Citat:
"🇹🇷 Snaaaart igen 😊 Förbereder mig för avresa till EsteWorld Dental i Istanbul igen. Allt har gått bra så här långt och känslan är trygghet. Ska fråga om några små saker, men helhetskänslan är så här långt är väldigt bra.
Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar 😊
Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt.
Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här tandresa 🦷
Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt 🥰
Ska bli så spännande även om det blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det ofta läker bra och fortare än vad man först tror. 🦷
@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul "
Så Anna ska fråga om ett par saker och hon tycker det är normalt att det isar i tänderna... 😬 Det här blir spännande.
Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar 😊
Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt.
Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här tandresa 🦷
Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt 🥰
Ska bli så spännande även om det blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det ofta läker bra och fortare än vad man först tror. 🦷
@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul "
Så Anna ska fråga om ett par saker och hon tycker det är normalt att det isar i tänderna... 😬 Det här blir spännande.
Man kan ju undra varför hon ändrade i inlägget? 🤔
Hinner inte sitta och svara på frågor... 😂 Nä, hon har fullt upp med trädgården.
"12 August 2024 06:46:31
🇹🇷 Snaaaart igen ☺️ OBS! EJ REKLAM - Jag delar med mig av mitt liv och jobbar inte med socialamedier så jag hinner inte sitta och svara på frågor. Därför delar jag öppet vad eller vart jag gör vissa saker som folk frågar om om och om igen! Jag betalar mina resor och behandlingar själv så snälla ni, andas 😁 Gillar man inte det jag delar här, så skulle jag uppskatta att man avföljer mig, tvingar ingen att följa mitt öppna konto som de flesta följer anonymt ändå och jag förstår inte hur många av er fungerar, så mycket mörker och negativa tankar, missunnsamhet ☺️ För mig är det dock tydligt att vissa av er dömer andra efter er själva, det är verkligen en sanning som visat sig stämma allt för många ggr. 🥰 Hur som helst så - Förbereder jag mig nu för avresa till EsteWorld Dental i Istanbul igen. Allt har gått bra så är långt och känslan är trygghet. Ska fråga om några få små saker, men helhetskänslan så här långt är väldigt bra. Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar ☺️ Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt. Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏🏼 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här stor tandresa 🦷 Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt🥰 Ska bli så spännande även om det också blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det läker oftast bra och fortare än vad man först tror. 🦷 @esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul #INGETBETALTSAMARBETE #NÖJDKUND - Tro mig, vi finns!!! Det är inte många som får allt gratis trots miljoner på banken - jag är INTE en av dem 😄 "