2021-07-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nämen AnnaTook har tagit ”hang-around” Edling tillbaka på nåder Vilka jä…la sjuka människor som Tooket och ”the retarded” har omkring sig

😒Tror jag det... hon har avverkat alla sina vänner så nu tar hon tillbaka såna som fortfarande är med på liven fast hon har nonchalerart dom totalt.. nu duger dom.
FY fy vad äckligt rent ut sagt Bläää 😝
Citera
2021-07-12, 22:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😒Tror jag det... hon har avverkat alla sina vänner så nu tar hon tillbaka såna som fortfarande är med på liven fast hon har nonchalerart dom totalt.. nu duger dom.
FY fy vad äckligt rent ut sagt Bläää 😝
Ja riktigt vidrigt faktiskt. Men den här donnan har slutat överraska för längesen.
Citera
2021-07-12, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Ytterligare ett bevis för hur galen Anna är. Någon kör förbi , hon vet inte vilken bil det är eller vem det är men hon åker till polisen utan att ha några bevis. Polisen har fullt upp med allvarliga händelser varje dag, hon är säkert ökänd hos polisen. Sedan efterlyser hon honom bland grannarna. Ingen kommer att bry sig även om de skulle veta vem det är. Förmodligen är det någon som inte ens bor i området. Det är Anna själv som bäddar för att dessa händelser drabbar henne.
Men det blir en artikel i ngn skitblaska, ännu en meningslös artikel som hamnar i klipp och klistra boken.
Citera
2021-07-12, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Om nu någon kört hem till Anna då är det definitivt en förbannad anhörig till någon av de stackars barn och ungdomar hon själv har ringt och hotat!! Någon som undrat vafan hon håller på med! Och så har Anna blivit rädd!
Om hon ringt mitt barn och hotat om diverse för att denne ställt en fråga som inte passar prinsessan Anna eller skrivit någon kommentar om henne i sociala medier, så hade jag fan också åkt hem till henne och ställt henne mot väggen!
Nu åkte väl ngn för att se Anna och skrek något. Konstigt att hon som har mobilen fastklistrad i handen inte hann ta en bild. Snabb som hon är (ända gångerna) så ska det ut på instagram, nu lär hon få se ännu flera fordon passera och höra massa goa sanna ord.
Citera
2021-07-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
kollade den där fb gruppen som är offentlig, fastnade för några kommentarer o maskade inte de namn som kommenterat för det syns ju offentligt ändå...

https://postimg.cc/gallery/Wtv3Dp1

Är Facebookgruppen/några skvallernotiser enda källorna till att detta med den anonyme mannen ska ha hänt? Hon brukar ju gärna posta på Insta om när hon blivit kränkt och mobbad-åtminstone hittar jag inget om detta där. Bara att Jeanette lägligt nog tagits till nåder nu när kändisvännerna snart är förbrukade.
Hur ofta måste man förövrigt städa allt i ett hushåll där bara tre vuxna fn bor, vuxna som borde kunna hålla kontinuerligt iordning...flytt på gång kanske. Tror att det kan vara en skenmanöver det här med trakasserier för att skyla över något flyttskäl hon skäms över. Att Bobban alltid är med henne beror väl delvis på att hon är orolig att han är otrogen men också att hon förmodligen inte känner sig helt trygg ute på landet.
Senast redigerad av Omniman 2021-07-12 kl. 23:32.
Citera
2021-07-13, 00:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Hur ofta måste man förövrigt städa allt i ett hushåll där bara tre vuxna fn bor, vuxna som borde kunna hålla kontinuerligt iordning...flytt på gång kanske. Tror att det kan vara en skenmanöver det här med trakasserier för att skyla över något flyttskäl hon skäms över. Att Bobban alltid är med henne beror väl delvis på att hon är orolig att han är otrogen men också att hon förmodligen inte känner sig helt trygg ute på landet.
Tänker också så när det gäller städningen. Det är mera som en sanering än en försenad vårstädning.
Om ett par år får vi höra hur hon led under åren ute på landet.
Citera
2021-07-13, 00:16
Medlem
Coolvid19s avatar
Kan mycket väl vara så att hon håller på att flyttstädar. Någon skrev i den här eller dotterns tråd att hon hade försökt låna pengar av My. Kanske det var anledningen till osämjan? Om det nu är någon?

Jag vet inte vad det kostar att driva ett hus därute, men de har kanske insett sina begränsningar och drar till Spanien? Där kan hon uppträda med kastanjetter på grisfesterna.
Citera
2021-07-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Är Facebookgruppen/några skvallernotiser enda källorna till att detta med den anonyme mannen ska ha hänt? Hon brukar ju gärna posta på Insta om när hon blivit kränkt och mobbad-åtminstone hittar jag inget om detta där. Bara att Jeanette lägligt nog tagits till nåder nu när kändisvännerna snart är förbrukade.
Kanske hon städar/sanerar/kontrollerar så att F eller A inte har gömtnågra olagliga substanser någonstans? Hon har visat upp att hon sorterat och städat sina kryddor många gånger nu..
Citera
2021-07-13, 00:30
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Kanske hon städar/sanerar/kontrollerar så att F eller A inte har gömtnågra olagliga substanser någonstans? Hon har visat upp att hon sorterat och städat sina kryddor många gånger nu..
Ja, eller så letar hon efter lite olagliga substanser när hennes recept på värktabletter har gått ut...
Citera
2021-07-13, 02:26
Medlem
Anna är helt desperat efter uppmärksamhet,varför annars skriva i en lokalgrupp att hon blivit ofredad?
En bil har kört förbi henne på vägen och någon har skrikit något,so what?
Bor man intill en väg så kan det inträffa ibland,fast jag tror inte ens det hänt.När man ser hur hon skriver i lokala gruppen och till och med lägger ut adressen så är det bullshit,lokalborna har tydligen missat att en avdankad kändis har flyttat till bygden,2 år och 3 månader för att vara exakt.
Blev det ens en notis i Aftonladet?

Hon kämpar på bra för att bli omskriven i pressen trots att hon inte jobbar som artist längre.
Hon skvallrade på Insta om att Alban och hans fd.sambo separerat trots att de med hänsyn till sina barn inte själva gått ut med det.Lyckan var gjord,det blev en liten notis i pressen.

Ett dramatiskt inlägg på Insta på midsommar att något hänt och att hon var tvungen att åka till polisen och anmäla något,antagligen en struntsak,Hon fick ingen tidningsnotis ens om det vilket hon nog hade hoppats på.

Anna är mest ensam nu när två avkommor av oklar anledning inte bor hemma.Roberto och yngsta dottern arbetar på dagarna och då måste Anna hitta på saker så att de ska få dåligt samvete när Anna är ensam hemma,är väl det som är att vara medberoende till en psykiskt störd anhörig.

Jag var en av dem som tyckte väldigt synd om Anna när jag halkade in på denna tråden för flera år sedan,men nu kan jag bara säga att jag tycker att hon är en jävligt utstuderad och elak människa.
Kan bara beklaga de människor som kommer i hennes väg nu och i framtiden.
Citera
2021-07-13, 08:32
Medlem
Tuttlutts avatar
https://nyheter24.se/noje/kandisar/6...javla-flodhast

Flera roliga reportage om Annas beteende här.
Det tar väl priset att hon blev vansinnig för att hon inte fick äta skaldjur 🙄

"Jag vet att de andra lagen har ätit skaldjursplatåer och blivit jätteväl omhändertagna, att de varit på konditorier och festat med produktionsmänniskorna medan vi blev bemötta som skit, säger Anna till Aftonbladet.

Men när Anna och hennes familj anlände till Frankrike så lyste hummern och kanelbullarna med sin frånvaro. I stället fick Anna och kompani skjuts till en pizzeria där de enligt Anna fick "en halvtorr pizza".

https://www.expressen.se/noje/extra/...-jag-klara-av/

Och förra veckan spräckte hon foten. Sonen Antonio, 9, tappade en pall på hennes fot och hon hoppade åt sidan och trampade snett.

*- Det knakade till och jag fullkomligt skrek rakt ut av smärtan. Roberto körde mig storgråtande till akuten där jag efter röntgen fick vänta i flera timmar. Jag blev så nonchalant behandlad.
Senast redigerad av Tuttlutt 2021-07-13 kl. 09:03.
Citera
2021-07-13, 09:38
Medlem
Det gulligaste är att hon med emfas hävdar att Robertos pappa bor på Östermalm. Han bor på NEDRE Gärdet och inte alls på Östermalm. Men Märsta är ju iofs Sigtuna för henne så same same I guess
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in