2022-08-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Anna fick väl, förutom att skjutas ut i Biscayabukten av en katapult, femtusen spänn, en hotellnatt och den där jävla skaldjursplatån som hon gnällde över att hon blev utan förra gången hon fick besöka Fort Boyard.

Anna har ju ingen manager som förhandlar fram några bra villkor. Managern som fick upp hennes gage i B.L VIP vägrade Anna att betala arvodet till och nu är det väl ingen seriös som vill arbeta för henne.

Det var väl därför Roberto fick sköta bandspelaren i församlingshemmet...😂😂😂
Citera
2022-08-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Det var väl därför Roberto fick sköta bandspelaren i församlingshemmet...😂😂😂

Rob och sonen var väl teknikansvariga? Två behövs, en som handhar ON och en som hanterar OFF.
Citera
2022-08-04, 16:25
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Rob och sonen var väl teknikansvariga? Två behövs, en som handhar ON och en som hanterar OFF.

Hahahaha jävlar alltså 🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2022-08-04, 17:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Haha tro om The Retarded lyckas med detta?
Citera
2022-08-04, 17:53
Medlem
Citat:
Anna fick väl, förutom att skjutas ut i Biscayabukten av en katapult, femtusen spänn, en hotellnatt och den där jävla skaldjursplatån som hon gnällde över att hon blev utan förra gången hon fick besöka Fort Boyard.
Det var 2010 hon och åldringstjuven inte fick den VIP-behandling (alltså skaldjursplatån) de tyckte sig vara värda. Sen dess har hon varit med många gånger.
Det var också den gången, då de två var med, som en dyr kamera försvann… och plötsligt hittades i hennes väska.
Lyssna på detta (vid ca 41 min) kommer Lailas berättelse
https://www.ilikeradio.se/rixfm/lyss...ensgast/18495/
Citera
2022-08-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Hahahaha jävlar alltså 🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2022-08-04, 18:52
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det var 2010 hon och åldringstjuven inte fick den VIP-behandling (alltså skaldjursplatån) de tyckte sig vara värda. Sen dess har hon varit med många gånger.
Det var också den gången, då de två var med, som en dyr kamera försvann… och plötsligt hittades i hennes väska.

Nä fy faen så jävla patetiskt! Undrar om det var Annas väska eller Fetlisias väska som åsyftades?
Citera
2022-08-04, 19:00
Medlem
Citat:

Oh my god. Det där hade jag glömt. Det där berättade en som var med i crewet för några år sedan. Anna stal ju redan som ung smink ur logen på Solstollarna. Jisses....
Citera
2022-08-04, 19:09
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Haha! Nu blev jag nyfiken, hur vet du att det var Anna Book som stal kameran, det nämndes aldrig i ljudklippet?
Citera
2022-08-04, 19:38
Medlem
Citat:

Just ja! Den får vi INTE glömma. Det var ju trots allt inte så länge sedan vår Tunna försökte sno den svindyra kameran. På en inspelning hon blivit inbjuden till. Fy fan vilken jävla sunkfamilj 🤮
Citera
2022-08-04, 19:39
Medlem
Citat:
Haha! Nu blev jag nyfiken, hur vet du att det var Anna Book som stal kameran, det nämndes aldrig i ljudklippet?

Det ÄR Anna!
Citera
2022-08-04, 20:56
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
Det ÄR Anna!
Ja, jag tror dig. Men det hade ju varit extra roligt om händelsen fanns att läsa om nånstans för de som inte kollar den här tråden. Synd att hon inte blev polisanmäld.

Fantastiskt roligt att alla i familjen stjäl och åker dit, förutom möjligtvis Halmpyntet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in