2021-11-08, 11:10
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Anledningen till att hon blev jättetjock var att hon åt små portioner och sällan. Jag får inte ihop det där men de små portionerna kan ju iofs ha varit Nutella.
Det är väl ofta och små portioner man ska äta .. allra helst efter en op . Men iofs att äta lite o ofta kan nog vara att ständigt ha något att tugga på .
Citera
2021-11-08, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag kommer aldrig förstå varför Anna hela tiden måste påstå att hon gick upp i vikt för att hon åt för lite och inte av samma anledning som de flesta av oss blir feta - vi äter för mycket och för onyttigt. Det är liksom inget pinsamt i sig; det finns massor i Sverige som har samma problem (bland annat numera Carola, som öppet erkänner att hon helt enkelt gått upp i vikt för att hon älskar god mat).

Återigen, PCOS och andra hormonstörningar gör inte att man går upp i vikt ur tomma intet - högre testosteron-nivåer hos kvinnor kan givetvis påverka aptiten. Men man måste fortfarande äta för att gå upp i vikt. Varför har hon så svårt att bara erkänna detta? Jag borde inte bli irriterad på det för att det är Anna fucking Book vi pratar om, men jag förstår inte det tvångsmässiga ljugandet kring det hela. Kan någon förklara?
Ledsen att göra dig besviken men nej det finns nog ingen som kan förklara det. Hon är för……Anna Book helt enkelt. Själv blir jag irriterad på att hon alltid måste ha en (gärna guldfärgad) sked i kaffekoppen. Alltid. Finns garanterat inte en enda bild utan sked i kaffekoppen. Haha 😉
Citera
2021-11-08, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ledsen att göra dig besviken men nej det finns nog ingen som kan förklara det. Hon är för……Anna Book helt enkelt. Själv blir jag irriterad på att hon alltid måste ha en (gärna guldfärgad) sked i kaffekoppen. Alltid. Finns garanterat inte en enda bild utan sked i kaffekoppen. Haha 😉

Det är inget ovanligt att ha en sked i koppen. Dricker inte kaffe men har alltid en tesked i mitt te 🙂
Citera
2021-11-08, 11:32
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Jag kommer aldrig förstå varför Anna hela tiden måste påstå att hon gick upp i vikt för att hon åt för lite och inte av samma anledning som de flesta av oss blir feta - vi äter för mycket och för onyttigt. Det är liksom inget pinsamt i sig; det finns massor i Sverige som har samma problem (bland annat numera Carola, som öppet erkänner att hon helt enkelt gått upp i vikt för att hon älskar god mat).

Återigen, PCOS och andra hormonstörningar gör inte att man går upp i vikt ur tomma intet - högre testosteron-nivåer hos kvinnor kan givetvis påverka aptiten. Men man måste fortfarande äta för att gå upp i vikt. Varför har hon så svårt att bara erkänna detta? Jag borde inte bli irriterad på det för att det är Anna fucking Book vi pratar om, men jag förstår inte det tvångsmässiga ljugandet kring det hela. Kan någon förklara?

Jag fattar inte heller. Jag fattar heller inte varför Anna Books magoperationer har lyckats att få mig så engagerad så att jag sitter och skriver inlägg om det.
Jag har hört intervjuer med henne förr och hennes förklaringar till varför hon gick upp till 130 kilo håller inte.

Citat:
Fast Malou är egentligen inte så bra på att bryta in. Hon borde försöka styra upp lite mer och just som du säger försöka få svar på frågan.

Jo. Anna Book sitter och orerar ungefär som om hon var med i någon hyllningsfilm. Kom till saken.

Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det är väl ofta och små portioner man ska äta .. allra helst efter en op . Men iofs att äta lite o ofta kan nog vara att ständigt ha något att tugga på .

Anna sa att hon inte hade några problem med att äta små portioner efter operationen för det har hon alltid gjort. Hennes problem var att hon åt alldeles för sällan (och det var då anledningen till att hon gick upp i vikt) så det hade hon behövt få hjälp med.
Citera
2021-11-08, 11:37
Medlem
Citat:

Mina 5 kg för mycket beror på att jag för ofta tänker: "äh, va fan..." och tar en öl, lite chips osv. Sen hör jag inte när nån frågar om jag skall hänga med på lite motion. 😂🤪 Det har inget med att jag har problem med magen, äter hormoner eller nåt annat. Det beror på mina usla vanor. 😊
Citera
2021-11-08, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JumpingJack
Jag fattar inte heller. Jag fattar heller inte varför Anna Books magoperationer har lyckats att få mig så engagerad så att jag sitter och skriver inlägg om det.
Jag har hört intervjuer med henne förr och hennes förklaringar till varför hon gick upp till 130 kilo håller inte.

Jo. Anna Book sitter och orerar ungefär som om hon var med i någon hyllningsfilm. Kom till saken.

Anna sa att hon inte hade några problem med att äta små portioner efter operationen för det har hon alltid gjort. Hennes problem var att hon åt alldeles för sällan (och det var då anledningen till att hon gick upp i vikt) så det hade hon behövt få hjälp med.

Undrar varför världssvälten är ett sånt problem.
Citera
2021-11-08, 12:57
Medlem
Citat:

Jag retar ihjäl mig på att hon taggar sina bilder med Sigtuna hemma i Märsta och Benalmadena när hon är I Torremolinos.
Inte nog med att alla vet att hon ljuger, varför ska det vara så märkvärdigt?
Citera
2021-11-08, 13:20
Medlem
PCOS är en vanlig sjukdom(ca 5-10% av alla kvinnor har det)-inte många av dem blir så feta som Anna. Definitivt inte genom att äta som fåglar och dessutom röra på sig(vilket hon ju ihärdigt påstår sig göra även om hon säger att hon inte håller koll på distans och kaloriförbrukning samt naturligtvis gör det enbart för sin egen skull och när hon känner för det )
Fattar inte varför jag bryr mig heller-pinsamt faktiskt-men hennes ljugande och slingrande är så provocerande.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-08 kl. 13:23.
Citera
2021-11-08, 13:31
Medlem
………och TookAnna fick INTE vara med i Mellon nästa år Är det någon som upptäckt att hondjävulen inte kan sjunga ?????
Citera
2021-11-08, 14:18
Medlem
osnutens avatar
[osnuten reser sig vid nästa möte för AnonymaAnnaFöljare]

Jag skäms, men tycker det är så fantastiskt spännande och kan inte sluta följa detta.
Som att åka förbi en bilolycka.

Alla lögner och fantasier hon bygger upp för att se lyckad/lycklig ut.

Antar att det är denna fascination som driver folk att bli psykologer - att försöka lösa
mysteriet vad som döljer sig under ytan. Vad sker i hennes huvud? Går hon att bota?

Tror hon själv på allt hon säger? Eller är allt bara ett virrvarr av lögner även för henne?
När rasar i så fall korthuset?

Är bilderna på alla hennes bedrifter ämnade för oss, eller ska de visa maken och svärfar
att hon minsann inte sitter i sängen och smaskar framför TV:n på dagarna?

Väntar hon på att någon ska erbjuda henne det perfekta reklamsamarbetet som säkrar försörjningen?
Eller att låtskrivare äntligen förstår vilken talang hon besitter?

Mitt tips (om det vore möjligt): Riv fasaden och avslöja allt i en självutlämnande och ärlig självbiografi. En given
bästsäljare. Sedan kan hon ju flytta till Spanien och leva på royalties.

Jag måste också passa på att ge TV 4 en välförtjänt känga. Deras låga nivå kan kanske ursäktas
när det gäller övriga program - men när det handlar om människors hälsa? Hur kan man då bjuda in
en bevisad mytoman som förvirrar begreppen? Planen var kanske att ifrågasätta hennes
påståenden och skapa "bra TV". Men när hon får stå oemotsagd blir ju resultatet
bara ett negativt bidrag till folkhälsan. Kanske direkt farligt?
Citera
2021-11-08, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
………och TookAnna fick INTE vara med i Mellon nästa år Är det någon som upptäckt att hondjävulen inte kan sjunga ?????
Nu är ju inte Björkman bossen längre så löftet hon påstås ha fått efter diskningen om en ny chans har hon ännu mindre för nu.
Hon sa i nån live tidigare i år eller förra året att hon inte VILL vara med. Det är väl skönt att ta till det som argument när man egentligen helt enkelt inte får.
Citera
2021-11-08, 15:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
PCOS är en vanlig sjukdom(ca 5-10% av alla kvinnor har det)-inte många av dem blir så feta som Anna.
Den sjukdomen gick över när hon var med i BL VIP.
Det bevisar att det inte var på grund av den hon var så tjock innan. Hon har själv berättat om perioder när hon druckit litervis med Coca-Cola varje dag. Hon äter inte sunt nu heller.
Fisk och grönsaker... 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in