Citat:
Ursprungligen postat av
osnuten
[osnuten reser sig vid nästa möte för AnonymaAnnaFöljare]
Jag skäms, men tycker det är så fantastiskt spännande och kan inte sluta följa detta.
Som att åka förbi en bilolycka.
Alla lögner och fantasier hon bygger upp för att se lyckad/lycklig ut.
Antar att det är denna fascination som driver folk att bli psykologer - att försöka lösa
mysteriet vad som döljer sig under ytan. Vad sker i hennes huvud? Går hon att bota?
Tror hon själv på allt hon säger? Eller är allt bara ett virrvarr av lögner även för henne?
När rasar i så fall korthuset?
Är bilderna på alla hennes bedrifter ämnade för oss, eller ska de visa maken och svärfar
att hon minsann inte sitter i sängen och smaskar framför TV:n på dagarna?
Väntar hon på att någon ska erbjuda henne det perfekta reklamsamarbetet som säkrar försörjningen?
Eller att låtskrivare äntligen förstår vilken talang hon besitter?
Mitt tips (om det vore möjligt): Riv fasaden och avslöja allt i en självutlämnande och ärlig självbiografi. En given
bästsäljare. Sedan kan hon ju flytta till Spanien och leva på royalties.
Jag måste också passa på att ge TV 4 en välförtjänt känga. Deras låga nivå kan kanske ursäktas
när det gäller övriga program - men när det handlar om människors hälsa? Hur kan man då bjuda in
en bevisad mytoman som förvirrar begreppen? Planen var kanske att ifrågasätta hennes
påståenden och skapa "bra TV". Men när hon får stå oemotsagd blir ju resultatet
bara ett negativt bidrag till folkhälsan. Kanske direkt farligt?
Ja, jag upptäckte denna tråd för ett och ett halvt år sedan och kan inte låta bli att följa den. detta trots att jag är närmast allergisk mot den typ av musik som Anna levererar och inte är det minsta intresserad av henne som artist.
För mig med min sjuka humor är det som att uppleva Hyacinth Bucket och Al Bundys familj i verkligheten.
Och till skillnad från dig skäms jag inte heller, försöker istället att få fler att bli "Bookomaner".
Att det sedan är nästan tragiskt hur hon beter sig och ställer till det för sig är en annan sak. Ibland skäms jag faktiskt för att jag finner det hela en aning komiskt, egentligen är det tragiskt.
Vad gäller "gam-kanalen" TV 4 så handlar det väl om tittarsiffror. Skandaler ger höga tittarsiffror och mycket snack kring programmen. Därför lyfts Anna in då och då för att de hoppas att hon ska göra bort sig vilket drar publik och ger rubriker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dansa0pausa
TookAnna skickar fram ” barnen ” att sköta marknadsföringen av henne

Tyvärr har de lyckats rätt bra med det under senare år.