2021-12-05, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Håller med!!
Hade glömt bort detta..
Bråket mellan Little Jinder och Läckberg om ordet hora.
https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...r-och-h-ordet/

Därefter kommer Anna med ett obligatorisk " jag tycker" inlägg.
Anna svamlar verkligen i sitt egna Universum och lyckas alltid vända saker så att det handlar om henne, det som kommer i länken nedan är så mycket Anna att man kräks..
https://tramsfrans.aftonbladet.se/20...inderlackberg/
Tramsframs skriver..

Anna ordbajsar ord .. Och precis som Tramsfrans skriver fattar man inte riktigt vad Anna vill med sitt inlägg..
Möjligtvis att framhävda sig själv igen OCH att älta..

Anna skulle inte klara av högskoleprovets läsförståelse.. THATS FOR SURE..
Noterar också så att hon stavar fel även på svenska "Fabrisera" och..hittar på lite egna uttryck .. Vad sägs om det egenhändigt "fabriserade" ordspråket:
.. "något blir ju inte sant för att 10 000 ropar vi såg musen" ..
Det får ju det hela att bli ännu mer komiskt, eftersom Anna ska verka så snusförnuftig i sitt långa inlägg, men skriver dessvärre som en tuggummituggande fjååårtis som skriver en liten uppsats om krig på jorden..typ.
Anna gjorde sig till åtlöje igen.. Utan att någon bad om det...

Stör mig också på hela hennes sätt. Försöker prata som en akademiker men har noll kunskap om nånting. Ännu mer när hon öppnar munnen. Hon har ett begränsat språkbruk. Det är massa svordomar, motsägelser och anklagelser.
Citera
2021-12-05, 12:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag saknar mamma40 s regelbundna rapporter från Annas lives...
Ja dom är saknade. Förhoppningsvis så dyker morsan upp snart igen.
Citera
2021-12-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Stör mig också på hela hennes sätt. Försöker prata som en akademiker men har noll kunskap om nånting. Ännu mer när hon öppnar munnen. Hon har ett begränsat språkbruk. Det är massa svordomar, motsägelser och anklagelser.

Speciellt då hela hennes svammel har noll innehåll. Som Trams-Frans frågar, vad är hennes poäng?
Citera
2021-12-05, 14:22
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Speciellt då hela hennes svammel har noll innehåll. Som Trams-Frans frågar, vad är hennes poäng?

Förmodligen för att göra sig hörd.
Ungefär som när Anna gav en intervju i hemmet och "måste" berätta att hon är minsann som alla andra med smuts i hörnen.
Det, är väldigt viktigt för hela världen att få veta Annas åsikter och vad hon gör..i Annas universum.

Anna är ju för övrigt som alla andra, men hennes morsa har mindfuckat Anna att tro att hon är bättre, mer speciell än alla andra.
Förmodligen blev morsans mindfuck värre efter hennes misslyckanden.
Allt för att trösta "världens bästa" sångerska..

Billy Butt nämnde att Anna var inte lätt att tas med som tonåring, kan tänka mig det, hon var nog en smula högfärdig, undra hur många som var skadeglada i hennes forna klass när hon floppade -87?
Citera
2021-12-05, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag saknar mamma40 s regelbundna rapporter från Annas lives...

Ja och Loquitas inspelningar från livesändningarna.
Citera
2021-12-05, 14:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Ja och Loquitas inspelningar från livesändningarna.

Har Anna några timslånga livesändningar öht numera?
Citera
2021-12-05, 16:03
Medlem
Julmarknad i Sigtuna med en selfie på
Benjamin Ingrosso. Det måste gjort hennes dag.

Hon och R avslutare med en kopp cappuccino på Cicciotto. Hur många gånger i veckan är hon där och springer?

https://postimg.cc/gallery/LqrxZRv
Citera
2021-12-05, 16:47
Medlem
Citat:

Hon och R avslutare med en kopp cappuccino på Cicciotto. Hur många gånger i veckan är hon där och springer?

”De dina..” kan hon sluta använda det uttrycket, dessutom nämner hon sig SLLTID först då hon sätter sig och klanen som avsändare.. ”Anna, roberta NN NN”
Galet obildad.. Har hon plöjt igenom sin pocketbok som hon fick av ”finaste, vackraste, bästaste” fd ”agenten”??
Citera
2021-12-05, 17:08
Medlem
Citat:

Stackars Benjamin AnnaTook dansar väl naken nu inför The Retarded för att hon är sååå lycklig över att hon fick en selfie tillsammans med Benjamin Stackars Benjamin som alltid är så snäll och ställer upp för kameran.
Citera
2021-12-05, 17:16
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Jag undrar om Benjamin har någon direkt koll på vem Anna är, rent musikaliskt.
Kan han nynna två låtar hon framfört.
Jag som är i Annas generella ålder kan bara nynna på en låt...jag kan inte ens texten förutom delar av refrängen på ABC.
Citera
2021-12-05, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
”De dina..” kan hon sluta använda det uttrycket, dessutom nämner hon sig SLLTID först då hon sätter sig och klanen som avsändare.. ”Anna, roberta NN NN”
Galet obildad.. Har hon plöjt igenom sin pocketbok som hon fick av ”finaste, vackraste, bästaste” fd ”agenten”??

Bara egocentriska narcissister som placerar sig själv först på det sättet hon gör.
Citera
2021-12-05, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Stackars Benjamin som alltid är så snäll och ställer upp för kameran.

Han är alldeles för snäll, och vågade såklart inte säga nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in