2021-10-04, 20:34
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Anna Book/Bröllopsdatum
30 juni 2001

Utgår från att det datumet stämmer.
Citera
2021-10-04, 20:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha jag tänkte också på det - mycket viktigt att säga VIP.
Hon är för rolig……
Roligast var ändå när hon sa "fisk och grönsaker".
Citera
2021-10-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrljus
Enligt andra källor gifte dom sig 2001.

2017 säger hon 16 år. Vanessa blir tydligen till under bröllopsresan.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...-forandringen/
2018 säger hon "nästan 18 år".
http://annabook.se/2018/11/05/bra-st...C%F0%9F%8F%BD/
Jo men det här med mått och siffror är ju inte Annas starka sida som vi vet 😂
#bastugrader
Citera
2021-10-04, 20:36
Medlem
irrljuss avatar
Citat:
Jo men det här med mått och siffror är ju inte Annas starka sida som vi vet 😂
#bastugrader

Sant.
#1milpå30min
Citera
2021-10-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Roligast var ändå när hon sa "fisk och grönsaker".
Nja jag tycker nog att inget slår ”jag har aldrig haft problem med att jag överäter, jag äter väldigt lite”.
Ok vi säger så 😂
Senast redigerad av Jonsson99 2021-10-04 kl. 20:40.
Citera
2021-10-04, 20:45
Medlem
Citat:
Nja jag tycker nog att inget slår ”jag har aldrig haft problem med att jag överäter, jag äter väldigt lite”.
Ok vi säger så 😂
Hon äter nog ganska lite. Åt gången. Alltså små bitar. Äpplebitar. Små skorpor. Wienerbröd delade i små bitar. Små korvar. O s v. Det är bara det att hon äter ganska smått men ofta och många. Som när de ”bara ska ha småplock för vi är inte så hungriga” men det räcker med en av varje sak så är det sammanlagt en rejäl måltid. Eller små skorpor … fast en sådan varannan minut under en timmes live.
Citera
2021-10-04, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon äter nog ganska lite. Åt gången. Alltså små bitar. Äpplebitar. Små skorpor. Wienerbröd delade i små bitar. Små korvar. O s v. Det är bara det att hon äter ganska smått men ofta och många. Som när de ”bara ska ha småplock för vi är inte så hungriga” men det räcker med en av varje sak så är det sammanlagt en rejäl måltid. Eller små skorpor … fast en sådan varannan minut under en timmes live.
Små tuggor men en oavbruten strid ström av tuggor 😅
Citera
2021-10-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja den där brickan med ”småplock för vi är inte så hungriga” gick inte av för hackor! Det var feta korvar, ostar, kex, oliver…….blev säkert större kaloriintag än om de hade ätit en vanlig middag.
Citera
2021-10-04, 21:07
Medlem
"Anna Books bröllopsplaner - vill gifta sig igen" https://www.expressen.se/noje/anna-b...-forandringen/

Hon ser verkligen ut som en horsepundare med
Hepatit C här.
Citera
2021-10-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ja den där brickan med ”småplock för vi är inte så hungriga” gick inte av för hackor! Det var feta korvar, ostar, kex, oliver…….blev säkert större kaloriintag än om de hade ätit en vanlig middag.

Hon borde ha lärt sig när hon var med på BLV, att småplock enligt det du skrev, oftast innehåller mer kalorier än en vanlig middag. Eller så tar hon bara in det hon vill.
Citera
2021-10-04, 22:06
Medlem
TPLs avatar
Tur att Anna hann lägga ut sin filterbild på Instagram innan kraschen. Annars hade vi bara kommit ihåg henne som den där tanten med runt ansikte, hon som som var hos Malou på förmiddagen.
Citera
2021-10-04, 22:20
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Tanken var nog att de hade en annan gäst som av någon anledning inte kunde komma. Och Anna var den enda som ville ställa upp. Så själv programidén var nog någon helt annan.
Jag tror med på det.
TV4 har Book som springvikarie vid behov. Toppen då hon kan och vill rycka in snabbt utan någon invändning om vad temat eller uppdraget ska vara.
För trots allt behöver kanalen fylla upp sin egna programtid. Och säga vad man vill om Anna Book. Men prata länge om sig på kommando klarar hon av ganska bra.
Jag tycker dock att den person som hela tiden ringer in och bokar Booken är lat…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in