Citat:
Ursprungligen postat av
allanmadsen
nu har jag inte följt tråden sådär slaviskt framförallt inte inläggen angående gösta men det lilla jag läst så har jag förstått det som att ingen har sagt att hon har gått på hans begravning utan att hon SKULLE om hon vart tillgänglig men jag kan ju missuppfattat det hela som sagt
Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag orkar inte heller gå tillbaka i tråden men någonstans står det att hon gick på Ekmans begravning.
Så sent som igår trollade någon om att hon hade varit där. Det är nog det enda konkreta jag läst om det, för då det begav sig visste vi att hon inte ens satt på Instagram p.g.a. Biggest Loser VIP.
Det skrevs hur som helst igår att
hon trängde sig in på Gösta Ekmans begravning. Då kom snacket igång att hon kanske hade med samma bukett som vid Noppes begravning... vilken var ca 1,5 månader tidigare. Plötsligt ändrade sig liraren till att det då var plastblommor. Och att hon inte riktigt trängde sig in... O.s.v. Dock bara tramserier och lögner.
Länk till inlägget igår:
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Men hon var som sagt på Biggest Loser VIP då, jag t.o.m. skojade lite om det dagen efter Ekmans begravning att
hade det inte varit för Biggest Loser VIP så hade hon säkert smugit omkring där med en begagnad blomsterkvast i högsta hugg.
Mitt inlägg från 9 maj:
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
(det var f.ö. en fråga från just
gurkelurkan som jag besvarade)
Så, nej, hon var inte i närheten av Gösta Ekmans begravning.