2024-08-13, 09:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"🇹🇷 Snaaaart igen 😊 Förbereder mig för avresa till EsteWorld Dental i Istanbul igen. Allt har gått bra så här långt och känslan är trygghet. Ska fråga om några små saker, men helhetskänslan är så här långt är väldigt bra.
Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar 😊
Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt.
Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här tandresa 🦷
Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt 🥰
Ska bli så spännande även om det blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det ofta läker bra och fortare än vad man först tror. 🦷
@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul
"

Så Anna ska fråga om ett par saker och hon tycker det är normalt att det isar i tänderna... 😬 Det här blir spännande.

Man kan ju undra varför hon ändrade i inlägget? 🤔
Hinner inte sitta och svara på frågor... 😂 Nä, hon har fullt upp med trädgården.

"12 August 2024 06:46:31

🇹🇷 Snaaaart igen ☺️ OBS! EJ REKLAM - Jag delar med mig av mitt liv och jobbar inte med socialamedier så jag hinner inte sitta och svara på frågor. Därför delar jag öppet vad eller vart jag gör vissa saker som folk frågar om om och om igen! Jag betalar mina resor och behandlingar själv så snälla ni, andas 😁 Gillar man inte det jag delar här, så skulle jag uppskatta att man avföljer mig, tvingar ingen att följa mitt öppna konto som de flesta följer anonymt ändå och jag förstår inte hur många av er fungerar, så mycket mörker och negativa tankar, missunnsamhet ☺️ För mig är det dock tydligt att vissa av er dömer andra efter er själva, det är verkligen en sanning som visat sig stämma allt för många ggr. 🥰 Hur som helst så - Förbereder jag mig nu för avresa till EsteWorld Dental i Istanbul igen. Allt har gått bra så är långt och känslan är trygghet. Ska fråga om några få små saker, men helhetskänslan så här långt är väldigt bra. Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar ☺️ Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt. Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏🏼 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här stor tandresa 🦷 Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt🥰 Ska bli så spännande även om det också blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det läker oftast bra och fortare än vad man först tror. 🦷 @esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul #INGETBETALTSAMARBETE #NÖJDKUND - Tro mig, vi finns!!! Det är inte många som får allt gratis trots miljoner på banken - jag är INTE en av dem 😄
"
Citera
2024-08-13, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs
Rätt säker på att det ”strömmar” in stimpengar och andra royalties från
klassiska produktioner såsom Solstollarna och Fångarna på fortet.
Kan nog också få en hygglig årspeng för sin gigantiska insats i
japansk förnedrings-TV.
Skulle inte tro det!
Citera
2024-08-13, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Skulle inte tro det!

Men ABC måste ju ge lite klirr i kassan!
Citera
2024-08-13, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Men ABC måste ju ge lite klirr i kassan!
Pengar från STIM var som huvudsyfte att ersätta upphovspersoner (kompositörer, textförfattaren) för sina verk. Och som upphovsperson har man också rättigheter via upphovsrättslagen.
De pengar artisterna kan få för uppspelning i radio och på Spotify är i regel rätt små.
Citera
2024-08-13, 17:23
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna har inte ens råd att göra detta i Turkiet, det är Roberto som betalar.

HAHAHA! Hon som är världskändis och så ju.
Trodde hon var tät 😉
Citera
2024-08-13, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Pengar från STIM var som huvudsyfte att ersätta upphovspersoner (kompositörer, textförfattaren) för sina verk. Och som upphovsperson har man också rättigheter via upphovsrättslagen.
De pengar artisterna kan få för uppspelning i radio och på Spotify är i regel rätt små.

Men SNÄLLA…. Tooket är inte upphovsman till något!!! Hon har aldrig skrivit en enda låt endast framfört skiten! TookAnna är bara så jävla kass
Citera
2024-08-13, 20:09
Medlem
Citat:
Men SNÄLLA…. Tooket är inte upphovsman till något!!! Hon har aldrig skrivit en enda låt endast framfört skiten! TookAnna är bara så jävla kass

Väldigt många artister skriver inte sina egna låtar, så det är inget konstigt med det.
Citera
2024-08-13, 21:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skullejag
Väldigt många artister skriver inte sina egna låtar, så det är inget konstigt med det.

Kollegan Celine Dion skriver inte heller sina egna låtar, så Anna är i bra sällskap.
Citera
2024-08-13, 23:23
Medlem
Citat:
Snälla själv. Jag skrev inte att hon är upphovsman heller (hon har förvisso varit med och skrivit låtar men inte ABC som det handlade om här).
Citera
2024-08-13, 23:31
Medlem
osnutens avatar
Anna försökte "köra lite Q&A".

Ingen hade tydligen några frågor, eller varför lät hon den här slinka igenom?

"Ska din man lämna dig för att du e FUL O inte nice alls? 💁🏽‍♂️"
https://postimg.cc/T5PGdWGH

Vem kan ha skrivit den frågan?
Ingen block, och inget utbrott
Kanske börjar hon oroa sig, men vågar inte fråga Roberto rakt ut?
Senast redigerad av osnuten 2024-08-13 kl. 23:43.
Citera
2024-08-14, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Anna försökte "köra lite Q&A".

Ingen hade tydligen några frågor, eller varför lät hon den här slinka igenom?

"Ska din man lämna dig för att du e FUL O inte nice alls? 💁🏽‍♂️"
https://postimg.cc/T5PGdWGH

Vem kan ha skrivit den frågan?
Ingen block, och inget utbrott
Kanske börjar hon oroa sig, men vågar inte fråga Roberto rakt ut?
Och hennes svar illustreras med mat och tvättstugan. Är det det som gör henne säker på att han stannar?
Citera
2024-08-14, 13:21
Medlem
Brunkrulles avatar
Tydligen så byter Anna ögonfärg/-nyans VARJE DAG, FLERA GÅNGER OM DAGEN:

https://tinypic.host/images/2024/08/....-13.19.36.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem