2017-02-18, 19:54
Hon har kört live konstant sedan minst kl 14 i dag. Hon varvar periscope med Instagram. Ångesthantering för att det är mello-lördag och hon inte är med?

Och hon lagar mat...Och lagar mat....Och filmar i grodperspektiv
Citera
2017-02-18, 20:10
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon har kört live konstant sedan minst kl 14 i dag. Hon varvar periscope med Instagram. Ångesthantering för att det är mello-lördag och hon inte är med?

Och hon lagar mat...Och lagar mat....Och filmar i grodperspektiv

Hemska saker!!

Varför lagar människan mat till ett helt regemente? Det blir ju fler matdosor än de orkar med även om de fördelas ut över flera dagar.
Citera
2017-02-18, 20:58
Medlem
Är det någon som begärt ut hennes och/eller mannens deklaration för att se hennes inkomst? Hon slår säkert Lady Gaga med hästlängder men man är ju nyfiken på hur mycket..
Citera
2017-02-18, 21:00
..Och hon la precis in en bild på champinjoner med chiliexplosion. ....Så oväntat
Citera
2017-02-18, 21:06
...Och scampi med vitlök och......Får jag en gissning?

Chiliexplosion så klart
Citera
2017-02-18, 21:37
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Det är lördag och eder skribent har ett par glas under rocken i väntan på Melodifestivalen.

Ville bara bjuda publiken på denna klassiska favorit.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16216235.ab

Fyra år senare och vi får nu faktiskt ta del av hur Anna "TUNNAN" Book lever.

Exempel från artikeln är:

”Jag grät grät grät” - Vilket hon har visat på PS (Pär i Skåp)

"”Men fyyyyyy sjutton vad rädd & orolig jag var innan det vart gjort”" - PS-material där med.

För er som följer Tunnan och har foliehatt på er - https://unvis.it/aftonbladet.se/noje...cle16216235.ab

Jag är själv bannad sen en lång tid tillbaka med min användare på PS för att se Tunnans feed. Jag kommenterade nämligen med ABC fast i en mer drogliberalisk text. Det fick henne att se rött.

Vänliga lördag på er FB! Vi ses i dimman när Owe uppträder!

Den där artikeln är helt ofattbar, både för att Aftonbladet faktiskt publicerade sån skit och för att en vuxen människa kan ta sitt hår på så stort allvar. Jag har också snott in håret i hårsnodd som de flesta kvinnor eller män med långt hår. Konstigt nog blev jag inte hysterisk och grät av skräck utan klippte av håret. Mitt liv fortsatte otroligt nog.
Citera
2017-02-18, 21:55
Medlem
Ikväll så väller det in bilder på IG av kvällens mat. Det serveras nämligen tapas! ( För ovanlighetens skull!)
Citera
2017-02-18, 22:03
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
...Och scampi med vitlök och......Får jag en gissning?

Chiliexplosion så klart

Hade hon inte chiliexplosion på efterrätten någon gång också? Jag tror det kan ha varit glass?
Citera
2017-02-18, 22:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Hade hon inte chiliexplosion på efterrätten någon gång också? Jag tror det kan ha varit glass?

På glassen!!!

Jag brukar ringla lite sylt på glassen samt skiva lite bananer på toppen och ibland lyxa till det med någon chokladsås. Det borde hon också prova att göra för att få lite variation
Hade jag strött chiliexplosion eller andra konstiga kryddor på glassen hade jag mått illa i en vecka efteråt
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-02-18 kl. 22:22.
Citera
2017-02-18, 22:37
Medlem
Loquitas avatar
Vad är det här för skit??

"Så glad för Felicia att hon på väg till konserten med her favorite @theweeknd to night🎤
Vip🌟🌟🌟🌟🌟🙌🏼 she loves him and the music BIG time ~ so have a good concert"

Och självklart en massa menlösa taggar, bla #vipticket

Var det inte Anna som satt i periscope häromveckan och berättade att de precis blivit blåsta på biljetter till Theweeknd? Tror knappast de hunnit/haft råd med vip-biljetter på så kort tid..

Och att börja ett inlägg med svenska, för att sedan fortsätta på knacklig engelska - och dessutom tagga theweeknd 😮
Fyfan vilken pinsam morsa hon är! Alltså min dotter hade skämts ögonen ur sig om jag betedde mig som Anna Book!

https://www.pixeltopic.com/image/sraeilgfrqgukuk/
Citera
2017-02-18, 23:05
Medlem
Jisses vilken spya hon slängde ur sig nyss! Om att hon inte ens blev inbjuden att vara underhållare på mellon. Det hade hon minsann gjort bättre. Bättre timing och "fantastisk sångröst". Jag undrar om hon menar "FANATISK sångröst". Men BRA om hon numer lämnar hästkrakarna ifred. För det där med ridning var väl inte mer kul än att dog efter Stjärnhoppningen och särskilt som Bingos Instagram vägrat genflirta med hennes försök till att "vara en speciell och extra ärad följare.).

Jag undrar dock om hon verkligen tror att hon är känd för sin sång, eller fattar hon att hon är känd för sina pajasfasoner? Fråga en klass gymnasieelever "Vem är Anna Book?" och de lär i god tro svara att det är en som gillar att gråta och gnälla och ställa upp i program där hon tillåts göra det.
Citera
2017-02-18, 23:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Vad är det här för skit??

"Så glad för Felicia att hon på väg till konserten med her favorite @theweeknd to night🎤
Vip🌟🌟🌟🌟🌟🙌🏼 she loves him and the music BIG time ~ so have a good concert"

Och självklart en massa menlösa taggar, bla #vipticket

Var det inte Anna som satt i periscope häromveckan och berättade att de precis blivit blåsta på biljetter till Theweeknd? Tror knappast de hunnit/haft råd med vip-biljetter på så kort tid..

Och att börja ett inlägg med svenska, för att sedan fortsätta på knacklig engelska - och dessutom tagga theweeknd 😮
Fyfan vilken pinsam morsa hon är! Alltså min dotter hade skämts ögonen ur sig om jag betedde mig som Anna Book!

https://www.pixeltopic.com/image/sraeilgfrqgukuk/

Jasså, hon köper biljetter svart utanför Globen? Jojo, det är ju verkligen ett föredöme för sina barn och andra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in