Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
Tack för att du lägger upp lite live från Anna till oss här på fb.
Tonåringar i min omgivning lägger upp foton,live mm,som jag kan tycka är totalt meningslösa,men som de har förberett sig mycket på med smink hår och kläder,och så tror de att hela bekantskapskretsen skall hylla dem,för i deras lilla smala värld så kretsar allt runt dem själva,vi andra är bara statister,suck.
Försöker verkligen förstå henne,men det går ju inte.Förmildrande omständigheter hade varit om hon varit ett barn/tonåring,då hade jag inte reagerat nämnvärt,eller jo det hade jag nog mot mina egna barn,för jag hade aldrig accepterat en sådan attityd som hon uppvisar.
Anna är trots allt medelålders och 3 barnsmor,hon borde verkligen fokusera mer på sina barn än sig själv,speciellt som de två äldsta redan har hamnat i klammeri med rättvisan.
Hon har enbart som strutsen kört huvudet i sanden för de allvarliga problem som hon har med sina äldsta barn.
Naturligtvis finns det andra artister eller föräldrar som också har stora problem med sina barn,men det normala är ju att man då fokuserar på dem och inte sig själv?
Är man en offentlig person så brukar man ha vett på hur man beter sig,och hur man framställer sig själv i olika media,men tyvärr,Anna tycks sakna det filtret.
Hon trodde nog att alla skulle höja henne till skyarna om hon vann Biggest loser,och att hon då skulle få någon slags upprättelse.
Jag hade blivit mer imponerad om hon tog tag i sin hemsituation, började studera och kanske började arbeta som sångerska igen,ja helt enkelt bara var Anna utan en massa hybris.