2016-11-28, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Hon är underbar, vår Anna.

Vad skönt det måste vara att ha så höga tankar om sig själv hela tiden. Alltid fel på andra, aldrig på en själv.

Det handlar inte om att ha höga tankar om sig själv, inte genuina iaf. Personer med låg självkänsla överkompenserar på det sätt som AB uppvisar. De måste intala sig att det är de andra som det är fel på, annars tar deras redan låga eller nästintill obefintliga självkänsla stryk.
Citera
2016-11-28, 14:54
Medlem
Jag tror att Lilla Anna blandar ihop självupptagenhet och ödmjukhet.
Citera
2016-11-28, 15:25
Medlem
MeanMEs avatar
Jag fattar inte dessa kändisar/personer som är så besatta över att hålla rent på sina konton och rensa dem från all evt kritik.

Alla vet ju att alla får skit på kontona och då ser det ju bara löjligt ut om det inte finns en och annan kommentar om att man är ett stort rövh*l eller någon annan genuint fin komplimang.

Man framstår ju enbart som en löjlig och omogen tonåring när man som vuxen sitter och rensar bort en massa skit. En sak är ju om man vill värna om den personliga integriteten eller ta bort kommentarer av HMF-karaktär, men så är ju inte fallet här, är väl bara en heminspelad sexfilm som saknas för att hon skall ha fläkt ut hela sitt liv. Och i det fallet är det nog bara tekniska problem som hindrat henne, det kan inte vara lätt att hitta ett vidvinkelobjektiv som får med hela henne.
Citera
2016-11-28, 15:28
Medlem
Tunnan egen häst? Det tror jag inte på hade det vart så skulle det varit gråt och tandgnisslan över att den inte finns längre. Hon har inte nämt något namn eller lagt ut bilder på öket, det är inte Tunnan. Att hennes mor som var ensamstående och jobbade i korvkiosk i Karlskoga skulle haft pengar till en häst tror jag inte ett skit på utan denna häst är ett av Tunnans många fantasifoster, en tävling hon skulle vinna ohotat är Kändisljuget.
Citera
2016-11-28, 16:50
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
"Känns som att jag dessutom kan titulera mig som tävlingens ödmjuka ryttarinna ~ Då jag faktiskt utav omtanke för mina kollegors trygghet & säkerhet, delade häst med både Maxida & Robin. Då River & Curre visade sig allt för svåra att rida i en sådan stor arena som Friends. Är bara genuint besviken att mitt personliga förslag för 2 1/2 - 3 veckor sedan ~ om att låta @dermotclemenger dela häst med mig inte togs i beaktning😔🙏🏼😔 "

"Min främsta egenskap är att jag är så ödmjuk. Och blygsam. Och ödmjuk."

Alltså, när Anna nått botten börjar hon genast gräva!
Citera
2016-11-28, 17:19
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Tunnan egen häst? Det tror jag inte på hade det vart så skulle det varit gråt och tandgnisslan över att den inte finns längre. Hon har inte nämt något namn eller lagt ut bilder på öket, det är inte Tunnan. Att hennes mor som var ensamstående och jobbade i korvkiosk i Karlskoga skulle haft pengar till en häst tror jag inte ett skit på utan denna häst är ett av Tunnans många fantasifoster, en tävling hon skulle vinna ohotat är Kändisljuget.

Hon har haft egen häst lika mycket som hon nu äger en semesterbostad i Spanien.

Den där lilla kommentaren om att Dermot Clemenger säker får vip plats nästa år, har det att göra med att hon är bitter över att folk inte rusar för att säkra henne en plats i nästa års Melodifestival? Visst var det något mummel om både säkrad plats och Kempelåt? Borde det inte snart vara dags att söka in till Melodifestivalen tycker man, den börjar ju redan i februari. Gud, hon kommer antagligen att kvävas av bitterhet om hon inte kommer med.
Citera
2016-11-28, 18:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Haha, mer som snart kommer att försvinna:

Citat:
sandinmarieÄr det din häst? Bestämmer du över vem som ska rida den? Ödmjukt???

Av 40 inlägg är det bara runt 15 som syns. Övriga är borttagna. Det är alltså fler negativa än positiva inlägg på Tunnans instagram.
Citera
2016-11-28, 18:15
Medlem
why123s avatar
Det lustiga är att av de tre som red "den bästa hästen" så kom Anna sist.. Så då kan vi väl nästan säga att hon är tävlingens sämsta ryttarinna!

Fick hon verkligen hoppa över lägre hinder, varför i så fall? Det är ju inte klokt även om det är ett barnprogram.
Senast redigerad av why123 2016-11-28 kl. 18:20. Anledning: ...
Citera
2016-11-28, 18:27
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Det lustiga är att av de tre som red "den bästa hästen" så kom Anna sist.. Så då kan vi väl nästan säga att hon är tävlingens sämsta ryttarinna!

Fick hon verkligen hoppa över lägre hinder, varför i så fall? Det är ju inte klokt även om det är ett barnprogram.

Det var för att hon inte skulle ramla av och slå ihjäl sig. Hon grät sig också till detta, när de skulle tävla mot barn i serien. Hon har inte fysiken för det där och är väldigt feg, vilket i och för sig var bra för annars hade det slutat illa.
Citera
2016-11-28, 18:30
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, mer som snart kommer att försvinna:

Av 40 inlägg är det bara runt 15 som syns. Övriga är borttagna. Det är alltså fler negativa än positiva inlägg på Tunnans instagram.

Det tråkiga är ju bara att alla som skriver sanningen på Annas konto blir bannade. Jag har också förpassats ut i kylan, men använder hundens instakonto för att gå in och läsa. Ibland blir jag så sugen på att skriva nåt, men då vet jag att det är slutet för mitt passiva näthatande som jag är så beroende av. Så jag låter bli, till det brister för mig.
Citera
2016-11-28, 18:31
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Det var för att hon inte skulle ramla av och slå ihjäl sig. Hon grät sig också till detta, när de skulle tävla mot barn i serien. Hon har inte fysiken för det där och är väldigt feg, vilket i och för sig var bra för annars hade det slutat illa.

Hahaha, jäklar vad jag skrattar! Varför ställer hon upp! Hon gråter sig till allting.. Varför ber de henne ställa upp.

#villmansåkanman#bästahästenlägstahindren#såååstol tövermintredjeplats
Senast redigerad av why123 2016-11-28 kl. 18:36. Anledning: ..
Citera
2016-11-28, 23:09
Medlem
Jag tycker hon verkar göra så sjukt tråkig mat. De enda kryddorna hon använder är typ salt och vitpeppar (och så chiliexplosion som en period förekom i allt från köttfärssåsen till våfflorna). Det är ju uppenbart att hon vill göra en egen kokbok men oj, så menlöst allt måste smaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in