2021-10-23, 23:35
Anna skrev ju igår att hon hade "en spelning på en privatfest". Det förvånar mig att hon inte lagt ut en endaste story på Insta om detta med tanke på att hon 24/7 dokumenterar alla vardagssysslor: bäddning, städning, löshårspåfyllning, egentid i solariet osv. Utan att röja arrangören av denna privatfest så vore det väl content värt en stor artist som Anna att åtminstone lägga ut en bild på "spelningen"?
Citera
2021-10-23, 23:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det här kan bara inte vara sant. Varenda lokal i Sverige skulle i så fall behöva saneras. Vaccinet ska väl skydda eller hur? Vad kan den verkliga orsaken vara? Har kyrkoherden hittat den här tråden?
Man borde ha hört talas om affärer, frisörsalonger, restauranger och liknande som fått stänga för sanering om det vore så extremt farligt. Inte ens under våren och hösten förra året tog man till så drastiska metoder.

Anna flängde ju runt hos frisören och i affärer innan hon till slut provtogs och det var enbart för hennes tänkta deltagande i ett TV-program. Minns inte att hennes familj isolerade sig så dom kan ha spridit skiten vidare.
Annas frisörer fick ju stanna hemma i 2 veckor men jag har svårt att tro att salongen stängde.

När media fick veta att Anna var smittad och sjuk borde i så fall alla inrättningar som sett Anna i sina lokaler ha stängt för sanering.
Tror att Annas eget missionerande, preach motherfuckers, har nått prästens öron. Då är det lugnast att skylla på Covid än att dra på sig Annas vrede.

Ser ingen information hos FHM om stängning i 3-4 dar och sanering.
Citera
2021-10-23, 23:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Anna tar hand om Mys Mateusporslin ”bättre än någon annan” Är det en kränklimang eller menar Myzan allvar
Anna äter pizza igen. Det var ju längesen. Så passande att hon fick ta hand om köket. Kanske putsa väskorna också.
Citera
2021-10-24, 02:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vadå covidsaneras???

Man sanerar inte ett rum för någon med covid varit där.

Vad är det för skojeri?

Kontraktsbrott. Klarar de ej ta emot så mkt publik?

Citat:
Ursprungligen postat av ClupeaHarengus
Undrar också över detta... Fredagshänget (vad är det?), något idag och Jakobs Stege a la Anna i morgon inställt pga sanering? Tre dagars sanering efter att någon med Covid varit där, normalt?

Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Man vet att det är illa när till och med kyrkan hellre drar en vit lögn än att låta henne få babbla och skråla falskt i deras regi ...
Helt uppenbart har kyrkan dragit en vit lögn för att slippa Tooker. Karma, karma, karma!

Så här säger FHMs hemsida

Citat:
Rutiner för städning och hygien
Enligt 26 kap 19 § miljöbalken ska alla verksamheter bedriva egenkontroll och som en del av detta bör de ha rutiner för städning, rengöring och, i vissa fall, tvätt. För att minska risken för spridning av objektburna smittor i samhället bör ytor och föremål, som många personer kommer i kontakt med, rengöras varje dag. Något utöver att regelbundet följa upp att detta genomförs behövs inte med anledning av covid-19.

Några skärpta rutiner för rengöring eller desinfektion av ytor med anledning av covid-19 behövs dock inte.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/...skyddstillsyn/
Citera
2021-10-24, 04:41
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna äter pizza igen. Det var ju längesen. Så passande att hon fick ta hand om köket. Kanske putsa väskorna också.

Nu när hon är uppe i 100 pannor igen, så undrar jag hur nästa strategi ser ut.

Hon kan ju inte snöra åt magsäcken igen.

Ska hon bli vegan eller djupt religiös?

Det där trasiga måste fyllas med något á la Anna.

Ska hon godhetsknarka? Ta hand om föräldralös katt på avstånd?
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-10-24 kl. 04:48.
Citera
2021-10-24, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Helt uppenbart har kyrkan dragit en vit lögn för att slippa Tooker. Karma, karma, karma!

Så här säger FHMs hemsida

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...skyddstillsyn/

Helt rätt Flor-Ida. Annars skulle t.ex. vi som jobbar på apoteket, behöva stänga och sanera varje dag, med tanke på alla kranka kunder som kommer in dagligdags.

Något jag funderat över.. Är det Anna själv som avbokat IGEN, är inte första gången de senaste åren isåfall..

Eller är det kyrkan som fått klagomål och kört en vit lögn?
Citera
2021-10-24, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Nu när hon är uppe i 100 pannor igen, så undrar jag hur nästa strategi ser ut.

Hon kan ju inte snöra åt magsäcken igen.

Ska hon bli vegan eller djupt religiös?

Det där trasiga måste fyllas med något á la Anna.

Ska hon godhetsknarka? Ta hand om föräldralös katt på avstånd?

Mycket bra fråga. Husdjur har de ju valt att avstå, Roberto är väl allergisk och Anna har sagt att hon inte har tid att ta hand om något husdjur.

Om hon tror att kan gå ner i vikt pga vegansk kost, bör hon tänka om.

Hon har ju börjat ”kötta sönder sina ben” på gåbandet i källaren igen… 🙄

Tror hon skulle behöva en blåslampa i röven, som i BLVIP för att tappa vikt igen.
Citera
2021-10-24, 05:57
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Helt rätt Flor-Ida. Annars skulle t.ex. vi som jobbar på apoteket, behöva stänga och sanera varje dag, med tanke på alla kranka kunder som kommer in dagligdags.

Något jag funderat över.. Är det Anna själv som avbokat IGEN, är inte första gången de senaste åren isåfall..

Eller är det kyrkan som fått klagomål och kört en vit lögn?
Det är kyrkan som dragit sig ur. Garanterat att någon upplyst dem om Tookers bravader och evighetslånga monologer.

Jag hittade Jakobs Stege med denna pastor på YT. Alla tidigare gäster jag ögnade igenom var väldigt eftertänksamma, lågmälda och hade djupa och förnuftiga tankar att förmedla. Pastorn insåg nog sitt misstag med att booka Tooker, som snackar nonstop men har inget att säga.
Citera
2021-10-24, 05:58
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Mycket bra fråga. Husdjur har de ju valt att avstå, Roberto är väl allergisk och Anna har sagt att hon inte har tid att ta hand om något husdjur.

Om hon tror att kan gå ner i vikt pga vegansk kost, bör hon tänka om.

Hon har ju börjat ”kötta sönder sina ben” på gåbandet i källaren igen… 🙄

Tror hon skulle behöva en blåslampa i röven, som i BLVIP för att tappa vikt igen.

Muskliga jättevader är ju ett signum. Hon bygger ju sina muskler fort enligt henne själv.

Själv har jag lite svårt att se det.

Hennes maxvikt är snart nådd och hon frossar galet i pizza och bakverk. När filtren inte funkar så kan hon återanvända gamla foton 😅
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-10-24 kl. 06:01.
Citera
2021-10-24, 05:59
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är kyrkan som dragit sig ur. Garanterat att någon upplyst dem om Tookers bravader och evighetslånga monologer.

Jag hittade Jakobs Stege med denna pastor på YT. Alla tidigare gäster jag ögnade igenom var väldigt eftertänksamma, lågmälda och hade djupa och förnuftiga tankar att förmedla. Pastorn insåg nog sitt misstag med att booka Tooker, som snackar nonstop men har inget att säga.

Jodå. Hon skulle kunna hållit en monolog om sina magoperationer och andra krämpor.
Citera
2021-10-24, 06:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
[/b]

Jodå. Hon skulle kunna hållit en monolog om sina magoperationer och andra krämpor.
Ingen vill lyssna på Annas Universum.
Citera
2021-10-24, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ingen vill lyssna på Annas Universum.

Om kyrkan streamar hade man ju kunnat se spektaklet och fått äckelblandade gapskratt över Annas mytomani och tro på att hon är världens centrum.
Nu missar vi Annas religiösa karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in