2017-02-20, 08:07
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Hon har svarat på en kommentar under en bild på instagram, att nästa helg är deras hem en byggarbetsplats.. Ska de defekta vitvarorna bytas och en list spikas fast tro?

Jag tror dom ska byta ut matbordet...
Det där är en gåta med, när man såg arga snickaren var det uppenbart en dörr/en öppning till ett annat rum precis efter att bordet tagit slut. Dock anser ju Book-malen att hon behöver ett större bord.
Det skulle ju göra att den dörren/öppningen blir "låst" men såklart, även det är väl arga snickarens fel...

Beträffande huruvida hon skulle kunna bjuda hemlösa på mat slutar det väl med att hon tycker dom luktar illa och att hon då faller i gråt och beklagar sig "Min mats doft, som luktade sååååååå gott försvann p.g.a. uteliggarnas stank. Jag har aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv".
Citera
2017-02-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
ANNA BOOKS ÖGONBRYNSDRAMA: "Jag målade dit dom, men nu växer de ut igen!"

Det roliga är att hon redan har stått och GRÅTIT över sina ögonbryn, över hur en grupp kvinnor har suttit och skrivit skit om hur fula dom är och mobbar henne.. Att dom bara vågar, när det var en obegåvad och oförskämd makeupartist som noppade sönder dom och lilla stackars Anna inte kan rå för det.. I nästa andetag så predikar hon om att inget biter på henne och att hon inte läser skvaller om sig själv.
Citera
2017-02-20, 12:42
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Det roliga är att hon redan har stått och GRÅTIT över sina ögonbryn, över hur en grupp kvinnor har suttit och skrivit skit om hur fula dom är och mobbar henne.. Att dom bara vågar, när det var en obegåvad och oförskämd makeupartist som noppade sönder dom och lilla stackars Anna inte kan rå för det.. I nästa andetag så predikar hon om att inget biter på henne och att hon inte läser skvaller om sig själv.

Försöker du använda logik i Anna Book-tråden?
Citera
2017-02-20, 13:49
Medlem
Citat:
Försöker du använda logik i Anna Book-tråden?

Haha point taken!
Citera
2017-02-20, 15:10
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarabeo
Inte för att jag misstror dig men skulle du kunna länka när hon säger mat för hundratusentals kronor? Jag bara måste se/höra det med egna ögon haha. Vafan har Jabba i kylen egentligen? Ugnsbakade diamanter?

Jag tror det var i den här tråden jag såg det och antog att någon anspelade på Annas ständiga överdrifter, för inte ens hon kan väl vara så dum att hon tror att någon går på att man har mat i kylen för hundratusentals kronor? Såvida det inte skulle sammanfatta och illustrera hur mycket som slösats bort under en längre tid pga Arga Snickarens uselhet. ELLER om kylen var fylld av rysk kaviar och champagne (som annars kunde ha skänkts till hemlösa)

Jag tror inte heller att Anna donerar eller bidrar till behjärtansvärda ändamål särskilt mycket eller ofta. Det händer säkert och framförallt med baktanken att (lönlöst försöka) få henne att framstå som generös och altruistisk. Solnas egen Moder Teresa...
Det har ju hänt att hon vid något av sina anfall gormat om att de minsann skänkt och skänker så mycket som ingen vet om. Yeah right! Precis som Setj skrev skulle det aldrig passera obemärkt förbi utan det skulle skrytas om och visas upp överallt där hon kom åt. Minns den pinsamma historien med den gamla barnvagnen de skänkte "åt fattiga" i Spanien.
Citera
2017-02-20, 15:35
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Min fråga är om dessa ögonbryn är målade, naturliga eller tatuerade. Jag mår så dåligt och klarar inte av att se dessa. Likt förbaskat dyker dom upp när man ska läsa nyheter i Expressen.

Citat:
ANNA BOOKS ÖGONBRYNSDRAMA: "Jag målade dit dom, men nu växer de ut igen!"

Hon håller på att låta dem växa ut, säger hon. Det har hon gjort i över ett år nu ungefär, om jag minns rätt...
Citera
2017-02-20, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Hon håller på att låta dem växa ut, säger hon. Det har hon gjort i över ett år nu ungefär, om jag minns rätt...
Hemskt. Hade hellre läst att hon rakat av dom helt och målat en annan form.
Citera
2017-02-20, 16:40
Medlem
Ananys avatar
[quote=kostymnisse|59955241]Jag tror dom ska byta ut matbordet...
Det där är en gåta med, när man såg arga snickaren var det uppenbart en dörr/en öppning till ett annat rum precis efter att bordet tagit slut. Dock anser ju Book-malen att hon behöver ett större bord.
Det skulle ju göra att den dörren/öppningen blir "låst" men såklart, även det är väl arga snickarens fel...

Men hur svårt skall det vara?

Matbordsproblemet skulle väl enkelt kunna lösas genom att skaffa ett bord med iläggsskiva så kan storleken anpassas efter behov?
Fast det är kanske för tekniskt avancerat för paret med tanke på den lösa brädan under diskmaskinen? Dessutom skulle antagligen ambulansen få rycka ut oftare än den redan gör för Bookstollarna om Roberto råkar klämma fingret när han försöker montera iläggsskivan och Anna fastnar med löshåret i skarven.
Citera
2017-02-20, 17:08
Medlem
Hon delgav på instagram att köksön ska rivas imorgon, bookskan säger: "varför ska man riva något som fungerar, är inte det konstigt? Eller så är det så att jag hade rätt hela tiden och det är fuskbygge"
Citera
2017-02-20, 17:09
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv

Jag var 100% sarkastisk när jag skrev detta.

Men Anna sviker inte.
Citera
2017-02-20, 17:22
Medlem
godboys avatar
Citat:
Hon delgav på instagram att köksön ska rivas imorgon, bookskan säger: "varför ska man riva något som fungerar, är inte det konstigt? Eller så är det så att jag hade rätt hela tiden och det är fuskbygge"

Ska de riva den själva? I o f räcker det väl att fläskTunnan lutar sig mot köksön för att dem skall rasa. Men de verkar ju helt inkompetenta att lyckas med något ö h t i den familjen. De klarade ju inte ens att sätta fast träbiten under diskmaskinen.
Citera
2017-02-20, 18:15
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Hoppas de skiter i att bygga en ny. De borde återställa hemmet till hur det var. Nu är väl hennes klädkammare i och för sig redan i samma skick som de var innan. En hordares ränder går aldrig ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in