2017-10-11, 23:43
Medlem
Hon har redan börjat gå upp i vikt ser jag, ger henne ett år sedan är hon lika fet som hon var förut!
Citera
2017-10-11, 23:55
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Hon har redan börjat gå upp i vikt ser jag, ger henne ett år sedan är hon lika fet som hon var förut!

Och givetvis kommer det vara alla andras fel. Den här gången för att allmänheten inte berömde henne och var tillräckligt glada för hennes vinst i BL(trots att hon var med för sin egen hälsas skull och ingen annan bryr sig)
Citera
2017-10-12, 01:04
Medlem
Zoom008s avatar
Det som stör mig mest är att människohelvetet påstår sig vara hälsomedveten och direkt påläst om allt som har med kost att göra. Allt hon gör är både galet och tvärtom direkt farligt. Bara stressen, klimakteriet, den tidigare fetman och ohälsosamma dieteten kommer få henne att ramla ihop. Själv tror jag att det finns medicinering med i bilden. Ingen normal människa skulle helt plötsligt blir störtkåt på den gamle maken sen 20 år tillbaka som dessutom beter sig som en kärring.

Skulle vara intressant om bantaren var ärlig och redovisade hur hon lever och vad hon äter under ett par dygn. Sovtider och allt som hör till. Även hur mycket det knullas skulle vara av värde då vilken idiot som helst kan avgöra om det är droger med i spelet eller om hon lider av någon slags abnormitet. Hon säger ju själv till slaskpressen att hon är nymfoman men håller sig till gubbdjäveln. Vore kul att släppa in Persbrandt i rummet när hon är som kåtast. BAM BAM BAM
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-12 kl. 01:14.
Citera
2017-10-12, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
livesändningen som var för några timmar sen,,,,,

https://minfil.org/a2T0Fdc7ba/F3204B...243AED0AF3.MOV

Tack för att du lägger upp lite live från Anna till oss här på fb.
Tonåringar i min omgivning lägger upp foton,live mm,som jag kan tycka är totalt meningslösa,men som de har förberett sig mycket på med smink hår och kläder,och så tror de att hela bekantskapskretsen skall hylla dem,för i deras lilla smala värld så kretsar allt runt dem själva,vi andra är bara statister,suck.
Försöker verkligen förstå henne,men det går ju inte.Förmildrande omständigheter hade varit om hon varit ett barn/tonåring,då hade jag inte reagerat nämnvärt,eller jo det hade jag nog mot mina egna barn,för jag hade aldrig accepterat en sådan attityd som hon uppvisar.

Anna är trots allt medelålders och 3 barnsmor,hon borde verkligen fokusera mer på sina barn än sig själv,speciellt som de två äldsta redan har hamnat i klammeri med rättvisan.

Hon har enbart som strutsen kört huvudet i sanden för de allvarliga problem som hon har med sina äldsta barn.
Naturligtvis finns det andra artister eller föräldrar som också har stora problem med sina barn,men det normala är ju att man då fokuserar på dem och inte sig själv?
Är man en offentlig person så brukar man ha vett på hur man beter sig,och hur man framställer sig själv i olika media,men tyvärr,Anna tycks sakna det filtret.

Hon trodde nog att alla skulle höja henne till skyarna om hon vann Biggest loser,och att hon då skulle få någon slags upprättelse.
Jag hade blivit mer imponerad om hon tog tag i sin hemsituation, började studera och kanske började arbeta som sångerska igen,ja helt enkelt bara var Anna utan en massa hybris.
Citera
2017-10-12, 01:28
Medlem
ace_secs avatar
Såg hennes medverkan i Nyhetsmorgon.

SATAN vad vidrig hon såg ut! Vidriga hästtänder, rynkig, fortfarande fet. Hon ser ut som en gammal tragisk tjackhora.

Äcklig, extremt ful och genomfalsk. Man förstår varför de riktiga kändisarna hånskrattar åt henne. Ingen vill kännas vid henne.
Citera
2017-10-12, 01:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Intressant är att när folk står bredvid Book så ser samtligas tänder nästan ruttna och bruna ut. Jämförde henne med Anna Brolin när dom var med i finalen och helt plötsligt såg Brolins beige-grå ut.
Må så vara, men självlysande tänder är inte heller snyggt, de går mot blått och ser oäkta ut, och ingen tandläkare rekommenderar denna vita färg heller. Kanske därför hon var tvungen att beställa just denna ovanligt vita färg, ingen hade velat ha den innan!
Citera
2017-10-12, 02:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Må så vara, men självlysande tänder är inte heller snyggt, de går mot blått och ser oäkta ut, och ingen tandläkare rekommenderar denna vita färg heller. Kanske därför hon var tvungen att beställa just denna ovanligt vita färg, ingen hade velat ha den innan!
Jag skrev inte att dom var snygga eller att dom andras var ruttna typ. När dom stod bredvid Book såg allas tänder däremot bruna ut. Så blir det om man sätter en vit sak bredvid en annan kulör. Den mörkare blir ännu mörkare.
Senast redigerad av Zoom008 2017-10-12 kl. 02:05.
Citera
2017-10-12, 02:05
Medlem
trickydicks avatar
Anna skall vara med i kvällens Breaking News med Filip&Fredrik. Undra om hon kommer börja klaga på dom också?

Vari bestod beefen med Tilde?
Citera
2017-10-12, 02:07
Medlem
BM BAM BAM

Nu är Anna ilsken igen, och tårarna rinner.

Det Anna inte har förstått är att vinna Biggest Looser är inte den bedrift hon tror det är. Det är bara TV underhållning där folk får hjälp att gå ner i vikt genom nya kostvanor och motion.

https://www.expressen.se/noje/anna-b...ilde-de-paula/
Citera
2017-10-12, 02:25
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag skrev inte att dom var snygga eller att dom andras var ruttna typ. När dom stod bredvid Book såg allas tänder däremot bruna ut. Så blir det om man sätter en vit sak bredvid en annan kulör. Den mörkare blir ännu mörkare.
Jo jag förstod det, samma som att hennes tänder blir ändå mer självlysande vita då hon är så brun i ansiktet! Inte snyggt med så onaturligt.
Citera
2017-10-12, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Såg hennes medverkan i Nyhetsmorgon.

SATAN vad vidrig hon såg ut! Vidriga hästtänder, rynkig, fortfarande fet. Hon ser ut som en gammal tragisk tjackhora.

Äcklig, extremt ful och genomfalsk. Man förstår varför de riktiga kändisarna hånskrattar åt henne. Ingen vill kännas vid henne.

Man kanske inte behöver skriva allt man själv eller andra tänker?
Är ju inte utseendet som är Annas största problem.Hade hon varit en häftig och duktig sångerska som inte fläkte ut sitt kaotiska privatliv,så tror jag absolut att Anna hade sluppit en hel del "spott och spe".

Vi har så många duktiga sångare/artister som 5-6 gånger i veckan sliter hårt och gör framträdanden i musikaler,shower,diverse andra musikgig,det duger ju inte att som sångerska bara vara känd för sina galna instalive och diverse lekprogram i tv

Finns många begåvade sångare/musiker i Sverige som är tjocka,gamla eller har sk udda utseende,de blir bedömda för musiken och inte för sitt utseende.

Vet att hon är en "visa" i musik/underhållningsbranschen,hon är en persona nongrata,dvs icke önskvärd.
Var nog över trettio år sedan någon festfixare bjöd henne till något evenemang?
Hon blir för översvallande i sitt bemötande när hon träffar "riktiga" kändisar,de får svårt att värja sig när hon te x skall bjuda hem dem på middag eller annat efter 5 min.De är också mycket medvetna att de kan bli uthängda om de svarat fel på en fråga,eller vad skit som helst kan göra Anna förbannad,och så ringer hon Expressen.

Anna saknar verkligen den integritet andra människor/kändisar har för sitt privatliv,är därför allt blir så galet.
Tycker jäkligt synd om Annas familj,de är ju kuvade till döds,alla tassar på tå för henne.
Citera
2017-10-12, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Tack för att du lägger upp lite live från Anna till oss här på fb.
Tonåringar i min omgivning lägger upp foton,live mm,som jag kan tycka är totalt meningslösa,men som de har förberett sig mycket på med smink hår och kläder,och så tror de att hela bekantskapskretsen skall hylla dem,för i deras lilla smala värld så kretsar allt runt dem själva,vi andra är bara statister,suck.
Försöker verkligen förstå henne,men det går ju inte.Förmildrande omständigheter hade varit om hon varit ett barn/tonåring,då hade jag inte reagerat nämnvärt,eller jo det hade jag nog mot mina egna barn,för jag hade aldrig accepterat en sådan attityd som hon uppvisar.

Anna är trots allt medelålders och 3 barnsmor,hon borde verkligen fokusera mer på sina barn än sig själv,speciellt som de två äldsta redan har hamnat i klammeri med rättvisan.

Hon har enbart som strutsen kört huvudet i sanden för de allvarliga problem som hon har med sina äldsta barn.
Naturligtvis finns det andra artister eller föräldrar som också har stora problem med sina barn,men det normala är ju att man då fokuserar på dem och inte sig själv?
Är man en offentlig person så brukar man ha vett på hur man beter sig,och hur man framställer sig själv i olika media,men tyvärr,Anna tycks sakna det filtret.

Hon trodde nog att alla skulle höja henne till skyarna om hon vann Biggest loser,och att hon då skulle få någon slags upprättelse.
Jag hade blivit mer imponerad om hon tog tag i sin hemsituation, började studera och kanske började arbeta som sångerska igen,ja helt enkelt bara var Anna utan en massa hybris.

ja jag ser denna live som endast en grej för att få sympati för det som hon själv startade med Tilde. Anna är verkligen sjuk på nåt sätt,... Vad jag tycker är obehagligt är att hon så totalt saknar självinsikt och att hon inte efter alla år då hon ständigt hamnar i konflikter har fattat någonting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in