2021-11-09, 02:17
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Nä inte på Anna men tänkt på att Robejto aldrig är o träffar vänner eller nått annat än jobba

Robettos vänner har blivit hennes.
Anna har lagt upp bilder på några av dem.
Han har nog inget intresse av att hänga på krogen själv när han är gift.

Han har hållit på med kampsportsträning
och han hinner väl inte så mycket mer än att umgås med familjen och att jobba.
Jag har vänner som är likadana, därför ser jag inget skumt i det hela mer än att Robetto är en toffel.

Träna uthållighet har han gjort till max under årens lopp, att vara Anna Books man är ju bara ett plus i kanten i hans CV 😄
Han har lärt sig att ta folk.
Kan han hantera Anna Book, kan han nog hantera de flesta människor.
Senast redigerad av cece123 2021-11-09 kl. 02:24.
Citera
2021-11-09, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vicente kan ju ha skrivit över lägenheterna på Roberto som ett arv i förtid. Som pensionär får man sen bostadstillägg om man inte har tillräcklig pension och saknar tillgångar. Inget ovanligt upplägg om man vill gama lite bidrag som vi skattebetalare står för.
Stackars stackars 😭 Vicente! Livet förmörkades när sonen gifte sig med Tooket och fick en son som allt annat INTE har levt upp till hans värderingar. Arbeta, göra rätt för sig, agera i det tysta och vara sparsam. Istället döms sonsonen gång efter annan och Mamacita Tooket försvarar sonen med näbbar och klor. Ja, du AnnaTook! Du ska vara jävligt glad att du hittade The Retarded att leva på. Took har aldrig skapat något själv.
Citera
2021-11-09, 08:32
Medlem
Nu har Anna återigen fått såååå många DM om hur hon friterar kycklingen. Hon har inte tid att svara alla, så hon lägger ut i story att hon friterar i en stor kastrull.

Det där ständiga ”jag har fått såååå många DM” är ju ett led i hennes stora behov av bekräftelse.
Citera
2021-11-09, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Stackars stackars 😭 Vicente! Livet förmörkades när sonen gifte sig med Tooket och fick en son som allt annat INTE har levt upp till hans värderingar. Arbeta, göra rätt för sig, agera i det tysta och vara sparsam. Istället döms sonsonen gång efter annan och Mamacita Tooket försvarar sonen med näbbar och klor. Ja, du AnnaTook! Du ska vara jävligt glad att du hittade The Retarded att leva på. Took har aldrig skapat något själv.
Utan Roberto och Vicente hade Anna fått kämpa i en hyreslägenhet och leva på försörjningsstöd . En så elak och lat person som Anna är borde ha fått kämpa själv och inte kunnat leva det liv hon gör på grund av sin man. Hon är en diva fastän hon inte åstadkommit något och beter sig oförskämt mot sina följare. Senast igår var hon väldigt otrevlig mot flera och bad dem avfölja henne bara för att de påpekade att hon inte skulle bry sig. Anna har blivit osams med de flesta på grund av sitt vidriga sätt,inte ens sin syster är hon sams med. Konstigt att Anna inte var till sin älskade mammas grav i helgen Mamman var också en otrevlig människa som förstörde för Anna med att tycka att hon var en blivande världsstjärna och istället lät hon henne sluta skolan i åttan.Anna är både obildad och okunnig och dessutom elak.
Citera
2021-11-09, 10:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu har Anna återigen fått såååå många DM om hur hon friterar kycklingen. Hon har inte tid att svara alla, så hon lägger ut i story att hon friterar i en stor kastrull.

Det där ständiga ”jag har fått såååå många DM” är ju ett led i hennes stora behov av bekräftelse.

Vad hände med frågestunden i helgen?
Fick inte Anna några frågor alls??
Citera
2021-11-09, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vad hände med frågestunden i helgen?
Fick inte Anna några frågor alls??
Jag gissar att de hon fick inte passade damen.
Citera
2021-11-09, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om hon läser här, vilket vi vet att hon gör, kan jag tänka mig något av följande uttalande på insta snart:
”Vi är ju spanjorer och uppmärksammar våra saknade enligt spansk tradition, inte svensk”.
”Vi visar vår kärlek och saknad vilken dag på året som helst, det behövs ingen särskild högtid för det, men många som är mindre kärleksfulla än vi hycklar och låtsas bara bry sig på Alla helgons dag”.

Säkert skulle hon säga något sånt(hennes undanflykter alltså ), men isåfall Anna-det är inte alls ”sydländskt” eller katolskt att inte sköta om en familjegrav-tvärtom-har ytterst sällan sett vanskötta gravar i katolska länder faktiskt. Traditioner runt högtider där de döda uppmärksammas är ofta viktigare än här.
Anna älskade ju att sätta pynt och ljus på graven och lägga ut på IG fram till nåt år sen. Att låta en grav med en-enligt uppgift-så älskad mamma plötsligt bara växa igen när man bor i närheten är bara dysfuktionellt, Anna.
Man kan beställa skötsel om man inte kommer överens med släktingar dessutom.

Undrar hur många DMs hon fick om sin friterade kyckling? Ett? Eller är tanterna faktiskt så knäppa att de hellre DM:ar otrevliga Anna än googlar något så enkelt?
Citera
2021-11-09, 13:33
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Säkert skulle hon säga något sånt(hennes undanflykter alltså ), men isåfall Anna-det är inte alls ”sydländskt” eller katolskt att inte sköta om en familjegrav-tvärtom-har ytterst sällan sett vanskötta gravar i katolska länder faktiskt. Traditioner runt högtider där de döda uppmärksammas är ofta viktigare än här.
Anna älskade ju att sätta pynt och ljus på graven och lägga ut på IG fram till nåt år sen. Att låta en grav med en-enligt uppgift-så älskad mamma plötsligt bara växa igen när man bor i närheten är bara dysfuktionellt, Anna.
Man kan beställa skötsel om man inte kommer överens med släktingar dessutom.

Undrar hur många DMs hon fick om sin friterade kyckling? Ett? Eller är tanterna faktiskt så knäppa att de hellre DM:ar otrevliga Anna än googlar något så enkelt?

Anna har definitivt börjat komma in i klimakteriet nu..
Trots hennes tjat om sin mens.
Citera
2021-11-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Dessutom är Pia jäkligt trevlig (och kul) 👍🏼
Det är ju huvudsaken!
Hur många har träffat Anna?
Jag gjorde det för några år sen, innan jag hittade hit och hade nån annan bild av henne än känd för mest TV och artiklar i damtidningar och kvällspress och att det pågick mobbing av henne från alla håll. Att hon hade det svårt med hälsan. Hon sålde saker på en loppis. Mitt intryck var att hon var trevlig, men liksom på sin vakt. Som om hon var beredd på att bita ifrån, huggA direkt. Jag har senare sett det här i hennes lives. Som att hon har taggarna utåt, men kämpar för att verka trevlig och avkopplad. Jag ville bara säga till henne att jag inte var ett hot, liksom. Men det hade verkat konstigt, så klart.
Jag känner fortfarande att hon är ett mysterium och trots att hon är så jävla vresig och ljuger så uppenbart så hoppas jag inte bidra till att hon mår dåligt. Jag tycker många andra kändisar som döljer sin narcissism bättre är ännu värre än Anna. Men dom är inte det minsta roliga att följa. T ex Carola, PW.
Citera
2021-11-09, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Det är ju huvudsaken!
Hur många har träffat Anna?
Jag gjorde det för några år sen, innan jag hittade hit och hade nån annan bild av henne än känd för mest TV och artiklar i damtidningar och kvällspress och att det pågick mobbing av henne från alla håll. Att hon hade det svårt med hälsan. Hon sålde saker på en loppis. Mitt intryck var att hon var trevlig, men liksom på sin vakt. Som om hon var beredd på att bita ifrån, huggA direkt. Jag har senare sett det här i hennes lives. Som att hon har taggarna utåt, men kämpar för att verka trevlig och avkopplad. Jag ville bara säga till henne att jag inte var ett hot, liksom. Men det hade verkat konstigt, så klart.
Jag känner fortfarande att hon är ett mysterium och trots att hon är så jävla vresig och ljuger så uppenbart så hoppas jag inte bidra till att hon mår dåligt. Jag tycker många andra kändisar som döljer sin narcissism bättre är ännu värre än Anna. Men dom är inte det minsta roliga att följa. T ex Carola, PW.

Det är som att Anna inte tror att någon annan kändis får kritik, hat osv. För att ingen annan kändis går bananas om det som hon gör.
Att hon är tjock är inte problemet, inte att hon har medioker sångröst heller. Hon skulle ha massor med jobb om hon bara vore så där god, glad och jordnära som hon själv påstår.
Det är främst hennes aggressiva framtoning som är obehaglig. Den är skrämmande.
Sen är hon långt ifrån ödmjuk eller jordnära. Allt ska ju vara lite finare än det verkligen är, det ljugs om bostadsorter mm.
Till och med Perelli som lever i ofattbar lyx, är mer ödmjuk och jordnära. Och tycka vad man vill om Pernilla, men hon har mkt pengar, som dessutom är hennes egna och hon kan driva med sig själv iaf.
Citera
2021-11-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Herregud har inte Anna lärt sig god kosthållning efter ALLA dessa år, ALL professionell hjälp, ALL information..
Informationen kommer in genom ena örat och ut genom andra.. Utan att ha fastnat när det kommer till Anna.

https://pasteboard.co/vYTwW4ddMeAC.jpg
Har man älskar gång blivit tjock och sen jojobantat på det måste man banta (diet, som det heter nu) resten av livet. Eller acceptera att man är tjock. Att BL och bantning sabbar ens system för livet är väldokumenterat. Anna älskar mat, både laga och äta. Inte banta. Och det är nästan omöjligt att vara smal då, med de grundförutsättningarna hon har. Genetiskt och iochmed att hon varit mycket tjock och bantat flera ggr är det er eller mindre omöjligt utan strikt diet (bantning). Jag tror hon lider av så mycket internaliserad fettfobi och självförnekelse att det är därför hon kör filter och gömmer sig. Det är sorgligt. Den som inte varit väldigt tjock och haft viktproblem sen barn- eller ungdomen har tyvärr svårt att förstå det här. "Slutbantat" av Erik Hemmingsson är rätt bra. https://www.bonnierfakta.se/nyheter/...t-sluta-banta/
Citera
2021-11-09, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Det är som att Anna inte tror att någon annan kändis får kritik, hat osv. För att ingen annan kändis går bananas om det som hon gör.
Att hon är tjock är inte problemet, inte att hon har medioker sångröst heller. Hon skulle ha massor med jobb om hon bara vore så där god, glad och jordnära som hon själv påstår.
Det är främst hennes aggressiva framtoning som är obehaglig. Den är skrämmande.
Sen är hon långt ifrån ödmjuk eller jordnära. Allt ska ju vara lite finare än det verkligen är, det ljugs om bostadsorter mm.
Till och med Perelli som lever i ofattbar lyx, är mer ödmjuk och jordnära. Och tycka vad man vill om Pernilla, men hon har mkt pengar, som dessutom är hennes egna och hon kan driva med sig själv iaf.
Men vilka andra kändisar får så mycket skit och bevakas lika hårt som Anna? Bara grejen att notera att hennes grå matta försvunnit, lol, tex.
Ja, hon verkar aggressiv och behöver "anger management" . Utan det och hennes Hyacint Bucket-stil skulle hennes populäritet här falna kvickt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in