2022-09-26, 21:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
Celine Dion?
Faktiskt inte Celine jag menade, men hon är säkert också storkund på egs
Undrar om hon landar sin privatjet på Bromma eller Arlanda när hon ska till Norsborg och fynda?
Citera
2022-09-26, 22:43
Medlem
TPLs avatar
Anna har blivit ompysslad igen. Med mat såklart.

"TACK ÄLSKADE @feliciabook för middagen igår 😘 Så skönt att bara sätta sig och bli ompysslad av dig 😘😘😘
❤️ Te quiero ❤️"

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=21929d
Citera
2022-09-26, 23:12
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

"TACK ÄLSKADE @feliciabook för middagen igår 😘 Så skönt att bara sätta sig och bli ompysslad av dig 😘😘😘
❤️ Te quiero ❤️"

Usch för att lägga upp en så filtrerad bild på sin dotter. Duger hon inte som hon är? Eller är hon rädd att Felicia annars börjar visa Anna som hon egentligen ser ut 🤔
Ska det se ut som en engångsföreteelse att Anna äter gratis på Ciccan?
Skulle vilja se den som vågar närma sig henne med en nota alla andra gånger 😬
Citera
2022-09-27, 02:17
Medlem
Citat:

❤️ Te quiero ❤️"

Bli ompysslad genom att bli serverad mat som dras från dotterns lön? Eller vad har familjen för deal? Fick dottern sitta eller bara serva? Så många frågor.
Är dottern delägare?
Citera
2022-09-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankfeber
Bli ompysslad genom att bli serverad mat som dras från dotterns lön? Eller vad har familjen för deal? Fick dottern sitta eller bara serva? Så många frågor.
Är dottern delägare?
I Annas och många andra kraftigt överviktigas värld visas kärlek och omtanke med mat.
Citera
2022-09-28, 07:32
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

❤️ Te quiero ❤️"

Är det bara jag som tycker att all mat som Anna äter, oavsett om hon äter ute eller lagar hemma, ser oaptitlig ut? Den mat hon visar bilder på ser 99 gånger av 100 mer ut som uppkastningar än mat.
Citera
2022-09-28, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Är det bara jag som tycker att all mat som Anna äter, oavsett om hon äter ute eller lagar hemma, ser oaptitlig ut? Den mat hon visar bilder på ser 99 gånger av 100 mer ut som uppkastningar än mat.

Kan bero på att Anna har svårt att tugga maten!
Hon måste ha färdig tuggad mat eller mat som har körts med en mixer för att hon ska kunna suga i sig den.
Citera
2022-09-28, 07:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Nej, Annas egna alster brukar omnämnas som "bruna sörjor" eller "brända, fettdrypande kötthögar".
Anna och jag har inte samma smak och varje gång jag ser vad hon äter hör jag henne, när hon sitter tillsammans med Malou och kirurgen som opererade Anna, säga att hon äter i huvudsak enbart fisk och grönsaker... Hur kan man ens komma på nåt så idiotiskt i det läget?
Citera
2022-09-28, 08:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

❤️ Te quiero ❤️"

Det där är Cicciottos RISOTTO ALLE PESCATORA och kostar bara 230:- och det är säkert råvaror i för en tia.
Citera
2022-09-28, 08:39
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det där är Cicciottos RISOTTO ALLE PESCATORA och kostar bara 230:- och det är säkert råvaror i för en tia.

230 kronor!!!!!

Jojo det är att ha spenderbyxorna på sig minsann. Få se nu... Anna, gubben och dottern.... 230*3= 690... Måltiden gick alltså på runt 700 kr och så får man ingen påfyllning eller påtår av kaffet.. Ja, om de åt detta gratis förstår jag att stället måste ha skyhöga priser för att täcka förlusten
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-09-28 kl. 08:41.
Citera
2022-09-28, 20:34
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
230 kronor!!!!!

Jojo det är att ha spenderbyxorna på sig minsann. Få se nu... Anna, gubben och dottern.... 230*3= 690... Måltiden gick alltså på runt 700 kr och så får man ingen påfyllning eller påtår av kaffet.. Ja, om de åt detta gratis förstår jag att stället måste ha skyhöga priser för att täcka förlusten
I den här takten är arvet snart förbrukat, med inflationen och de skyhöga energipriserna. Inte ens ved är billigt idag.
Detta blir intressant att följa.
Tror att det är slut med Annas hårförlängningar efter vinterns första elräkning...
Citera
2022-09-28, 21:37
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
I den här takten är arvet snart förbrukat, med inflationen och de skyhöga energipriserna. Inte ens ved är billigt idag.
Detta blir intressant att följa.
Tror att det är slut med Annas hårförlängningar efter vinterns första elräkning...
De har inte fått ut nåt arv än. Dödsboet är inte avslutat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in