2021-10-26, 07:29
Medlem
De senaste veckorna har jag inte hängt med i Annas Universum så bra, tröttnade lite. Men nu undrar jag om någon har koll på vilka jobb vi tror eller som hon har antytt att hon har i pipen? Kan någon sammanfatta? Kyrkan blev det ju inget med och sen privata spelningen i fredags tror jag vad jag vill om. Hon gjorde ngt samarbete för ett kort tag sen, minns inte vad, men tveksamt om hon fick betalt för det? Hur fan orkar människan kliva upp VARENDA jädra morgon och låtsas att allt flyter på och är som det ska vara?
Citera
2021-10-26, 08:01
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Här är mitt inlägg som innehöll länken till klippet i korridoren. På Youtube står det "Det här videoklippet är privat".
Tror det var Bloggbevakning som la upp det från början. På Bloggbevakning står det bara nåt om att Anna håller väckelsemöte.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...-livesandning/
Antar Annas advokater hotat med stämma skiten ur YouTube och de lagt ner videon.
Citera
2021-10-26, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
De senaste veckorna har jag inte hängt med i Annas Universum så bra, tröttnade lite. Men nu undrar jag om någon har koll på vilka jobb vi tror eller som hon har antytt att hon har i pipen? Kan någon sammanfatta? Kyrkan blev det ju inget med och sen privata spelningen i fredags tror jag vad jag vill om. Hon gjorde ngt samarbete för ett kort tag sen, minns inte vad, men tveksamt om hon fick betalt för det? Hur fan orkar människan kliva upp VARENDA jädra morgon och låtsas att allt flyter på och är som det ska vara?
Tja enligt henne så är hon så start så stark och ingen annan människa hade orkat ens en liten del av allt hon varit med om så ...
Citera
2021-10-26, 11:36
Medlem
Med tanke på hur många bilder hon brukar lägga ut på frukostmackor, sängkuddar mm
eller som nu när hon var hos My och packade upp - och då hade hon ändå inte fått med allt från början (!) -
är det riktigt, riktigt konstigt att hon inte har lagt ut en endaste bild
tagen i samband med att hon hade ”en spelning på en Privatfest”.

Det stämmer liksom inte!

Lika lite stämmer det där med covidsaneringen.

”Preach motherfucker, preach”-filmen försvann nån tid efter att hon och kyrkoherden satt jury i pajtävlingen.
2021-09-02, 14:47 beskrev jag en fantasibild om hur hon uppträdde i kyrkan/församlingshemmet.
Då fanns filmen kvar.

Det finns väl inte så många som både haft intresse av att få bort den och kanske kände till
att man tänkte att det var en bra idé att Anna skulle uppträda i kyrkligt sammanhang.

Sen kan man undra hur nån lyckades få YT-kontots ägare att uppfylla den önskan.
Citera
2021-10-26, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstasGranne
Med tanke på hur många bilder hon brukar lägga ut på frukostmackor, sängkuddar mm
eller som nu när hon var hos My och packade upp - och då hade hon ändå inte fått med allt från början (!) -

Det stämmer liksom inte!

”Preach motherfucker, preach”-filmen försvann nån tid efter att hon och kyrkoherden satt jury i pajtävlingen.
2021-09-02, 14:47 beskrev jag en fantasibild om hur hon uppträdde i kyrkan/församlingshemmet.
Då fanns filmen kvar.

Det finns väl inte så många som både haft intresse av att få bort den och kanske kände till
att man tänkte att det var en bra idé att Anna skulle uppträda i kyrkligt sammanhang.

Kanske mutades denne med läsglasögon?
Citera
2021-10-26, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Kanske mutades denne med läsglasögon?

Ja DEN kampanjen är nog den gräsligaste jag sett.
Det gick inte ens att ta den på allvar.
Bilderna var så hemska att det blev roligt.
Citera
2021-10-26, 12:26
Medlem
Citat:

Ja DEN kampanjen är nog den gräsligaste jag sett.
Det gick inte ens att ta den på allvar.
Bilderna var så hemska att det blev roligt.
Ja det ser ut som hon gör reklam för Butterics skämtglasögon.
Citera
2021-10-26, 13:44
Medlem
Citat:

Det stämmer liksom inte!

Då fanns filmen kvar.

Bloggbevakning lade upp videon(flera år sen, 2018). Camilla G brukar inte ta ner grejer i första taget(Anna har frustat och blåst upp sig förr)-videon där hon sitter full och pekar fuck you mot kameran finns däremot kvar i en kortversion på en annan kanal. Kanske Camilla tyckte synd om Anna efter att ha läst om hennes kyrkotrevare.

Denna pärlan med en troligen påtänd/möjligen manisk/både och Anna är inte smickrande för Annas kyrkliga image heller, den finns dock kvar hos BB.

https://youtu.be/kgptXwzhRyc
Citera
2021-10-26, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Bloggbevakning lade upp videon(flera år sen, 2018). Camilla G brukar inte ta ner grejer i första taget(Anna har frustat och blåst upp sig förr)-videon där hon sitter full och pekar fuck you mot kameran finns däremot kvar i en kortversion på en annan kanal. Kanske Camilla tyckte synd om Anna efter att ha läst om hennes kyrkotrevare.

Denna pärlan med en troligen påtänd/möjligen manisk/både och Anna är inte smickrande för Annas kyrkliga image heller, den finns dock kvar hos BB.

Fy vad otäck Anna är när hon pratar med sina följare, inte konstigt att hon har förlorat nästan alla sina vänner.
Citera
2021-10-26, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Fy vad otäck Anna är när hon pratar med sina följare, inte konstigt att hon har förlorat nästan alla sina vänner.
Så arg, bitter och nedlåtande hon är :/ Och det vidriga smaskandet. Huvva.
Citera
2021-10-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman

😣 Hon är verkligen ÄCKLIGT här.. har sett den många gånger och blir lika fascinerad varje gång jag ser den.. Alltså är man anhängare av Tanten och hon är så här äckligt spydig, så fattar inte jag att man avföljer henne.. 😔
Citera
2021-10-26, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Antar Annas advokater hotat med stämma skiten ur YouTube och de lagt ner videon.
Annas advokater!! Hitintills är det inte en enda advokat som hjälpt Tooket för casen har varit solklara! Sen tror jag inte att det finns några pesetas kvar på kistbotten att anlita någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in