2017-06-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu har jag inte följt tråden sådär slaviskt framförallt inte inläggen angående gösta men det lilla jag läst så har jag förstått det som att ingen har sagt att hon har gått på hans begravning utan att hon SKULLE om hon vart tillgänglig men jag kan ju missuppfattat det hela som sagt
Jag orkar inte heller gå tillbaka i tråden men någonstans står det att hon gick på Ekmans begravning.
Citera
2017-06-20, 15:01
Medlem
PinkLaceys avatar
Anna blev visst insläppt på Noppes begravning. Hon hade den fina smaken att läcka ut vad som sades under ceremonin direkt efter. Att det var självmord.
Citera
2017-06-20, 15:38
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Anna blev visst insläppt på Noppes begravning. Hon hade den fina smaken att läcka ut vad som sades under ceremonin direkt efter. Att det var självmord.

Insläppt och insläppt. Svårt att hålla emot dörrarna när en 250 kg bulldozer kommer flygandes!
Citera
2017-06-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ingen människa orkar hålla igång bantning eller livsstilsförändring om man ALDRIG unnar sig något litet extra och tonåringar som växer ska INTE följa ett bantningsschema strikt om de inte behöver banta.

Fast om du syftar på Felicia så är hon väl 24 år gammal och knappast tonåring. Syftar du på Vanessa kanske?
Citera
2017-06-20, 16:15
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu har jag inte följt tråden sådär slaviskt framförallt inte inläggen angående gösta men det lilla jag läst så har jag förstått det som att ingen har sagt att hon har gått på hans begravning utan att hon SKULLE om hon vart tillgänglig men jag kan ju missuppfattat det hela som sagt
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag orkar inte heller gå tillbaka i tråden men någonstans står det att hon gick på Ekmans begravning.
Så sent som igår trollade någon om att hon hade varit där. Det är nog det enda konkreta jag läst om det, för då det begav sig visste vi att hon inte ens satt på Instagram p.g.a. Biggest Loser VIP.

Det skrevs hur som helst igår att hon trängde sig in på Gösta Ekmans begravning. Då kom snacket igång att hon kanske hade med samma bukett som vid Noppes begravning... vilken var ca 1,5 månader tidigare. Plötsligt ändrade sig liraren till att det då var plastblommor. Och att hon inte riktigt trängde sig in... O.s.v. Dock bara tramserier och lögner.
Länk till inlägget igår: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Men hon var som sagt på Biggest Loser VIP då, jag t.o.m. skojade lite om det dagen efter Ekmans begravning att hade det inte varit för Biggest Loser VIP så hade hon säkert smugit omkring där med en begagnad blomsterkvast i högsta hugg.
Mitt inlägg från 9 maj: (FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
(det var f.ö. en fråga från just gurkelurkan som jag besvarade)

Så, nej, hon var inte i närheten av Gösta Ekmans begravning.
Senast redigerad av emma80 2017-06-20 kl. 16:21.
Citera
2017-06-20, 17:06
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Redan 2013 gick hon på en "sexdiet" som gjorde att hon, enligt egen utsago, gick ner 16 kg.

De knullar järnet dagarna i ända för att hon ska gå ner i vikt och sen bankar de på varandra efteråt igen eftersom hon har gått ner i vikt. Den där Roberto håller väl på att tyna bort nu stackarn...

http://stoppapressarna.se/svenskt/se...lpte-anna-book

Det är en modig lek med elden verkligen. Annas livmoder är ju trasig sedan gammalt, så en graviditet skulle sätta hennes liv på spel.

Förlitar de sig helt på kondomer kanske. Eller är Roberto svensk mästare på finska (spanska) rycket?
Citera
2017-06-20, 19:53
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Det är en modig lek med elden verkligen. Annas livmoder är ju trasig sedan gammalt, så en graviditet skulle sätta hennes liv på spel.

Förlitar de sig helt på kondomer kanske. Eller är Roberto svensk mästare på finska (spanska) rycket?
Hon är 47. Inte så lätt att bli gravid i den åldern, vet du. Sedan finns det ju annat än kondomer.
(Usch, varför sitter jag här och skriver om Annas sexliv för )

Vad är finska rycket för nåt?
Citera
2017-06-20, 19:56
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Anna var isolerad på slottet (BL VIP) när Ekmans begravning ägde rum.
Kul med skvaller här men direkta lögner och påhitt förstör tråden.

Synd att det inte finns kvar på insta då.
Citera
2017-06-20, 20:00
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://www.instagram.com/p/BVhYwDxh...natoledanobook

Fettot dregglar över ett matbord hon hittat.

Lite svårt för henne att få plats med det bara. Hemma i den trånga och skabbiga lägenheten. På bottenvåningen. I förorten.

Om Tunnan inte ens kan ringa elektrikern och få sin spricka i handfatet lagat, hur ska hon då orka och framförallt ha RÅD att kunna köpa ett matbord med egna pengar?
Citera
2017-06-20, 20:12
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5

Vad är finska rycket för nåt?

Du drar ut den precis innan du kommer.
Citera
2017-06-20, 21:26
Medlem
illbatting09s avatar
https://ibb.co/n9Qtk5

Anna är fly förbannad över kommentarer kring hennes 100% fettfria mat. Hashtaggens måste vara skrivna så ilsket att glaset i hennes iPhone 7 i rose guld
Citera
2017-06-20, 21:47
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
https://ibb.co/n9Qtk5

Anna är fly förbannad över kommentarer kring hennes 100% fettfria mat. Hashtaggens måste vara skrivna så ilsket att glaset i hennes iPhone 7 i rose guld

Blev inte den stulen eller var det en annan telefon?

Förresten borde polisen snabbt hittat tjuvarna om hon såg när den försvann. Har hon skrivit något mer i det ärendet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in