Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Jag kommer aldrig förstå varför Anna hela tiden måste påstå att hon gick upp i vikt för att hon åt för lite och inte av samma anledning som de flesta av oss blir feta - vi äter för mycket och för onyttigt. Det är liksom inget pinsamt i sig; det finns massor i Sverige som har samma problem (bland annat numera Carola, som öppet erkänner att hon helt enkelt gått upp i vikt för att hon älskar god mat).
Återigen, PCOS och andra hormonstörningar gör inte att man går upp i vikt ur tomma intet - högre testosteron-nivåer hos kvinnor kan givetvis påverka aptiten. Men man måste fortfarande äta för att gå upp i vikt. Varför har hon så svårt att bara erkänna detta? Jag borde inte bli irriterad på det för att det är Anna fucking Book vi pratar om, men jag förstår inte det tvångsmässiga ljugandet kring det hela. Kan någon förklara?
Jag fattar inte heller. Jag fattar heller inte varför Anna Books magoperationer har lyckats att få mig så engagerad så att jag sitter och skriver inlägg om det.
Jag har hört intervjuer med henne förr och hennes förklaringar till varför hon gick upp till 130 kilo håller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jonsson99
Fast Malou är egentligen inte så bra på att bryta in. Hon borde försöka styra upp lite mer och just som du säger försöka få svar på frågan.
Jo. Anna Book sitter och orerar ungefär som om hon var med i någon hyllningsfilm. Kom till saken.
Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Det är väl ofta och små portioner man ska äta .. allra helst efter en op . Men iofs att äta lite o ofta kan nog vara att ständigt ha något att tugga på .
Anna sa att hon inte hade några problem med att äta små portioner efter operationen för det har hon alltid gjort. Hennes problem var att hon åt alldeles för sällan (och det var då anledningen till att hon gick upp i vikt) så det hade hon behövt få hjälp med.