2017-04-21, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Vilka ha Anna legat med?
Det får du fråga Anna om. Roberto och ngra till som nu har ångerst efter ett fylledopp i hennes lilla köttgryta. Många skriver och har åsikter om denna lilla primadonna, hur många har träffat henne på riktigt?
Citera
2017-04-22, 00:02
Medlem
Någon som sitter på bilder på annas tänder före och efter att hon fixade fasader?
Citera
2017-04-22, 01:15
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverskor
Skaffade ett tredje konto så nu är jag på banan igen! 👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻😍😍👏🏻👏🏻💗💗💗😍😍😁😁
#livetleker #älskaanna #jaggeraldrigupp #kämparalltid #älskaemojis
#tropåsigsjälv #love #passion
Respekt till dig min vän.
Själv håller jag mig därifrån och läser här istället. Min lilla gnomehjärna klarar inte hur mycket påfrestningar som helst.
Tack till er alla som uppdaterar med skvaller här och skonar mig från att gå in på sidor som är skadliga för min hälsa.

MVH/Gnomegirl
Citera
2017-04-22, 18:14
Medlem
Nintendokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverskor
Skaffade ett tredje konto så nu är jag på banan igen! 👍🏻👍🏻👌🏻👌🏻😍😍👏🏻👏🏻💗💗💗😍😍😁😁
#livetleker #älskaanna #jaggeraldrigupp #kämparalltid #älskaemojis
#tropåsigsjälv #love #passion

Du glömde #jagärhär
Citera
2017-04-22, 19:08
Medlem
Jag blir verkligen besviken, såg ingen Anna simma ur bild i gårdagens Lets Dance? Årets gig, max fem sekunder men i bild!!!
Citera
2017-04-22, 22:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellint
Jag blir verkligen besviken, såg ingen Anna simma ur bild i gårdagens Lets Dance? Årets gig, max fem sekunder men i bild!!!

Jag blir osäker på vad du menar, var hon i bild eller inte?

Hade hon fått en fribiljett till eventet?
Citera
2017-04-23, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag blir osäker på vad du menar, var hon i bild eller inte?

Hade hon fått en fribiljett till eventet?
Denna kvinna är ju helt fantastisk. Nu är hon i Aftonbladet, har blivit sams med arga snickaren. Hennes tidningsurklipp book måste vara tjockare än hennes kokbook.
Citera
2017-04-23, 01:17
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu har hon botoxat pannan också hos tandläkare Leppänen och botoxmonstret Robin Silver.

Anknäbb nästa?
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-04-23 kl. 01:25.
Citera
2017-04-23, 01:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Denna kvinna är ju helt fantastisk. Nu är hon i Aftonbladet, har blivit sams med arga snickaren. Hennes tidningsurklipp book måste vara tjockare än hennes kokbook.

Jag tror att hon var tvungen att lugna ner sig lite när kritiken mot henne var så massiv. Till och med hennes vänner kritiserade väl henne efter utspelet mot Arga snickaren vad jag begrep det. Nu har jag bara tittat in en gång sedan hon öppnade Instagram igen men på er låter det ju som om hon är något lugnare för tillfället och inte näthatar allt och alla precis som om hon har borderline. http://borderline.se/symptom-pa-borderline/

Citat:
Symptom på borderline

Det som karaktäriserar borderline är en känslomässig sårbarhet. Symptomen nedan är vanliga men du behöver inte ha alla symptom för att ha borderline. Vilka besvär och hur stora de är skiljer sig mycket från person till person.

Rädsla för att bli övergiven

Tvära humörkast

Det som karaktäriserar borderline är just dessa tvära pendlingar mellan olika känslolägen. Så som till stark ångest, depression eller irritation som varar i allt från några timmar till dagar.

Ilska

Överdriven ilska till vad som står i proportion till vad som framkallar ilskan.

Pendlande relationer

Tomhet

Självskador

Bristande impulskontroll

Missbruk av droger, alkohol, sex, mat eller pengar kan vara en följ av impulsiva beteenden. Även detta är ett sätt att hantera ångest eller svåra känslor.

Overklighetskänslor

Det kan kännas som att det som händer dig inte är verkligt eller att det inte angår dig. Även vanföreställningar eller överdriven misstänksamhet är vanligt.

Kom vi fram till vad det kan vara för något hon ska medverka i?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-04-23 kl. 02:01.
Citera
2017-04-23, 11:31
Medlem
Den storsinta ödmjuka Anna har förlåtit arge snickaren trots att han ljög. Personligen hade jag blivit så förbannad på Tunnan så jag hade sett till att inte en planka hade vart hel i Casa Toledano.
Citera
2017-04-23, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Den storsinta ödmjuka Anna har förlåtit arge snickaren trots att han ljög. Personligen hade jag blivit så förbannad på Tunnan så jag hade sett till att inte en planka hade vart hel i Casa Toledano.

Exakt på kornet, hade inte kunnat uttrycka det bättre!
Citera
2017-04-23, 13:47
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror att hon var tvungen att lugna ner sig lite när kritiken mot henne var så massiv. Till och med hennes vänner kritiserade väl henne efter utspelet mot Arga snickaren vad jag begrep det.
Hennes vänner skulle aldrig våga ens andas kritik mot Anna, så det tror jag inte att dom gjort. Tror inte ens hennes familj skulle våga yttra sig heller, som alla vet så kan Anna inte ta kritik, inte ens konstruktiv kritik.
Undrar hur länge denna väna sida kommer hålla i sig, sist var det några månader, och då var det Arga Snickaren som till sist fick henne att flippa....igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in