hon konstant skriker på karln och alla andra som kommer i hennes närhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in