2022-09-29, 07:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
De har inte fått ut nåt arv än. Dödsboet är inte avslutat
Men dom går väl 10-15k plus på lägenhetsuthyrningen men det räcker ju inte långt.
Citera
2022-09-29, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Men dom går väl 10-15k plus på lägenhetsuthyrningen men det räcker ju inte långt.
Lägenheten har gått ner minst 500 tusen.

Med elpriset som har stigit så kommer nog madam Anna gå mycket minus i vinter!
Tvivlar på att Roberta och Anna har fastpris på EL!
Så det kommer att eldast friskt i kaminen i vinter ifall grannarna säljer ved till dem billigt. För någon framförhållning finns det inte i gökboet.
Hoppas sotaren har varit där och godkänt kaminen och skorsten.
Följer med spänning kommande höst och vinter i Suckunge. (Märsta)
Citera
2022-09-29, 19:00
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Lägenheten har gått ner minst 500 tusen.

Med elpriset som har stigit så kommer nog madam Anna gå mycket minus i vinter!
Tvivlar på att Roberta och Anna har fastpris på EL!
Så det kommer att eldast friskt i kaminen i vinter ifall grannarna säljer ved till dem billigt. För någon framförhållning finns det inte i gökboet.
Hoppas sotaren har varit där och godkänt kaminen och skorsten.
Följer med spänning kommande höst och vinter i Suckunge. (Märsta)

Kanske dottern kan fixa ett förmånligt elavtal. Hon borde ha vanan inne. Det var ju sådana hon sålde när hon tog sig in hos en gammal dam och stal smycken från henne....och dömdes för grov stöld. Fick hon inte böter och samhällstjänst som straff?
Citera
2022-09-30, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Kanske dottern kan fixa ett förmånligt elavtal. Hon borde ha vanan inne. Det var ju sådana hon sålde när hon tog sig in hos en gammal dam och stal smycken från henne....och dömdes för grov stöld. Fick hon inte böter och samhällstjänst som straff?
Jo det fick hon! På Cicciotto
Citera
2022-09-30, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa

Vetifan om jag ens skulle sätta min fot på detta ställe och måsta se den där tjuvskatan som jobbar där!
Citera
2022-09-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Är det därför Anna äter där så ofta? Jag trodde att det var yngsta dottern som jobbade där?
Citera
2022-09-30, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankfeber
Är det därför Anna äter där så ofta? Jag trodde att det var yngsta dottern som jobbade där?
Yngsta dottern bor i Västerås.
Citera
2022-09-30, 22:19
Medlem
osnutens avatar
Det är så mycket Anna gör som man inte förstår.
Det här med att leta upp emojis för sånt som redan finns med på en bild?
https://postimg.cc/67pQZY3H

Sitter hon uppslukad av mobilen i soffan och letar febrilt efter fler emojis att fylla bilderna med?
"Titta Robejto! Nu finns det en emoji för blåbär också! 4 av 4! Hehehe."
Citera
2022-10-01, 10:46
Medlem
Annas behov av att försöka visa att man minsann är jättenära och tighta med diverse gamla eller tillfälliga kändisar har gått i arv till äldsta dottern kan konstateras. Det är så noga med formulerar som ska visa hur personliga och viktiga de är för varandra … som nu med killen som är med i Idol. De verkar leva efter devisen ”vem du känner visar vem du är”.
Senast redigerad av jenjoh75 2022-10-01 kl. 11:04.
Citera
2022-10-01, 12:58
Medlem
”hemliga flörten med Anna Book
– Vi har haft en liten flört, men det blev inte mer. Vi stod på Golden hits och kramades. Då ser jag i ögonvrån en person komma gående och det var du, Hans Shimoda. Du missade det, men det blev inget mer. Det hade definitivt kunnat bli något där.” Ifrån intervju med Anders Eldeman som ledde melodikrysset. Han gillar lite större tjejer berättar han
Citera
2022-10-01, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluenail
Vetifan om jag ens skulle sätta min fot på detta ställe och måsta se den där tjuvskatan som jobbar där!
Inte jag heller! Stället är en skam för Sigtuna Men å andra sidan är det anledningen att folk går dit för att kolla in kossan och har dem tur får de syn på hela Stolledano familia
Citera
2022-10-01, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det är så mycket Anna gör som man inte förstår.
Det här med att leta upp emojis för sånt som redan finns med på en bild?
https://postimg.cc/67pQZY3H

Sitter hon uppslukad av mobilen i soffan och letar febrilt efter fler emojis att fylla bilderna med?
"Titta Robejto! Nu finns det en emoji för blåbär också! 4 av 4! Hehehe."
Samma tråkiga bilder på mat, frukt, grönsaker och frukostar! Blä vilket tråkigt liv hon lever
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in