2021-11-08, 21:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Det var väl en märklig sak att skriva på IG! Som en pik. Om min familjegraven var i bedrövligt skick skulle jag snygga till den, men inte fan skriva om att jag gjorde det på IG. Tycker det säger något om Pia. Hon bor väl inte i Långbortistan och kunde sköta om gravarna? Lika mycket hennes ansvar.
F.ö använder han väldigt mycket filter också. Inte alls särskilt "naturlig" eller "vanlig" som vissa påstår.

Jag vill påstå att halvsystern är naturlig på fler bilder än Anna någonsin lagt upp de senaste åren..
https://pasteboard.co/C3cPhFZvFwy5.jpg
Ingen svankande rygg, indragen mage, fettsugningar, bröstinlägg, bröstlyft, armplastik, magplastik osv osv så långt mina ögon kan nå.

Samma sak med utseendet i ansiktet.
Pia har förvisso också upptäckt filter som suddar ut lite, men knappast i Annas nivå.
Hon använder filtret i mobilen, Anna använder nedladdade specialappar.
Pia filtrerar ibland, Anna avstår ytterst sällan.
Anna gör ju botox och filler ingrepp, förutom att hon fettsuger sig via sin mobilapp.
Om du anser att Annas syster ser filtrerad ut på bilden nedan bör du nog kolla synen.
https://pasteboard.co/alvcmFfy1fp0.jpg
Citera
2021-11-08, 21:31
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag vill påstå att halvsystern är naturlig på fler bilder än Anna någonsin lagt upp de senaste åren..
https://pasteboard.co/C3cPhFZvFwy5.jpg
Ingen svankande rygg, indragen mage, fettsugningar, bröstinlägg, bröstlyft, armplastik, magplastik osv osv så långt mina ögon kan nå.

Samma sak med utseendet i ansiktet.
Pia har förvisso också upptäckt filter som suddar ut lite, men knappast i Annas nivå.
Hon använder filtret i mobilen, Anna använder nedladdade specialappar.
Pia filtrerar ibland, Anna avstår ytterst sällan.
Anna gör ju botox och filler ingrepp, förutom att hon fettsuger sig via sin mobilapp.
Om du anser att Annas syster ser filtrerad ut på bilden nedan bör du nog kolla synen.
https://pasteboard.co/alvcmFfy1fp0.jpg
Dessutom är Pia jäkligt trevlig (och kul) 👍🏼
Citera
2021-11-08, 21:41
Medlem
Citat:
Är det inte Bert är det Butt, Dr Alban, Christer Björkman, Erwik, Måns Z och ett stort antal andra namn med maktfaktor som Anna menar har varit "dum" mot henne, lurat henne, lovat henne eller något annat skoj..

Anna förstår inte orsak och sammanhang..
Tooket skriver; de senaste fem (5) åren…….Läs tråden Tooket! Den har snart funnits lika länge som din s.k artiskarriär. Du har ju pratat, ljugit, hittat på samma skit som du ljuger om idag etc.
Citera
2021-11-08, 21:43
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Äsch....det där är bara ett lätt mellanmål för vår Anna.
Och om det blir ngt kvar kan hon smyga upp på natten och äta det i sin vandrande garderob.
Undrar om hon har papptallrikar och plastbestick där inne eller om hon skyfflar i sig med tassarna när ingen ser?
Matblackout på natten liksom..
Hon skulle hävda att hon gått i sömnen och sedan komma på att hon nog gjort det hela sitt liv.
Det är därför dieterna inte fungerar och det är faktiskt inte Annas fel!!
Citera
2021-11-08, 21:43
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Friterad kyckling a la Anna

Hur många ska äta ser ut som minst 10pers

En fågel i mitt öra viskade att det är en liten sparvunge som heter Anna Book som kommer att ta hand om the hole giant meatberg a la Anna.
Herregud har inte Anna lärt sig god kosthållning efter ALLA dessa år, ALL professionell hjälp, ALL information..
Informationen kommer in genom ena örat och ut genom andra.. Utan att ha fastnat när det kommer till Anna.

https://pasteboard.co/vYTwW4ddMeAC.jpg
Citera
2021-11-08, 21:46
Medlem
Jag har för mej att hon strax innan pandemin drog igång skrev att hon skulle vara ”ledig” ett år. Hon behövde det. Då kan hon ju räkna bort ett år som arbetslös.
Hon påtalar också med VERSALER att lägenheten i Spanien är deras. Vad var det Antonio sa? Farfars lägenhet tror jag bestämt att han sa.
Citera
2021-11-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom är Pia jäkligt trevlig (och kul) 👍🏼
Nä systern verkar ju helt normal, go o gla😀
Citera
2021-11-08, 22:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag har för mej att hon strax innan pandemin drog igång skrev att hon skulle vara ”ledig” ett år. Hon behövde det. Då kan hon ju räkna bort ett år som arbetslös.
Hon påtalar också med VERSALER att lägenheten i Spanien är deras. Vad var det Antonio sa? Farfars lägenhet tror jag bestämt att han sa.
Vicente kan ju ha skrivit över lägenheterna på Roberto som ett arv i förtid. Som pensionär får man sen bostadstillägg om man inte har tillräcklig pension och saknar tillgångar. Inget ovanligt upplägg om man vill gama lite bidrag som vi skattebetalare står för.
Citera
2021-11-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vicente kan ju ha skrivit över lägenheterna på Roberto som ett arv i förtid. Som pensionär får man sen bostadstillägg om man inte har tillräcklig pension och saknar tillgångar. Inget ovanligt upplägg om man vill gama lite bidrag som vi skattebetalare står för.

Det som är mysko är varför de bara är där en gång om året.
Och varför alltid tillsammans? Efter 20 års äktenskap kan det vara skönt med lite tid med väninnor eller bara mamma/dotter-tid i Spanien.
Något sjukt är det i Anna och Robertos förhållande, hur underbart och kärleksfullt Anna än vill framställa det.
Är det bara jag som tänkt på det här?
Citera
2021-11-09, 00:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Och varför alltid tillsammans? Efter 20 års äktenskap kan det vara skönt med lite tid med väninnor eller bara mamma/dotter-tid i Spanien.
Något sjukt är det i Anna och Robertos förhållande, hur underbart och kärleksfullt Anna än vill framställa det.

Ha, ha nää jag tror nog att de funkar bra ihop.
De ligger på samma nivå.
De bekräftar varandra, har kul ihop och Anna försöker göra sig fin för Robetto.
I många relationer tappar man till slut respekten inför varandra, tror inte att Annas relation är dålig.
Hennes man har lärt sig gilla det bra med det dåliga.
Så där kan jag inte säga något mer än vad Annas vänner sagt att hon får hålla sig till sin man om hon ska må bättre.
Jag missunnar ingen kärlek, inte ens Booken.
Citera
2021-11-09, 00:41
Medlem
Citat:
Ha, ha nää jag tror nog att de funkar bra ihop.
De ligger på samma nivå.
De bekräftar varandra, har kul ihop och Anna försöker göra sig fin för Robetto.
I många relationer tappar man till slut respekten inför varandra, tror inte att Annas relation är dålig.
Hennes man har lärt sig gilla det bra med det dåliga.
Så där kan jag inte säga något mer än vad Annas vänner sagt att hon får hålla sig till sin man om hon ska må bättre.
Jag missunnar ingen kärlek, inte ens Booken.
Nä inte på Anna men tänkt på att Robejto aldrig är o träffar vänner eller nått annat än jobba
Citera
2021-11-09, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Roberta är Annas slav. Hennes ord är lag. Roberta har inga vänner och inga fritidsintresse det har Anna sett till. Såg en live där hon åmade sig och sa att nu kom hennes älskade man hem och när Roberta inte på eget bevåg pussade sin älskade fru inför hennes livesändning så blev hon svart i ögonen och beordrade Roberta att pussa henne. Hon är sjuk och hela familjen tassar kring henne för att inte göra henne ledsen upprörd eller gud förbjude förbannad. Roberta har inget liv och kommer aldrig att få något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in