2021-10-24, 08:30
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ingen vill lyssna på Annas Universum.
Så klart folk vill. Undrar hur mkt hon losar på merchandiseförsäljning nu denna tag. Gissar på 50-60000 kr.

Det är ju det hon skulle dragit in degen på eftersom spelningen var fri.
Citera
2021-10-24, 10:37
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
https://www.instagram.com/p/CVY5Pmmq...dium=copy_link

Varför bara lösögonfrans på ett öga?

Oj sorry…. vill inte ge klick på sidan.
Citera
2021-10-24, 11:45
Medlem
Hon har nu publicerat omkring 22 bilder på Instastories från igår då hon hjälpte My att flytta.

Jag tror att budskapet har nått fram.

https://postimg.cc/gallery/3HMrspD
Citera
2021-10-24, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Helt rätt Flor-Ida. Annars skulle t.ex. vi som jobbar på apoteket, behöva stänga och sanera varje dag, med tanke på alla kranka kunder som kommer in dagligdags.

Något jag funderat över.. Är det Anna själv som avbokat IGEN, är inte första gången de senaste åren isåfall..

Eller är det kyrkan som fått klagomål och kört en vit lögn?

Förmodligen kyrkan. Det är flera som reagerat och kontaktat dem för det opassande i att Book ska ha nåt där att göra.
Citera
2021-10-24, 12:16
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Så klart folk vill. Undrar hur mkt hon losar på merchandiseförsäljning nu denna tag. Gissar på 50-60000 kr.

Det är ju det hon skulle dragit in degen på eftersom spelningen var fri.

Anna har ingen merch att sälja, inga tröjor, ingenting.

Sen måste det ju vara lite beklämmande för Anna att "saneringen" infaller samtidigt som hennes framträdandet och inte några dar innan.
En dissning av rang på min ära.

EDIT: Sen tror jag inte att ett virus överlever ute i det fria så speciellt länge, men jag kan ju ha fel.
Citera
2021-10-24, 12:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
https://www.instagram.com/p/CVY5Pmmq...dium=copy_link

Varför bara lösögonfrans på ett öga?

Oj sorry…. vill inte ge klick på sidan.
Dom nya läsglasögonen kanske inte var så himla bra eftersom hon inte märkt missen med fransen. Eller är det filtret som krånglar?

Kolla bilden där hon håller presentkortet. Finns bland dom med hudvårdsprodukter. Jag lyckades inte länka till enbart nagelbilden.

Svart under tumnageln. På lillfingernageln syns nåt brunsvart längst ut. Tidigare har nån försvarat Anna (och My) med att det varit klister som lösnaglarna satts fast med. Det här är definitivt lort.
Anna vill vara fiiin men lyckas inte särskilt bra. "Anna naturell".
Anna är en lortgroda.
Citera
2021-10-24, 12:46
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Sen måste det ju vara lite beklämmande för Anna att "saneringen" infaller samtidigt som hennes framträdandet och inte några dar innan.
En dissning av rang på min ära.
Om det inte är på grund av Anna som kyrkan backat borde halva Sigtuna hålla stängt för den som förorenat församlingsgården lär ju ha besökt flera ställen.
Annas kyrkokarriär är över. Den också.
Restriktionerna borta, andra uppträder och turnerar. Anna hjälper till med flytt och äter pizza. Det går bra nu.
Citera
2021-10-24, 12:49
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Anna har ingen merch att sälja, inga tröjor, ingenting.

EDIT: Sen tror jag inte att ett virus överlever ute i det fria så speciellt länge, men jag kan ju ha fel.
Skulle kunna vart en ebolasjuk där tidigare och man hade kunnat haft en spelning där. Visst det skulle kanske inte tillåta, men skulle funka.
Citera
2021-10-24, 12:58
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om det inte är på grund av Anna som kyrkan backat borde halva Sigtuna hålla stängt för den som förorenat församlingsgården lär ju ha besökt flera ställen.
Annas kyrkokarriär är över. Den också.
Restriktionerna borta, andra uppträder och turnerar. Anna hjälper till med flytt och äter pizza. Det går bra nu.
Ett virus utomhus överlever bara i några sekunder. Om någon nyser faller de til marken direkt. Det krävs i princip att någon nyser dig i ansiktet för att du ska bli smittad. Inomhus lever de lite längre. Kan bli hängande i luften en liten stund. Sanering? Nä, inte på kartan. Däremot tror jag inte en präst skulle ljuga, så jag tippar att någon faktiskt drabbats av Covid och vad de menade var att personalen hålls i karantän tills man vet mer. Det var nog bara otur för Anna. Eller vad är det hon brukar säga? Karma!

Men Anna kan ju ändå trösta sig med att hon får stråla sig i glansen av en stjärna från Ensamstående white trash mamma, en medlem i Basic Element och Doktor Albans exfru. Större än så blir det liksom inte.
Citera
2021-10-24, 13:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ett virus utomhus överlever bara i några sekunder. Om någon nyser faller de til marken direkt. Det krävs i princip att någon nyser dig i ansiktet för att du ska bli smittad. Inomhus lever de lite längre. Kan bli hängande i luften en liten stund. Sanering? Nä, inte på kartan. Däremot tror jag inte en präst skulle ljuga, så jag tippar att någon faktiskt drabbats av Covid och vad de menade var att personalen hålls i karantän tills man vet mer. Det var nog bara otur för Anna. Eller vad är det hon brukar säga? Karma!
Då skriver man inte att det är stängt för sanering i 3 dar. Inställt på grund av sjukdom hade passat bättre.
Dom kan ju inte säga att dom upptäckt en obehaglig sida av Anna Book.
Citera
2021-10-24, 13:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Troligen är det husmor på församlingsgården som har blivit sjuk och då stängs verksamheten ner vilket gör att man inte kan ha minnesstunder eller annan verksamhet där. Det är ett beslut som man har tagit inom kyrkan via rekommendationer från biskopsmötet och har gällt under hela pandemin för att minska smittspridningen. Det är troligen främst köket och köksutrustningen som måste saneras så att man inte får anmärkning från kommunen kring bristande hygien under pandemin.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-24 kl. 13:25.
Citera
2021-10-24, 13:29
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Då skriver man inte att det är stängt för sanering i 3 dar. Inställt på grund av sjukdom hade passat bättre.
Dom kan ju inte säga att dom upptäckt en obehaglig sida av Anna Book.

Fast är husmor i församlingshemmet sjuk får de inte ha någon verksamhet, vare sig minnesstunder eller annan verksamhet för att inte kontaminera smörgåsar och mat. Det har förstås inte bara med pandemin att göra utan det utgår ju från kommunens generella hälsoregler eftersom man serverar fika och kanske även mat där under terminerna, t.ex är soppluncher vanliga.
Troligen är det främst köket de sanerar men kanske även de andra ytorna också. Är hon fortsatt sjuk måste de ta ett nytt beslut kring verksamheten. Antingen försöka att ta in en vikarie eller ha fortsatt stängt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-24 kl. 13:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in