2017-02-19, 11:31
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jisses vilken spya hon slängde ur sig nyss! Om att hon inte ens blev inbjuden att vara underhållare på mellon. Det hade hon minsann gjort bättre. Bättre timing och "fantastisk sångröst". Jag undrar om hon menar "FANATISK sångröst". Men BRA om hon numer lämnar hästkrakarna ifred. För det där med ridning var väl inte mer kul än att dog efter Stjärnhoppningen och särskilt som Bingos Instagram vägrat genflirta med hennes försök till att "vara en speciell och extra ärad följare.).

Jag undrar dock om hon verkligen tror att hon är känd för sin sång, eller fattar hon att hon är känd för sina pajasfasoner? Fråga en klass gymnasieelever "Vem är Anna Book?" och de lär i god tro svara att det är en som gillar att gråta och gnälla och ställa upp i program där hon tillåts göra det.

Om att hon inte ens blev inbjuden att vara underhållare på mellon.

Men hur korkad får hon bli! Bara för att hon misslyckades med att söka in till melodifestivalen som artist innebär det inte att de måste kompensera henne för någon inbillad förorättelse. Ingen var skyldig henne något till att börja med, minst av allt de som producerar melodifestivalen. Det var ju knappast deras fel att hennes bidragslåt förra året diskades. Usch människa att du inte skäms.
Citera
2017-02-19, 12:11
Medlem
rex144s avatar
Anna Book borde göra ett program om bantning, en tarmsköljning i TV , hennes bajs har säkert högt kaloriinnehåll,
Anna är narcissistisk och hade älskat att prata om sig själv, om sina känslor, etc.

Det hade varit kul twist att ha en fet programledare som lär folk om hälsosam mat och dieter.
Anna måste ha enorma erfarenheter av olika dieter.

Anna Book borde vara med i Mello som expertkommentator, hos känner sig lurad på konfettin
Citera
2017-02-19, 14:56
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hemska saker!!

Varför lagar människan mat till ett helt regemente? Det blir ju fler matdosor än de orkar med även om de fördelas ut över flera dagar.

Hon skänker mat till hemlösa....När kylskåpet gick sönder klagade Anna på att de tvingades slänga mat för hundratusentals (!) kronor, mat som annars hade kunnat skänkas till hemlösa .
Resten får hennes familj. Blir det några smulor kvar smakar hon eventuellt men sällan. Anna äter enligt egen utsago alldeles för lite pga den förminskade magsäcken och stress, hon tappar ofta matlusten pga allt hemskt och orättvist som händer i hennes kommentarsfält.
Citera
2017-02-19, 16:29
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Hon skänker mat till hemlösa....När kylskåpet gick sönder klagade Anna på att de tvingades slänga mat för hundratusentals (!) kronor, mat som annars hade kunnat skänkas till hemlösa .
Resten får hennes familj. Blir det några smulor kvar smakar hon eventuellt men sällan. Anna äter enligt egen utsago alldeles för lite pga den förminskade magsäcken och stress, hon tappar ofta matlusten pga allt hemskt och orättvist som händer i hennes kommentarsfält.
Inte för att jag misstror dig men skulle du kunna länka när hon säger mat för hundratusentals kronor? Jag bara måste se/höra det med egna ögon haha. Vafan har Jabba i kylen egentligen? Ugnsbakade diamanter?
Citera
2017-02-19, 17:57
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Inte för att jag misstror dig men skulle du kunna länka när hon säger mat för hundratusentals kronor? Jag bara måste se/höra det med egna ögon haha. Vafan har Jabba i kylen egentligen? Ugnsbakade diamanter?
Några hundra spänn verkar det ha rört sig om. Dock tillräckligt för att få henne att bryta ihop.

Det värsta, enligt Anna Book, är att hon tvingades slänga mat för hundratals kronor när hon i stället hade kunnat ge den till människor i behov. När hon pratar om det kommer tårarna.
– Jag är inte arg, jag är ledsen och rätt uppgiven.

http://www.expressen.se/noje/book-ar...-min-lagenhet/
Citera
2017-02-19, 18:29
Medlem
Tunnan skänka mat? Skulle inte tro det, att skänka bort något hon kan glufsa i sig strider mot en matmissbrukares natur. Skulle Anna skänkt bort mat hade alla fått veta detta, det hade basunerats ut att Sveriges Moder Theresa gjort en stor insats tjugofem bilder med texter som HÄR MATAR JAAAG HEMLÖSA MED MINA BARA HÄNDER.
Citera
2017-02-19, 18:43
Medlem
vadskalljagtros avatar
Kollade precis på Insta, där sitter hon på en stackars häst som är hårt inspänd för att Tunnan skall kunna studsa runt på den. Ägaren till hästen borde få ett kokt stryk som utsätter den för Booken...
Citera
2017-02-19, 18:55
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan skänka mat? Skulle inte tro det, att skänka bort något hon kan glufsa i sig strider mot en matmissbrukares natur. Skulle Anna skänkt bort mat hade alla fått veta detta, det hade basunerats ut att Sveriges Moder Theresa gjort en stor insats tjugofem bilder med texter som HÄR MATAR JAAAG HEMLÖSA MED MINA BARA HÄNDER.

Hade hon verkligen gjort det skulle det ha varit det vettigaste hon tagit sig för på decennier.
På teve visade man för ett tag sedan att Klara församling delar ut matpaket till hemlösa och andra behövande på Sergels torg.
Hon borde också engagera sig i detta så att hennes liv får en ny mening nu när karriären gått i stå och då kommer ju all mat som hon gör till verklig nytta. Man har också en liten kör i Klara församling som hon kan sjunga i så allt är en win/win situation.
Citera
2017-02-19, 19:01
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Några hundra spänn verkar det ha rört sig om. Dock tillräckligt för att få henne att bryta ihop.

Det värsta, enligt Anna Book, är att hon tvingades slänga mat för hundratals kronor när hon i stället hade kunnat ge den till människor i behov. När hon pratar om det kommer tårarna.
– Jag är inte arg, jag är ledsen och rätt uppgiven.

http://www.expressen.se/noje/book-ar...-min-lagenhet/
Herregud vilken patetisk människa. Att den där idioten ger bort mat tror jag inte ett skit på och hur i hela H kan man bryta ihop för något så löjligt? Hon bör tvångsmedicineras..
Citera
2017-02-19, 23:43
Medlem
Hon har svarat på en kommentar under en bild på instagram, att nästa helg är deras hem en byggarbetsplats.. Ska de defekta vitvarorna bytas och en list spikas fast tro?
Citera
2017-02-20, 03:38
Medlem
Min fråga är om dessa ögonbryn är målade, naturliga eller tatuerade. Jag mår så dåligt och klarar inte av att se dessa. Likt förbaskat dyker dom upp när man ska läsa nyheter i Expressen.
Citera
2017-02-20, 06:05
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Min fråga är om dessa ögonbryn är målade, naturliga eller tatuerade. Jag mår så dåligt och klarar inte av att se dessa. Likt förbaskat dyker dom upp när man ska läsa nyheter i Expressen.

ANNA BOOKS ÖGONBRYNSDRAMA: "Jag målade dit dom, men nu växer de ut igen!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in