2021-10-05, 15:24
Medlem
nu finns två negativa kommentarer på Malou efter tios instagram men det funkar inte att ladda upp med postimg just nu...
Citera
2021-10-05, 15:33
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu finns två negativa kommentarer på Malou efter tios instagram men det funkar inte att ladda upp med postimg just nu...
Nu finns det fyra - de hinner väl inte radera
Citera
2021-10-05, 16:30
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu finns det fyra - de hinner väl inte radera

Jag ser inte ett enda, jag klickade på bilden med Malou och Anna.
__________________________________________________ ______

Jag undrar om läkaren och Malou har varit inne på Annas Insta och sett alla bilder på hennes fiskrätter och grönsaker?
Citera
2021-10-05, 16:30
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Anna sa nyss i liven, som tydligen handlat om att man värderas efter hur mycket pengar man har, att hon skulle iväg på ett jobb nu i helgen men att någon som hon trodde stod henne nära satte krokben för henne och hon blev petad. Denna person som ska vara miljonär och veta hur tufft Anna haft det men sagt saker till arrangören som gjorde att denne valde bort Anna. Anna tror personen hade "coronapsykos" och bedrev personlig vendetta, och ska ha sagt till arrangören att denne dansar med djävulen som trodde på den personen. Personen ska ha sagt "om Anna Book ska vara med så är inte jag med" och då blev Anna petad. Men det kom nåt mycket bättre för Anna minsann och hon ska ja sitt första rep i helgen på nåt som har med musik att göra.

Detta är ju den stora nackdelen med att göra sig ovän med allt och alla som Anna gör - eftersom nästan alla ligger högre upp i näringskedjan i artistlivet så petas hon när någon vägrar att framträda på samma plats som henne.

Citat:
Anna tycker vi ska "ta ett moment" och betänka att G:son (låtskrivaren) gav Euphoria till Loreen och Samba Sambrero till henne. "What the fuck?" tyckte Anna. Vadå? Skulle hon haft Euphoria? Hur fan skulle det låtit? Eller skulle han, en känd framgångsrik låtmakare, ha gett henne en kass låt för att jävlas med henne?

Hon har verkligen ingen verklighetsuppfattning om sin egen förmåga alls - hon hade aldrig kunnat sjunga Euphoria ordentligt, även om hon hade varit 25 år yngre. Den hade inte passat hennes rätt tunna sångröst alls. Och då behöver man inte spekulera i hur Anna hade sett ut att försöka framföra den låten på samma sätt som Loreen... vilken konstig jämförelse av henne. Samba Sambero var väl också specialskriven åt Anna just för att utnyttja det faktum att hon kom tvåa i Let's Dance.
Citera
2021-10-05, 16:40
Medlem
nu fungerade postimg, dessa kommentarer är de enda jag ser på malou efter tios insta, fast en av dem var borta nu

https://postimg.cc/gallery/T6d8HqH
Citera
2021-10-05, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Såg henne hos Malou!

Hon ser ju grotesk ut! Snacka om viktökning som spårat fullständigt.

Inte ens en magsäcksoperation hjälper. Hon fortsätter frosseriet ändå.
Jag förstår inte hur Malou och doktorn tänkte . Varför bjuda in henne som misslyckats med både bypass och BL . Ville de visa hur illa det går när man fortsätter frossa . De vet säkert inte hur Anna äter men genom att visa upp henne visade de hur fel det kan gå. Hon pratade bara gammal skåpmat, hade inget nytt att tillföra.
Citera
2021-10-05, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu fungerade postimg, dessa kommentarer är de enda jag ser på malou efter tios insta, fast en av dem var borta nu

https://postimg.cc/gallery/T6d8HqH

Men exakt, och varför genomföra en förminskning av magsäcken så att man bara kan äta lite, när problemet är för att man äter för litet?
Citera
2021-10-05, 16:58
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett

Men exakt, och varför genomföra en förminskning av magsäcken så att man bara kan äta lite, när problemet är för att man äter för litet?

Ja, det hade ju kunnat grottas i lite mer. Hon orsakade förvirring.
Citera
2021-10-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag förstår inte hur Malou och doktorn tänkte . Varför bjuda in henne som misslyckats med både bypass och BL . Ville de visa hur illa det går när man fortsätter frossa . De vet säkert inte hur Anna äter men genom att visa upp henne visade de hur fel det kan gå. Hon pratade bara gammal skåpmat, hade inget nytt att tillföra.
Tykte det var väldigt fel och ta in henne som misslyckats så mycket med så mycket
Helt fel person och prata om detta 🙄
Citera
2021-10-05, 17:50
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Anna tycker vi ska "ta ett moment" och betänka att G:son (låtskrivaren) gav Euphoria till Loreen och Samba Sambrero till henne. "What the fuck?" tyckte Anna. Vadå? Skulle hon haft Euphoria? Hur fan skulle det låtit? Eller skulle han, en känd framgångsrik låtmakare, ha gett henne en kass låt för att jävlas med henne?

Det var väl ändå 25 år mellan de låtarna? Märkligt att den där G:son fortfarande orkar skriva mer låtar? Men det är klart, vart tionde år får han till det. Ja, jag skulle vela ha sett Anna dansa runt erotiskt i ett genomskinligt sidenlakan. Det hade fått Euriovision att återinkalla Forbes igen.

Frågan är väl vad den där krögaren har för inkomster. Han kanske bara frontar huset för en annan klan som vill tvätta drogpengar. Lilla Anna fattar ingenting medan krögaren får knulla på Flisan mot några linor bakpulver. Jag tyckte hon hade lite väl avslöjande klädsel på en av bilderna, för att jobba i ett kök alltså. Eller jobba? Flisan är väl diskplockare och klarar väl knappt av att vara servitris?

Nä, det finns bara ett slut på denna historia. Katastrof. Förmodligen blir Tookarna persona non grata innan jul. Vad tror ni händer om det tar slut mellan krögaren och Flisan? Men hon ser väl till att bli med barn snart. Kanske Anna som ligger på för att bli farmor - så hon kan ta över köket?
Citera
2021-10-05, 17:58
[quote=Coolvid19|77490577]Det var väl ändå 25 år mellan de låtarna? Märkligt att den där G:son fortfarande orkar skriva mer låtar? Men det är klart, vart tionde år får han till det. Ja, jag skulle vela ha sett Anna dansa runt erotiskt i ett genomskinligt sidenlakan. Det hade fått Euriovision att återinkalla Forbes igen.

Samba sambero är från 2007 och Euforia från 2012
Citera
2021-10-05, 18:02
Medlem
Coolvid19s avatar
[quote=fruOl|77490679]
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det var väl ändå 25 år mellan de låtarna? Märkligt att den där G:son fortfarande orkar skriva mer låtar? Men det är klart, vart tionde år får han till det. Ja, jag skulle vela ha sett Anna dansa runt erotiskt i ett genomskinligt sidenlakan. Det hade fått Euriovision att återinkalla Forbes igen.

Samba sambero är från 2007 och Euforia från 2012
2007? Är det bara 15 år sedan tanten gjorde bort sig? Trodde den var från 97.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in