2021-12-26, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverjevenn
Kan inte låta bli att förundras över hur dåligt hon ljuger, trots att hon borde vara väldigt van. (äter inte bröd, äter bara smulor, äter bara fisk osv osv osv)
Lögnerskan kanske menar att hon kör Seafood diet.. See food and eat it.

Har också tänkt på det, framför allt varför hon ljuger om skitsaker och hela tiden gör självmål. Men hon är mer en tvångsmässig lögnare/mytoman än en slipad sådan. Hon har likt sonen inget konsekvenstänk utan bara gör det som känns motiverat för stunden, i kombination med hennes grandiosa självbild är det bäddat för ständigt ljugande nästan ingen egentligen köper.
Citera
2021-12-27, 04:20
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Har också tänkt på det, framför allt varför hon ljuger om skitsaker och hela tiden gör självmål. Men hon är mer en tvångsmässig lögnare/mytoman än en slipad sådan. Hon har likt sonen inget konsekvenstänk utan bara gör det som känns motiverat för stunden, i kombination med hennes grandiosa självbild är det bäddat för ständigt ljugande nästan ingen egentligen köper.

Min teori är att mycket av det hon publicerar är ämnat för svärfars ögon. Misstänker att han har sina tvivel kring henne. Därför viktigt att måla upp bilden av lyckligt familjeliv.

Alla inställda uppträdanden tyder på att hon givit upp sin sångkarriär. Förstås kul med uppmärksamhet via IG, men målet nu är att hanka sig fram tills svärfar trillar av pinn. Ingen vet väl hur mycket arvet efter honom kommer innebära, men vad har hon annars för inkomst att se fram emot innan pensionen? Hur länge jobbar man som ordningsvakt? Har Roberto 5 år kvar inom det yrket?

Instagrambubblan, där många hyllar det hon skriver, tror jag lurar henne att tro att omvärlden sväljer hennes lögner.
Hoppas svärfar är mer slipad än så, men vågar man hoppas?
Senast redigerad av osnuten 2021-12-27 kl. 04:36.
Citera
2021-12-27, 10:02
Medlem
TPLs avatar
Äntligen ett livstecken på story. Bild på kaffemugg, ostsmörgås, skinka och tända ljus. Hon är väl helt utmattad efter helgen.
Citera
2021-12-27, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Min teori är att mycket av det hon publicerar är ämnat för svärfars ögon. Misstänker att han har sina tvivel kring henne. Därför viktigt att måla upp bilden av lyckligt familjeliv.

Alla inställda uppträdanden tyder på att hon givit upp sin sångkarriär. Förstås kul med uppmärksamhet via IG, men målet nu är att hanka sig fram tills svärfar trillar av pinn. Ingen vet väl hur mycket arvet efter honom kommer innebära, men vad har hon annars för inkomst att se fram emot innan pensionen? Hur länge jobbar man som ordningsvakt? Har Roberto 5 år kvar inom det yrket?

Instagrambubblan, där många hyllar det hon skriver, tror jag lurar henne att tro att omvärlden sväljer hennes lögner.
Hoppas svärfar är mer slipad än så, men vågar man hoppas?

Det är en möjlighet men jag tror inte att han är så aktiv på sociala medier eller ens har konton-han är väl 83 år. Han lär ju inte vara förtjust i henne enligt insatta här i tråden, han är nog ganska skärpt då han ju lyckats tjäna en del på bla fastigheter. Hans högsta önskan vore nog snarare att hon lade ner sociala medier för gott och lät bli att hänga ut familjens förehavanden/framställa hans son som en begåvningshandikappad toffel. DÅ kanske svärfar skulle få en bättre bild av henne. Men hon kanske inte ens fattar det.
Citera
2021-12-27, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Äntligen ett livstecken på story. Bild på kaffemugg, ostsmörgås, skinka och tända ljus. Hon är väl helt utmattad efter helgen.

Nere i en dipp igen ? Kommer nog snart några kloka citat om vänskap, ensamhet och hjärtesorg
Citera
2021-12-27, 18:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
Nere i en dipp igen ? Kommer nog snart några kloka citat om vänskap, ensamhet och hjärtesorg
Konstigt om hon skulle vara i en dipp nu i juletider.
Citera
2021-12-27, 19:06
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Dipp med julsmak, apelsin, nejlika och kanel kanske.
Troligt är väl att det är stora tabberaset nu i mellandagarna.
Citera
2021-12-27, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Juletider är jobbiga tider för många med psykisk ohälsa.
Citera
2021-12-27, 19:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja det har du såklart rätt i.
Citera
2021-12-27, 19:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Eller fysisk ohälsa som tex Covid. 🤧
Citera
2021-12-27, 19:59
Medlem
Citat:

Jag tror faktiskt inte att hon bryr sig. Hon skapar sin egen verklighet allteftersom.

Kanske tänker hon på att hon ljuger/tar till en lögn när hon hittar på det, eller så gör hon det inte alls. Men när hon har uttalat orden är det sant.

Som exempel: Hon vet, efter biggest loser, att hon kan träna hårt och gå ner i vikt. Så det räcker att hon SÄGER det nu så kan hon genomföra det sen, hon VET ju att hon kan. (Typ jag ska gå ner i vikt, jag börjar i morgon.) När hon har SAGT att hon tränar hårt och går på långa promenader så ÄR det så, resultatet få vi se "senare". Kommer "senare"att utvecklas till att hon äter som en sparv och tränar hårt utan att...
Citera
2021-12-27, 20:56
Medlem
Citat:
Det är en möjlighet men jag tror inte att han är så aktiv på sociala medier eller ens har konton-han är väl 83 år. Han lär ju inte vara förtjust i henne enligt insatta här i tråden, han är nog ganska skärpt då han ju lyckats tjäna en del på bla fastigheter. Hans högsta önskan vore nog snarare att hon lade ner sociala medier för gott och lät bli att hänga ut familjens förehavanden/framställa hans son som en begåvningshandikappad toffel. DÅ kanske svärfar skulle få en bättre bild av henne. Men hon kanske inte ens fattar det.
Tror att Annas svärfar inte har en susning om Annas bravader på nätet. Skulle han veta om svärdotter och barnbarns bravader skulle nog mycket av arvet skänkas till välgörenhet. Har Fridolf några syskon eller går allt till stolle familjen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in