2022-03-25, 21:00
Medlem
Topgun855s avatar
Anna och Felicia blir stenhårt bevakade på NK.
Anna vägrade att pröjsa mattor för ett par årsedan vart tvistemål. Anna förlorade men såg det som en vinst....
Citera
2022-03-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Håller med. Hur kan man ens hitta en enda bra grej med Anna Book?
Hon stjäl (dömd för det!), båda barnen är kriminella dessutom dömda för de vidrigaste brotten sexuellt övergrepp på barn och stöld från äldre!
Undrar var de lärt sig dessa värderingar?
Är de bara födda så eller finns det kanske en förälder som från tidig ålder struntat i uppfostran?
Skit ska skit ha!!
Håller med! Fruktansvärd otrevlig människa som sprider dynga vart än hon går
Citera
2022-03-25, 21:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Är Anna Book dömd för stöld?
Nej inte vad jag har hört.
Citera
2022-03-25, 21:45
Medlem
Masked singer ja! 😁
Citera
2022-03-25, 22:11
Medlem
flugornass avatar
Efter avsnitt ett så är jag övertygad om att Anna har lurat/låtsas att hon var med i Masked Singers, hon lovade att hon skulle uppmärksammas i media framöver och jag gick på det.
Om det inte är hon som är Kaninen?
Citera
2022-03-25, 22:44
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Efter avsnitt ett så är jag övertygad om att Anna har lurat/låtsas att hon var med i Masked Singers, hon lovade att hon skulle uppmärksammas i media framöver och jag gick på det.
Om det inte är hon som är Kaninen?
NEJ gud nej.... kaninen är ju Pia Sundhage...OM Anna är med är hon Mjukglassen, det är den enda kostym hon rimligtvis passar i
Citera
2022-03-25, 22:47
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Det blir lite kryptiskt. Bara för att inte avslöja och orsaka problem för inblandad. Men ( kravet ) kvällen ska handla om hennes "framgångsrika " karriär som ,,,,,,artist ?,,,,sångerska ?,,,,,och showbusiness.
Allt började med att från tidig ålder vara med i dagis med kristen betoning. Denna början förstärktes med kristna värderingar som medförde hennes lyckade yrkesbana som artist.

När det gäller hennes familjära som sociala svårigheter, ska dessa enbart handla om henne som artist.
I övrigt så ska inte fokus ( får ej ställa frågor ) kring hennes relation till sin man eller barnen. För de har inte med själva deltagandet att göra.
Med andra ord. Hon kommer förmodligen svamla och framställa sig ( med lögner och dylikt skit ) som haft olika fysiska åtkommor och psykiska (posttraumatisk stress ) som förhindrat mer lyckad karriär.

Gääääääsp. Inte några personliga frågor om familjen eller vilka agenter som marknadsför henne.
Vem tusan både vill och orkar höra på en sådan tokskalle sprida ut egocentriskt högmod, manipulering såsom populär-respekterad-eftertraktad artist med 35 års yrkeserfarenhet?
Enligt mig är hon totalt ointressant-talanglös-katastrof som artist. Liksom offrade sina barn och deras möjliga utvecklingar i etik som moral, p.g.a. hon sket i dem för att få figurera i media.
Välkommen till Mariakyrkan och möt dina kritiker, Anna " Baronessan Munchaussen" , Book.

MEN WHYYY??? Varför är hon ens med i detta om hon ställt såna krav? Kyrkor brukar ju inte ha problem att skaka fram folk som PÅ RIKTIGT är eller har varit förankrade i kyrkan, systrarna Graaf är ju uppvuxna i nån församling tex och de ställer ju upp på det mesta (hehe) och ställa såna krav är ju så divigt att jag dör, vaför vill de ens ha med henne

För övrigt har jag ställt frågan till kyrkan om de kommer att sända programmet live eller banda det, det frågade jag förra veckan i facebookchatten, meddlelandet är läst sedan länge men icke besvarat
Citera
2022-03-25, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
MEN WHYYY??? Varför är hon ens med i detta om hon ställt såna krav? Kyrkor brukar ju inte ha problem att skaka fram folk som PÅ RIKTIGT är eller har varit förankrade i kyrkan, systrarna Graaf är ju uppvuxna i nån församling tex och de ställer ju upp på det mesta (hehe) och ställa såna krav är ju så divigt att jag dör, vaför vill de ens ha med henne

För övrigt har jag ställt frågan till kyrkan om de kommer att sända programmet live eller banda det, det frågade jag förra veckan i facebookchatten, meddlelandet är läst sedan länge men icke besvarat

Hon fick väl kontakt med prästen när de båda satt i en pajtävlingsjury, misstänker att hon snyftat, berättat om sina umbäranden och fått prästen att tycka synd om henne under en hel del ”själavårdande” samtal. Han kanske är en sådan där lite för snäll person för sitt eget bästa. Sen är hon ju lokalt boende kändis och erkänt manipulativ.
Citera
2022-03-25, 23:22
Vart finns klippet från det citat: fula gröna väntrummet, när tookan ber till alla mother fakkers? Tänkte det passar bra nu inför kommande framträdande?
Citera
2022-03-25, 23:25
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vart finns klippet från det citat: fula gröna väntrummet, när tookan ber till alla mother fakkers? Tänkte det passar bra nu inför kommande framträdande?
Ja tack den vill jag också se igen.
Citera
2022-03-25, 23:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Tyvärr kan jag inte hitta klippet, men DilsNacke gjorde oss alla en tjänst genom att transkribera, så man slipper höra hennes röst:

Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Jag var tvungen att transkribera det där;
Preach, motherfucker preach. That's what I'm doing... I'm preaching. I'm preaching my bible... *hehehehe* My bible, my belief *hehehe* My bible, my belief, and I'll preache about whatever I want... *hehehehe* Set the fuck down, motherfucker... *hehehe* Åh, vad roligt... Mmmm...

Nej, jag addar inte någon i liven [kommentar till någon som skrev i chatten]
Jag sitter i ett tråkigt väntrum! I en korridor. Det är mer en korridor. Det här är inte en... det här är en väntstation. I en korridor. Det är så ful, grön färg på väggarna. Asså, den är hiskelig. Ni ska vara glada att jag besparar er den. Det är därför jag har satt på det hära cyber... filtret... So you can feel like you are in universe with me... *hehehehehehehe* Ni är med Anna, i hennes universum *hehe* Annas universum *hehe* Det var ju fan en bra titel, alltså. Det ska min nästa bok heta. ANNAS UNIVERSUM. My universe *hehehehe* My universe...

Nääää... inte va lessen för deee. Var glad, var glad, var glad [kommentar till någon som skrev i chatten]
Ja... älskar å driva med mig själv. Det är det roligaste jag vet.
Well, you know! It's like Disney World and Anna World, Anna Book World. It's like why you should only belong to Disney, Walt Disney. It's like, cant I have my own Disney World? Or Anna Book World?
Varför inte? Asså... vad är det för fel? Wahlgren har ju Wahlgrens värld, liksom. Så vafan, kan inte jag få ha mitt Annas Universum!? This is my universe. Det kommer va min nya grej nu.

Jag skrattade väld... det va nåt avsnitt jag såg med Wahlgrens när jag åkte tåg... vafan vare dom... Va vare jag skrattade åt då, som va så himla kul? Det va nånting som Bianca sa... som jag tyckte va så roligt... men vafan vare då... Jag har så svårt att hålla isär saker och ting.

Hej, hej. Du har en valp på sex månader. Ojojoj. Åmen underbart, ut och njut i solen [kommentar till någon i chatten]
Eh, Vanessas hand ska vi åka och röntga imorgon. Då ska vi också räkna med att ett besök tar minst två timmar. Hon ska göra en magnetröntgen på handen imorgon, på Södersjukhuset. Eehhh... då håller vi tummarna att hon får ehh... bra nyheter, så snälla håll tummarna för Vanessa, för hon e så trött på det här gipset nu. Hon gillar inte det.
Jag ehhh... sitter i en ehh... ehh... korridor, och väntar på att få komma in på mitt besök [kommentar till någon som skrev i chatten]

En Anna Books Värld... Nej, det är bara Annas Universum... Annas universe... *hehehehehehe* Jaa... Nej... Ni får hålla tillgodo med Wahlgrens Värld. Det blir så bra, så.
Hyséns tycker jag är för jävla roligt också. Jag skrattar så jag håller på att kissa på mig åt honom. Han är ju så jävla rolig. Han är störtskön, Hysén asså. Jag gillar honom.
Vid närmare eftertanke, så är det nästan imponerande att sonen "bara" har blivit våldtäktsman. Han "borde" ha blivit massmördare eller något liknande.
Men det kanske kommer.
Citera
2022-03-25, 23:46
Medlem
Citat:

https://youtu.be/wV1sw8SLJKQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in