2023-02-12, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det var väl EGENTLIGEN riktat till G:son som skrivit Samba Samberio men Jesper hade nån tabell över hans låtar, och försökte lista ut hur hans hjärna egentligen fungerar där hade han hela spannet av udda låtar, men "samba Samberio med Anna Book hamnar till och med utanför hela " eller nåt sånt...det var väldigt smidigt inflikat i förbifarten men jag tyckte det var hysteriskt roligt
Precis, när Anna nämns så hamnar hon utanför ha ha.
Citera
2023-02-12, 13:02
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Precis, när Anna nämns så hamnar hon utanför ha ha.

MEN hon NÄMNS.. hon är inte glömd.. och detta öppnar ju givetvis dörrar. Hennes namn nämns på bästa sändningstid tillsammans med kollegorna Carola och Loreen så hon kan nog suga åt sig rejält, det var ju låten som dissades inte hon...begriper du väl ;-)
Citera
2023-02-12, 14:11
Citat:
MEN hon NÄMNS.. hon är inte glömd.. och detta öppnar ju givetvis dörrar. Hennes namn nämns på bästa sändningstid tillsammans med kollegorna Carola och Loreen så hon kan nog suga åt sig rejält, det var ju låten som dissades inte hon...begriper du väl ;-)
Jag är lite förvånad över att hon inte lagt upp nåt G:son-fjäsk.
Citera
2023-02-12, 14:17
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag är lite förvånad över att hon inte lagt upp nåt G:son-fjäsk.

Det är inte jag....han har inte direkt varit tillmötesgående gentemot henne. Även om han har varit bra på att hålla masken offentligt så har jag sett honom uttrycka hur han känner...och hon har fått veta det
Citera
2023-02-12, 15:58
Citat:
Det är inte jag....han har inte direkt varit tillmötesgående gentemot henne. Även om han har varit bra på att hålla masken offentligt så har jag sett honom uttrycka hur han känner...och hon har fått veta det
Det brukar väl inte stoppa henne? Att hon inte är omtyckt av den hon fjäskar för och utåt låtsas vara så tight med.
Citera
2023-02-12, 22:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Om vi stoppar bandet lite och funderar lite på Annas personlighet och vad som har gått fel och när.
Man kan ju undra om Annas personlighet såg likadan när hon var liten eller om den har förändrats med åren pga dels egna tillkommakortanden och olika besvikelser i livet.

I tråden står lite brottstycken kring en krävande mamma och en frånvarande pappa men funderar väl lite om dessa saker är de enda sakerna som har format hennes nuvarande personlighet så att hon med tiden har blivit persona grata i artistvärlden.
Har ni fler infallsvinklar kring detta?
Citera
2023-02-12, 23:00
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Om vi stoppar bandet lite och funderar lite på Annas personlighet och vad som har gått fel och när.
Man kan ju undra om Annas personlighet såg likadan när hon var liten eller om den har förändrats med åren pga dels egna tillkommakortanden och olika besvikelser i livet.

I tråden står lite brottstycken kring en krävande mamma och en frånvarande pappa men funderar väl lite om dessa saker är de enda sakerna som har format hennes nuvarande personlighet så att hon med tiden har blivit persona grata i artistvärlden.
Har ni fler infallsvinklar kring detta?

Ärligt talat tror jag kanske att hon har någon slags diagnos. Hennes syster Pia har ju haft samma förutsättningar under uppväxten mer eller mindre och verkar inte alls vara sådan. Hon har noll intresse för att bli sångerska/kändis iofs men verkar ju vara stabil.

Kan bara jämföra med min egen uppväxt och mitt syskon som idag 50+ aldrig haft ett jobb, ständigt levt på bidrag och på att alla andra ska lösa allt, hade en partner som drog på sig skulder för att mitt syskon ville ha massa saker, medan jag har på tok för många;-) högskolepoäng, har aldrig varit arbetslös, har ett rikt socialt liv, om jag vill men har med åren skalat ner. Hyfsat framgångsrik och frisk. Vi har, precis som Anna och Pia växt upp i hop men våra liv är helt skilda. Mitt syskon har en frontallobsskada, och troligen fler saker men har vägrat att utreda sig.

Läste om nåt som hette typ "histoisk personlighetsstörning" (tror jag) och det lät skrämmande likt Anna
Citera
2023-02-13, 08:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Läste om nåt som hette typ "histoisk personlighetsstörning" (tror jag) och det lät skrämmande likt Anna
Histrionisk personlighetsstörning.
Citera
2023-02-13, 09:52
Såg Anna köra ”måndagsfys” före frukost och tänkte direkt ”aha nu är det nåt jobb på gång, det är då det brukar komma en period med lite motion”. Två bilder senare är hon på solariet ”inför kommande jobb”. Ibland är hon oerhört förutsägbar.
Citera
2023-02-13, 10:42
Medlem
Citat:
Såg Anna köra ”måndagsfys” före frukost och tänkte direkt ”aha nu är det nåt jobb på gång, det är då det brukar komma en period med lite motion”. Två bilder senare är hon på solariet ”inför kommande jobb”. Ibland är hon oerhört förutsägbar.
Solarie??Finns dessa rynkmaskiner fortfarande🤭
Citera
2023-02-13, 10:48
Medlem
Citat:
Ibland TookAnna är urmodern av förutsägbart
Citera
2023-02-13, 10:51
Medlem
Citat:

Obegripligt att hon aldrig gör något där sång och musik är inblandat. Min kusin repar ordentligt innan turné, och de har varit "stora" i många år. Oavsett om det varit Sweden Rock eller nåt mindre ställe i ex Tyskland så ser de till att vara i MUSIKALISK form. Anna Book hon solar solarium istället. Begåvat....🤣🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in