2021-12-11, 21:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Men Herregud Är hon på riktigt???? Hon påstår att hon jagats i fem (5) år men detta skedde för 7 år sedan Hon var ju riktigt vrickad redan då
Vadå jagats i 5 år? Hade hon en krogshow även 2016?
Citera
2021-12-11, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Var ser du detta någonstans?

I hennes story. Lunch med Robban på en restaurang och sen nutellapizza/sorbet på Cicciotto.
Citera
2021-12-11, 22:01
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon har gjort ”krogshow” skriver hon. Hade det varit mer än en så skulle det stått krogshower kan jag tycka. Låter riktigt jobbigt.

Krogshowen på Tyrol var nog en succe i Annas
Universum, i verkligheten la den ned efter knappt 1 månad. I Annas Universum är det en evighet, hon var inte sig själv efter att ha jobbat så hårt och tvingades ta ledigt i några år för att återhämta sig. Och och det var väl naturligtvis
Kalle Moraeus fel.. som också var med i krogshowen, att den las ned i förtid.
Citera
2021-12-11, 22:13
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
I hennes story. Lunch med Robban på en restaurang och sen nutellapizza/sorbet på Cicciotto.
Sparvar äter väl ändå inte Nutella?
#VisaFisken
Citera
2021-12-11, 22:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Människan har som vanligt ingen skam i kroppen!!! Hon hoppar av välgörenhetseventet för att springa runt på stan istället!!
Troligtvis hade hon inte tränat på låtarna och övar inte rösten så därför hittar hon på att hon är sjuk. Är man sjuk ska man hålla sig hemma i sängen och inte ranta runt på stan som om ingen morgondag fanns!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-12-11 kl. 22:29.
Citera
2021-12-11, 22:48
Medlem
TPLs avatar
Vad har hänt nu? En rad klipp med bild på bröllopsfotot och med följande text. 🤔

"Det FINNS män!!! Står fast vid det tills jag dör ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ #FEMENIST som tror på LIKA värde, och att det är en självklarhet att hjälpa dem som behöver stöd, tröst, trygghet och kärlek PUNKT ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ #deträckermeddrevnu #straffbartatthotaochförtala"

"Så otroligt god & fräsch mat på @prik_sigtuna 👌⭐ Vi satt länge och pratade, det var välbehövligt efter en tuff vecka ❤️"

"😋 @prik_sigtuna rekommenderas verkligen."

Trodde dom bytt favorithak men dom fortsatte till Cicciotto där Roberto åt nutellapizza. Anna åt kalorifri glass.
Senast redigerad av TPL 2021-12-11 kl. 22:50. Anledning: Tillägg.
Citera
2021-12-11, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Människan har som vanligt ingen skam i kroppen!!! Hon hoppar av välgörenhetseventet för att springa runt på stan istället!!
Troligtvis hade hon inte tränat på låtarna och övar inte rösten så därför hittar hon på att hon är sjuk. Är man sjuk ska man hålla sig hemma i sängen och inte ranta runt på stan som om ingen morgondag fanns!
Nä har fattat att hon e inte frisk nånstans hon vill ej jobba hon vill bara driva runt o tigga maaaat eller
ljuger om jobbelijobb.... Mytomanen och Tunnan same same
Men va faan håller mat "tunnan" på med?
Citera
2021-12-11, 23:02
Medlem
Hon verkar då väldigt kry och frisk om hon kan vara ute i Sigtuna och trycka i sig en massa mat. Ett dygn till och hon mår ännu bättre imorgon men vad gör det då hon redan ställt in sin medverkan på välgörenhetsgalan för hemlösa.
Citera
2021-12-11, 23:06
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon gjorde ju en FANTASTISK Julshow 2014.
Har hon gjort flera eller var det där den enda?

"😔 Ensam på hotellet efter en FANTASTISK Julshow med bästa gänget Partyfabriken på Dammstorps Gård & VILKEN PUBLIK vi hade 👏👏👏🌟🌟🌟🌟🌟 Helt otroligt, tack alla som kom! Men.....jag är ändå väldigt ledsen & har nog aldrig mått så dåligt borta nån gång som jag mår JUST NU😔😔😔 Min älskade man var med om en cykelolycka & ligger just nu fortfarande kvar på sjukhus med svåra svåra smärtor & jag är så frustrerad att jag är borta just nu😔 & på dessa dåliga nyheter, så kom ytterligare tråkigheter. Familjemedlemmar ( på lite håll för mig ) var med om en bilolycka dom med JUST IKVÄLL SAMTIDIGT som Roberto råkade ut för sin 😔😔😔 & de nyheterna gjorde mig mycket ont & ledsen med. Dom klarade sig alla, men mindre skador vart det & dom är också på sjukhus ~ Så saker hade kunnat vara bättre & jag vill verkligen vara nära min man mer än något just nu & barnen. Men fina Felicia är hos dom & Hristos är med Roberto på sjukhuset & det är jag såååå tacksam för❤️🙏❤️🙏❤️ Jag älskar er, @feliciabook @biggestloserhristos2014 ~ Nu har jag duschat, satt på mig pyjamas & krupit ned i sängen med en kopp hett Indian Chai te & avvaktar ny info om & ifrån Roberto ~ Kärlek & omtanke❤️"

Det var ett enda julshowsuppträdande med det gänget som gästartist
Anna rev väl av 1-3 låtar och efter dessa trudilutter, var Anna tvungen att vila upp sig i några år.
Citera
2021-12-11, 23:06
Medlem
Citat:
Trodde dom bytt favorithak men dom fortsatte till Cicciotto där Roberto åt nutellapizza. Anna åt kalorifri glass.

Den kalorifria glassen var hennes efterrättsförrätt innan hon tryckte i sig en redig bit av pizzan.
Citera
2021-12-11, 23:14
Citat:
Vad har hänt nu? En rad klipp med bild på bröllopsfotot och med följande text. 🤔

"Det FINNS män!!! Står fast vid det tills jag dör ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ #FEMENIST som tror på LIKA värde, och att det är en självklarhet att hjälpa dem som behöver stöd, tröst, trygghet och kärlek PUNKT ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ #deträckermeddrevnu #straffbartatthotaochförtala"

"Så otroligt god & fräsch mat på @prik_sigtuna 👌⭐ Vi satt länge och pratade, det var välbehövligt efter en tuff vecka ❤️"

"😋 @prik_sigtuna rekommenderas verkligen."

Har hon fixat till bröllopskysskortet? Såg lite onaturligt ut? Kul att sonen och hans snärta tar efter och postar restaurangbesök, med "ti amor" mm, mamma har lärt sina barn hur livet ska levas
Citera
2021-12-11, 23:27
Medlem
Citat:

#straffbartatthotaochförtala" .. är det någon som hotar och förtalar är det väl primadonnan @annatoledanobook her self 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in