2025-10-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Har han varit hos henne i ÅTTA DAGAR? Jag trodde, över helgen...
Hon skrev 8 nätter 🙄
Citera
2025-10-27, 21:35
Medlem
supreme100s avatar
Hon har ju fått ngn slags psykos.

Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
från story, hon är som nån sa GRÄNSLÖS

https://postimg.cc/gallery/6qNTLjt
Citera
2025-10-28, 00:45
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elisa888
Hon skrev 8 nätter 🙄
Men det är ju typ samma sak.
Citera
2025-10-28, 06:11
Medlem
TPLs avatar
Av alla bilder hon lagt upp reagerade jag mest när hon prioriterade fotandet framför blöjbyte. Anna fungerar uppenbarligen inte som andra.
Ungen såg för övrigt lika glad åt att se Jocke som Roberto, personalen på Cicciotto, Anna och Felicia. Jocke blev en i mängden.
Välling, välling, välling. Aldrig nåt annat. Efter vad jag kan förstå kan man börja ge pure tidigare än så. Arma unge.
Citera
2025-10-28, 07:20
Medlem
https://postimg.cc/gallery/PrHkF8z

nytt på story
Citera
2025-10-28, 07:37
Medlem
Men seriöst, varför lämnar fam Lundell bort bebisen till Anna Book över en vecka? De har ju löst det alla andra gånger med barnvakt etc. Jag har aldrig uppfattat att de är nära med varandra.

Men hey, Anna är väl lycklig. Lite nytt content och en ny person som hon får redigera skiten ur.
Citera
2025-10-28, 07:43
Medlem
TPLs avatar
Vad menade Anna när hon skrev till Jonna att hon sparat massor av bilder och film att visa senare? Varför kan inte Anna dela med sig i realtid?

#var_är_jonna?
Senast redigerad av TPL 2025-10-28 kl. 07:51.
Citera
2025-10-28, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad menade Anna när hon skrev till Jonna att hon sparat massor av bilder och film att visa senare? Varför kan inte Anna dela med sig i realtid?

#var_är_jonna?
Ja, det undrar jag med #var_är_jonna?

Jocke var dom ju och hälsade på, men Jonna och de andra kidsen har inte synts till...
Citera
2025-10-28, 09:05
Medlem
Är det fler än mig som glömt bort att TookAnna ingenting gör utan baktankar på att hon själv ska få fördelar? Varför denna ihärdiga uppvaktning av den UNGA familjen Lundell måntro Joakim Lundell kliver nu in på Tookets ” kanal” skitnödiga TV4 och ska rodda en kör i Körslaget på bästa sändningstid TookAnna som alltid ger från hjärtat smider nu pay-back planer på att ha ”en till godo” på Lundells när hon och resten av den dysfunktionella patetiska familjen varit barnvakt åt Lundells minsting Riktigt riktigt nasty kvinna
Citera
2025-10-28, 09:15
Medlem
Mune Sangss avatar
Hade inte musikgeniet tillika näktergalen från Märsta intecknat att hon skulle deltaga
i Körslaget. Säger som Tony Rickardsson. "Jag är inte bitter".
Citera
2025-10-28, 10:44
Medlem
TPLs avatar
Nu har hon tvättat alla kläderna och gosedjuren och packat bilen inför återlämnande av ungen i Stockholm.
Citera
2025-10-28, 15:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Är det fler än mig som glömt bort att TookAnna ingenting gör utan baktankar på att hon själv ska få fördelar? Varför denna ihärdiga uppvaktning av den UNGA familjen Lundell måntro Joakim Lundell kliver nu in på Tookets ” kanal” skitnödiga TV4 och ska rodda en kör i Körslaget på bästa sändningstid TookAnna som alltid ger från hjärtat smider nu pay-back planer på att ha ”en till godo” på Lundells när hon och resten av den dysfunktionella patetiska familjen varit barnvakt åt Lundells minsting Riktigt riktigt nasty kvinna
Du kan ge dig på att Anna kommer att "stötta" Jocke nu. Hon ringer nog varje dag och ger tips på sång och dansnummer. Vi får se hur länge han orkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in