2021-07-23, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/SMLGF3f

När hon ser ut så här live så borde hon ge sjutton i att filtrera bilder hon lägger ut.

Kul när hon säger att alla hennes lives sparas på Youtube.
Ändå fortsätter hon 🙄
fy faan , skrämmande vilket psyco, ser her helt galen ut på varje bild, usch!
Citera
2021-07-23, 22:36
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Jo anledningen är väl att ingen har en röst mer än hon som klarar det, Luciano Pavarotti är inte ens i närheten för att göra en cover på ABC

Du gillar att provocera 😉😁
Du kan lägga ner det nu.

Ena stunden var du hantverkare hos Anna och rensade avlopp, en annan gång en god vän till Felicia.
Ska man trolla och hitta på måste man ha koll på vad man sagt 😉
Senast redigerad av Tuttlutt 2021-07-23 kl. 22:39.
Citera
2021-07-23, 22:39
Medlem
Citat:
https://postimg.cc/gallery/SMLGF3f

När hon ser ut så här live så borde hon ge sjutton i att filtrera bilder hon lägger ut.

Kul när hon säger att alla hennes lives sparas på Youtube.
Ändå fortsätter hon 🙄

Bild nr 6 skrämmer i alla fall mig.
Citera
2021-07-23, 22:44
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Du gillar att provocera 😉😁
Du kan lägga ner det nu.

Ena stunden var du hantverkare hos Anna och rensade avlopp, en annan gång en god vän till Felicia.
Ska man trolla och hitta på måste man ha koll på vad man sagt 😉
Nej faktum är att det med Felicia är sant, men resten är som Du säger provokation.
Så jag ger mig, utom vad det gäller min insyn i familjen.
Citera
2021-07-23, 22:50
Medlem
Hon blockar bla baserat på vilka konton du följer och om du tex gillar fel kommentarer(enligt henne). Följer du Bloggbevakning tex är du garanterad block från Anna. Det räcker. Anna är ett intressant och relaterbart psykologiskt fenomen som triggar många undermedvetet genom minnen, frustration och erfarenheter man har från sitt eget liv av liknande människor helt enkelt.
Vi är faktiskt rätt många som känner igen "Annor" från våra egna liv, vare sig det är familjemedlemmar, partners, kolleger eller vad det nu kan vara. Alla som haft med en Anna att göra up close and personal vet vilken jävla frustration det är, hur ens egen verklighetsuppfattning rubbas och hur omöjligt det är att få dem att "söka hjälp", de ser nämligen inget fel med sitt eget beteende alls och om de är högfungerande nog går det inte att tvinga dem till vård. Det är omgivningen som får söka hjälp i de flesta fall. Det är en förklaring till varför hon utlöser så mycket reaktioner. En av flera.
Citera
2021-07-23, 22:57
Medlem
Under-Jordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niemands
Ni vet såna där "inzoomningar" där man tror att man ser en urringning, men när de zoomar ut ser man att det är ett arsle?

Annas urringning är tvärtom, den ser ut som en röv i BH på den där bilden.
Rörmokarglipa, gällivarehäng och röda långkalsipper..
Un-see that!
Citera
2021-07-23, 23:00
Medlem
Citat:
Jag har nyligen hittat tråden, jag följer henne på instagram, hon gör ju allt för sin familj, blockerad hur menar du då ? Det är ju bara att fråga så får man svar, om man är anständig.
Inga frågor om barnen, snatterier, eller om Robertos (halmpyntets) erektion då får man svar utan att bli blockerad, så skyll dig själv.

😯 Vadå nyligen hittat tråden ?

Du skrev här på FB den 22/4-19 där du skriver att du blev blockad på Annas Instagram för att du frågade om en polotröja hon hade.. och Blockad.

Även den 8//5-19 önskade du familjen välkommen till Märsta.. och blev blockad .
Så du ser hur hon enkelt blockar utan man ställer frågor om familjen osv.
😮😩
Citera
2021-07-23, 23:01
Medlem
fardtjanstens avatar
Felica blev lurad av pojkvännen att ta ta droger, det är väl bara att läsa domen så förstår var och en att hon är utsatt för ett korkad domare. Utan henne vore inte Anna något mer än en bankomat.
Anna har egna undan sparade pengar efter blpvip eller vad det heter.
Hon är i mina ögon/öron värd mer än ert förakt, den som är värst är Roberto som inte ger henne den proffs hjälp hon behöver efter alla era pakt liknade attacker, klart som fan hon läser här, och det sänker henne psykiskt, försök sätta dig in i hennes liv.
Nä just det du hade bytt namn när alla dina lik i garderoben var offentliga
Citera
2021-07-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunpalm
Bild nr 6 skrämmer i alla fall mig.
Uuj skrämmande
Hon måste lida av nått större psyk grejer
Hennes ögon ändras på liven
Stora o skrämmande 🙄🙄
Citera
2021-07-24, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Helt plötsigt spelar familjen toledano MINIGOLF

Kan det ha att göra med att my har visat upp minigolfen på sitt insta
Bara en fråga ?

🤣🤣🤣 det va min tanke direkt idag när jag såg att My spelade minigolf, att undra hur lång tid det tar innan primadonnan tar med familjen på detsamma!!!
Citera
2021-07-24, 00:52
Medlem
Citat:
Felica blev lurad av pojkvännen att ta ta droger, det är väl bara att läsa domen så förstår var och en att hon är utsatt för ett korkad domare. Utan henne vore inte Anna något mer än en bankomat.
Anna har egna undan sparade pengar efter blpvip eller vad det heter.
Hon är i mina ögon/öron värd mer än ert förakt, den som är värst är Roberto som inte ger henne den proffs hjälp hon behöver efter alla era pakt liknade attacker, klart som fan hon läser här, och det sänker henne psykiskt, försök sätta dig in i hennes liv.
Nä just det du hade bytt namn när alla dina lik i garderoben var offentliga

Anna behöver professionell hjälp för sin personlighetsstörning o har haft exakt samma problem hela sitt liv i alla kretsar hon varit i! Både privata umgängen o vid de få tillfällena det handlar om jobb.
Det har ingenting med några ”pakt liknande attacker” från okända människor på en sida som hon helt kan avstå från att läsa!

MEN det är få människor som lider så mycket under sin livstid som människor med Annas personlighetsstörning gör.
Det är på riktigt fruktansvärt när hela ens tillvaro är emot en o alla vill en illa, vilket är deras verklighetsuppfattning. Förstå att leva i det 24tim/dygn, all den sorgen, ilskan, förtvivlan…. Det skulle knäcka vem som helst!

Problemet är bara att så ser inte verkligheten ut! O i stort sätt i alla situationer är det dom själva som skapat problemen som uppstår. Alla missförstånd, alla svek, alla obegripliga sätt att tolka vad någon sagt eller en händelse.
O självklart säger människor ifrån när man beter sig som Anna gör.

Steg nr1 för Anna är att LOGGA UT O LÄGG NER SOCIALA MEDIER!

Så hälsa henne det du!
Citera
2021-07-24, 01:05
Medlem
https://postimg.cc/gallery/CgQ9W1T
Sprit. Svengelska. Nattlig pizza. Och en härlig dag. Typ så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in