2017-01-18, 21:47
Medlem
enfindams avatar
Stämmer det att Anna tänker göra en "Wahlgrenare" och släppa in kameror i sitt hem 24/7? Det skulle säkert få tittare, tror jag.
Citera
2017-01-18, 22:54
Medlem
Oj, nu blir jag ju lite generad här! Tack för beröm! Eller kanske jag ska formulera mig mer som trådens huvudperson, tack för fina ord.
Det är ju även lite genant att man som vuxen människa blir så ohöljt skräckfascinerad av en så tragisk person. Jag kan inte riktigt greppa om hon är på riktigt. Om hon är det, är hennes stackars familj riktigt medvetna om hur deras halvspanska matriark uppfattas av den riktiga världen?
Hon har ju jobbat med "så otroligt många" av Sveriges absoluta kändiselit (Ankie Bagger, Jan Johansen m.fl.), vad anser egentligen alla dessa fantastiska kollegor om henne?
Alla ringer ju och tjatar på henne om att vara med i alla möjliga program och spektakel.
Blir heller inte klok på varför jag ens tittar på den här periscopande pinsamheten.
Men nog fan tittar jag när jag kan. Det är väl som en trafikolycka, man tittar fast man borde hjälpa till omedelbums. Ikväll missade jag ju, men det kanske är bra med lite vettigt liv emellanåt. Som att jobba lite. Men ingen, ingen jobbar ju hårdare och mer än henne.
Så många frågor och inga svar...
Citera
2017-01-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Så förutom en hög med WT och släktingar så följer AB Ricky Martin, Oprah och Melodifestivalen. Undrar om Rocky Martin, Oprah och melodifestivalen följer Annas sängliggande på periscope?

Hahaha..! antagligtvis så följer dom inte och ligger inte heller i sina sängar dagarna i ända, för dom ÄR artister på riktigt och måste jobba för det..!
Stackars "lilla" Anna, undrar om hon nånsin vaknar upp till verkligheten, zero . Wake up Anna!
Citera
2017-01-18, 23:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Igår råkade hon avslöja att toffel-Roberto har TVÅ jobb. Som väktare på dagarna, och som personlig assistent på kvällarna. Det är därför han alltid är så sen hem, runt 21-tiden.

Allt för att primadonnan själv ska få gå hemma och leka heltidsjobbande artist. Hur fan kan han gå med på det upplägget?
Citera
2017-01-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Igår råkade hon avslöja att toffel-Roberto har TVÅ jobb. Som väktare på dagarna, och som personlig assistent på kvällarna. Det är därför han alltid är så sen hem, runt 21-tiden.

Allt för att primadonnan själv ska få gå hemma och leka heltidsjobbande artist. Hur fan kan han gå med på det upplägget?

Det är lite som Al och Peggy Bundy....

Edit: ganska mycket faktiskt! En make som har ett underbetalt looserjobb och en fru som varvar dagarna med att kolla Oprah, sova och äta! Känns det igen?
Senast redigerad av pauleisen 2017-01-19 kl. 00:10.
Citera
2017-01-19, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Var hon inte ganska noggrann med att säga att han jobbade som personlig tränare åt folk med funktionshinder? Att han är såååååå fin som hjälper de som inte kan röra sig att få göra det?
Citera
2017-01-19, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tack för det.
Så hon följer Ricky Martin. Vad tycker herr Toledano om det?
Behöver man ha konto på periscope för att kunna titta?
Citera
2017-01-19, 18:24
Medlem
Loquitas avatar
Jag vet inte hur periscope funkar riktigt, men varken Oprah eller Ricky Martin har nåt man kan kolla på. Antagligen har de väl bara reggat sina namn, eller så försvinner varje sändning om man inte aktivt väljer att spara dom?
Kanske någon annan vet hur det funkar?
Citera
2017-01-19, 19:33
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Behöver man ha konto på periscope för att kunna titta?

Tror inte det? Hon är på Periscope just nu och lagar mat, klicka bara på länken!
https://www.periscope.tv/annabook/1MYGNYPPvnoKw?#

Roberto sitter vid matbordet, iklädd morgonrock, och enligt Anna har han inget under. Kunde ha klarat mig utan den informationen tack.
Citera
2017-01-19, 19:45
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Tror inte det? Hon är på Periscope just nu och lagar mat, klicka bara på länken!
https://www.periscope.tv/annabook/1MYGNYPPvnoKw?#

Roberto sitter vid matbordet, iklädd morgonrock, och enligt Anna har han inget under. Kunde ha klarat mig utan den informationen tack.

Tack för heads-up.

Nu ska hon tydligen på en dryg månads semester till det "andra hemmet". Undrar om Roberto får semester från sitt nya extrajobb som personlig assistent?

Känns som hon testar som tv-kock...
Citera
2017-01-19, 19:48
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tack för heads-up.

Nu ska hon tydligen på en dryg månads semester till det "andra hemmet". Undrar om Roberto får semester från sitt nya extrajobb som personlig assistent?

Känns som hon testar som tv-kock...

Konstigt att hon kan ta ledigt, det måste ju hagla jobberbjudanden. Haha, "ni borde ha en realityserie". Gud, hon tror folk är allvarliga.
Citera
2017-01-19, 19:51
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Konstigt att hon kan ta ledigt, det måste ju hagla jobberbjudanden. Haha, "ni borde ha en realityserie". Gud, hon tror folk är allvarliga.
Och det här var bara en i raden av kommande semestrar. Barnen och Roberto kan väl inte bara ta ledigt som Tunnan?

Tror hon åker iväg själv på Robertos pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in