2022-06-08, 10:34
Medlem
https://i.postimg.cc/NF0cmPQS/7-BA05...205-B3-C14.png

Här har hon tagit från nettans sida men att det är just från nettas insta syns inte p g a hur bilden beskurits så det ser ut som att det är Anna som skrivit ”ingen tidning har kontaktat mig”.
Citera
2022-06-08, 11:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://i.postimg.cc/NF0cmPQS/7-BA05...205-B3-C14.png

Här har hon tagit från nettans sida men att det är just från nettas insta syns inte p g a hur bilden beskurits så det ser ut som att det är Anna som skrivit ”ingen tidning har kontaktat mig”.
Klart att inte media skriver om Vid din sida när de anses ha kopplingar till SD. MSM kommer aldrig att skriva något som kan gynna SD.
Citera
2022-06-08, 22:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vad är det som känns så konstigt med denna bild? Är hon spegelvänd? Borde inte alla hennes andra selfies också vara det i så fall?
Hon spärrar ju alltid upp ögonen maximalt när hon blir fotad. Nu känns ena ögat plötsligt jättestort.
Har för mig att jag hört att hon haft problem med ögonen förut. Eller missminner jag mig?

Kul ändå att hon hittat en ny tillfällig vän

https://postimg.cc/Fd4tx6tF
Den där tillgängliga nya vännen… har taggat en herrgård. Kanske bor hon där? Kanske det är ett weekend hotell? Kanske Anna hoppas få bo där gratis?
Citera
2022-06-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Klart att inte media skriver om Vid din sida när de anses ha kopplingar till SD. MSM kommer aldrig att skriva något som kan gynna SD.

"Vid din sida" har starka kopplingar till SD,bl a genom Nettans far som nästan bor granne med Book i Märsta och lever lyxliv,han är kommunpolitiker.
Det är värre att jeanette Höglund vägrar starta ett 90-konto där det garanteras att minst 75% av alla skänkta pengar går till pensionärerna och högst 25% går till adninistrativa kostnader.
Hon vägrar redovisa alla miljoner som folk skänker,och det inger inte något vidare förtroende.Är väl därför ingen kändis förutom Anna Book då, vill göra reklam för "Vid din sida".
Citera
2022-06-09, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon sätter väl absolut inte fokus på dem som behöver henne mest. Hon går på bröllop när svärfar ligger för döden och avlider.
Jag vet inte om bröllopet var på samma dag som svärfar dog men jag har uppfattat det så.

Jag har kollat litet, eftersom jag trodde att det var så men inte kunde förstå att någon kan gå på fest om en närstående ligger för döden.
Bröllopet var 29 maj och svärfar dog 31 maj.
Citera
2022-06-09, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag har kollat litet, eftersom jag trodde att det var så men inte kunde förstå att någon kan gå på fest om en närstående ligger för döden.

Då ska vi inte beskylla henne för det i alla fall. Det lät ju nästan lite för bisarrt för att stämma.
Citera
2022-06-09, 09:39
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Då ska vi inte beskylla henne för det i alla fall. Det lät ju nästan lite för bisarrt för att stämma.
Jag undrar i såfall hur det kommer sig att det inte finns några bilder eller filmer från bröllopet, som hon la upp i sin instastory, samtidigt som V la upp blöjbilden/hålla handen?
Den kärleksfulla Anna som garanterat hade lagt upp bilder på sin närvaro, om hon varit där, samt citat och nyskapande citat med sorglig musik, änglar, hjärtan, himmel mm?
Hon partajade med Robban när svärfar dog, är min övertygelse.
Hade hon varit vid hans sida, hade vi fått veta det, vi pratar om en människa som lägger upp bilder från begravningar där hennes närvaro förtydligas genom hashtags in absurdum...
Jag kan ha fel, men någonting stämmer inte riktigt
Citera
2022-06-09, 13:47
Medlem
flugornass avatar
Läs tips
Boken om Anna Book

Citat:
Från anonymiteten till ett offentligt liv, ett liv som inte alltid varit en dans på rosor.Löpsedelsrubriker som vecka efter vecka väcker uppståndelse med osanningar har blivit en vardag. Svek, avundsjuka, skitsnack och viktpåhopp är andra ingredienser som präglat Annas liv i rampljuset.

https://www.boktipset.se/bok/anna-book
Citera
2022-06-09, 13:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Olikt Anna att inte lägga upp bilder redan under pågående tillställning.
Vet vi säkert att vigseln och festen var 29/5 och vet vi säkert att svärfar dog 31/5? Om han dog hemma blir det väl obduktion. Inväntar annonsen.
Citera
2022-06-09, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Olikt Anna att inte lägga upp bilder redan under pågående tillställning.
Vet vi säkert att vigseln och festen var 29/5 och vet vi säkert att svärfar dog 31/5? Om han dog hemma blir det väl obduktion. Inväntar annonsen.

Vigseln var den 29/5. Har kollat brudparets öppna instagram.
Vanessa la ut (blöj)bilden den 30 maj
Enligt Tant Toledano avled Vicente 31 maj.

Även om Roberto är en småkorkad mespropp kan jag inte tänka mig att han går på fest när hans far ligger på dödsbädden.
Citera
2022-06-09, 15:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Läs tips
Boken om Anna Book

https://www.boktipset.se/bok/anna-book
Hittar inte den som ljudbok. Var finns den?
Citera
2022-06-09, 16:17
Medlem
På vid din sida finns bilder på Anna och Roberto som idag har varit där och lämnat flera kartonger med Vicentes saker till de hemlösa. Skall man inte ha bouppteckning först innan man tömmer hemmet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in