Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Det blir lite kryptiskt. Bara för att inte avslöja och orsaka problem för inblandad. Men ( kravet ) kvällen ska handla om hennes "framgångsrika " karriär som ,,,,,,artist ?,,,,sångerska ?,,,,,och showbusiness.
Allt började med att från tidig ålder vara med i dagis med kristen betoning. Denna början förstärktes med kristna värderingar som medförde hennes lyckade yrkesbana som artist.
När det gäller hennes familjära som sociala svårigheter, ska dessa enbart handla om henne som artist.
I övrigt så ska inte fokus ( får ej ställa frågor ) kring hennes relation till sin man eller barnen. För de har inte med själva deltagandet att göra.
Med andra ord. Hon kommer förmodligen svamla och framställa sig ( med lögner och dylikt skit ) som haft olika fysiska åtkommor och psykiska (posttraumatisk stress ) som förhindrat mer lyckad karriär.
Gääääääsp. Inte några personliga frågor om familjen eller vilka agenter som marknadsför henne.
Vem tusan både vill och orkar höra på en sådan tokskalle sprida ut egocentriskt högmod, manipulering såsom populär-respekterad-eftertraktad artist med 35 års yrkeserfarenhet?
Enligt mig är hon totalt ointressant-talanglös-katastrof som artist. Liksom offrade sina barn och deras möjliga utvecklingar i etik som moral, p.g.a. hon sket i dem för att få figurera i media.
Välkommen till Mariakyrkan och möt dina kritiker, Anna " Baronessan Munchaussen" , Book.
MEN WHYYY??? Varför är hon ens med i detta om hon ställt såna krav? Kyrkor brukar ju inte ha problem att skaka fram folk som PÅ RIKTIGT är eller har varit förankrade i kyrkan, systrarna Graaf är ju uppvuxna i nån församling tex och de ställer ju upp på det mesta (hehe) och ställa såna krav är ju så divigt att jag dör, vaför vill de ens ha med henne
För övrigt har jag ställt frågan till kyrkan om de kommer att sända programmet live eller banda det, det frågade jag förra veckan i facebookchatten, meddlelandet är läst sedan länge men icke besvarat